Bukłak z Decathlonu

Data: 2011-06-29 14:26:06
Autor: kamil/Endurorider.pl
Bukłak z Decathlonu

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ib6w3j5o65yj.dlgpedaluje.ile.moze...
Cześć!
Tak się zastanawiam... Za 40zł można w Decathlonie kupić bukłak o
pojemności 2l
(http://www.decathlon.com.pl/PL/kiesze-na-wod-forclaz-2-l-16080565/). Ma
ktoś z Was taki bukłak? Jak się on sprawuje?

Trochę nie w temacie, ale mam obecnie tani bukłak sygnowany abusem (http://tiny.pl/hfkng) i jedyne co go ratuje to ustnik z Platypusa oraz to, ze był tani. Materiał ma tendencje do grzyba i śmierdzenia. Zanim kupisz poczytaj w sieci bo odnosze wrażenie, ze wszystkie tanie bukłaki mają takie same akcje ;/

I na koniec: jest cholernie trudno wylać wszystko z tego bukłaka - patnent z dużą nakrętką na środku jest debilny do kwadratu IMO.

Na 100000000% mój następny bukłak bedzie miał "suwak" na górze bo bez tego to jest nieporozumienie.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Bukłak z Decathlonu