[To nie jest OT] Bugatti Galibier Vs Porsche Panamera

Data: 2011-08-15 10:08:42
Autor: Elektryczny Bandyta
[To nie jest OT] Bugatti Galibier Vs Porsche Panamera
Moim zdaniem, takim czystko osobistym zdaniem, samochód Bugatti Galibier jest
znacznie lepszym samochodem niż Porsche Panamera.

A moja żona lubi McLarena, z tych nowszych.

Sjurek Irecki

Data: 2011-08-18 08:45:23
Autor: Elektryczny Bandyta
[To nie jest OT] Bugatti Galibier Vs Porsche Panamera
Ale mnie to naprawdę nie obchodzi, że Galibier nie wszedł jeszcze do
produkcji. Muszę jakoś wyglądać na wiosce.

Sjurek Irecki