Bukłak z Decathlonu

Data: 2011-06-29 14:57:01
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Bukłak z Decathlonu
Dnia 29-06-2011 o 12:47:22 Marek 'marcus075' Karweta  <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):

Cześć!
Tak się zastanawiam... Za 40zł można w Decathlonie kupić bukłak o
pojemności 2l
(http://www.decathlon.com.pl/PL/kiesze-na-wod-forclaz-2-l-16080565/). Ma
ktoś z Was taki bukłak? Jak się on sprawuje?

ja mam, uzywam i chwalę sobie taki plecak
http://www.decathlon.com.pl/PL/plecak-na-wod-2-litry-75984076/#
maly lekki i z buklakiem, pewnikiem takim samym jak chcesz kupic.
ustnik jest dobry, ale po pewnym czasie, zwłaszcza jak sięgo przygryzie,  zaczyna cieknąć.
zakrętka jest duża i łatwo go wypłukać.
co do glonow i plesni, to nawet najlepszy zarośnie jak się nie bedzie o  niego dbać.
--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Bukłak z Decathlonu