Bukmacherka NBA

Data: 2009-11-05 11:03:12
Autor: Szczypior84
Bukmacherka NBA
Wasze typy tutaj. Na NBA łatwo się obłowić, łatwo też stracić dużą
kase stawiając na pewniaków.
Dzisiaj

Cavs - Bulls 1
Utah - San Antonio under 199.5

Data: 2009-11-05 11:25:12
Autor: sooobi
Bukmacherka NBA
On 5 Lis, 20:03, Szczypior84 <szczypio...@gmail.com> wrote:
Wasze typy tutaj. Na NBA łatwo się obłowić, łatwo też stracić dużą
kase stawiając na pewniaków.
Dzisiaj

Cavs - Bulls 1
Utah - San Antonio under 199.5

Dzisiejszej nocy typowalbym tylko wygrana cavs.

ps: wczoraj umoczylem bo mi nie weszlo ze memphis i golden rzuca
wiecej niz 225. ciecie sie za obrone wzieli rzucili lacznie 218. to
byl no brainer

Data: 2009-11-06 01:02:08
Autor: sooobi
Bukmacherka NBA
On 5 Lis, 20:25, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Cavs - Bulls 1
> Utah - San Antonio under 199.5

Dzisiejszej nocy typowalbym tylko wygrana cavs.

postawiles na cavs?:)
rotfl

Data: 2009-11-06 01:14:54
Autor: Leszczur
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 10:02, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
On 5 Lis, 20:25, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Dzisiejszej nocy typowalbym tylko wygrana cavs.

postawiles na cavs?:)
rotfl

Gadasz juz sam ze sobą? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 02:45:50
Autor: kosma84
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 10:14, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> postawiles na cavs?:)
> rotfl

Gadasz juz sam ze sobą? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Typy szczypiora sprawdzily się gdyby dal zatytulowal je: to nie ma
ch... wejsc! co do dzisiejszych typów to wlasnie zaczynam analize:)
czekam na Wasze podpowiedzi.

Data: 2009-11-06 03:01:44
Autor: Leszczur
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 11:45, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:
czekam na Wasze podpowiedzi.

A prosze bardzo. Typuje tylko zwyciezcow.

Wizards W - Indiana L
Detroit L - Orlando W
Nets L - Sixers W
Atlanta W - Bobcats L
Suns L - Celtics W
Devner L - Miami W
Bucks L - Wolves W
Cavs W - NYK L
OKC L - Rockets W
Clippers L - Warriors W
Memphis L - Lakers W
Spurs W - Blazers L

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 04:05:07
Autor: sooobi
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 12:01, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 6 Lis, 11:45, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:

> czekam na Wasze podpowiedzi.

A prosze bardzo. Typuje tylko zwyciezcow.

> [...]

Ja dzisiaj wytypowalem taki kupon na bwin.

Data: 2009-11-06 04:28:32
Autor: Leszczur
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 13:05, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Wizards W - Indiana L
> Nets L - Sixers W
> Atlanta W - Bobcats L
> Suns L - Celtics W
> Bucks L - Wolves W

Ja dzisiaj wytypowalem taki kupon na bwin.

No to 50% wygranej dla mnie :-)

Data: 2009-11-06 04:55:38
Autor: sooobi
Bukmacherka NBA

Data: 2009-11-06 04:57:15
Autor: Leszczur
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 13:55, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> No to 50% wygranej dla mnie :-)

wytypowalem go zanim napisales posta na prsk:)

Nie ma znaczenia. Masz dług! :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 05:00:56
Autor: sooobi
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 13:57, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> wytypowalem go zanim napisales posta na prsk:)

Nie ma znaczenia. Masz dług! :-)

A jak nie wejdzie to oddajesz mi 50% za kupon bo przez Ciebie zle
wytypowalem:)

ps; gdzie obstawiacie mecze w necie bo na bwin sa tylko niektore mecze
do wytypowania(wiekszosc)?

Data: 2009-11-06 13:15:42
Autor: lorak
Bukmacherka NBA
Leszczur pisze:
On 6 Lis, 11:45, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:
czekam na Wasze podpowiedzi.

A prosze bardzo. Typuje tylko zwyciezcow.

> Devner L - Miami W
> Spurs W - Blazers L

uważam, że tu będzie odwrotnie :P

Atlanta W - Bobcats L
Bucks L - Wolves W
> Clippers L - Warriors W

a w przypadku tych spotkań nie ryzykowałbym stawiania pieniędzy na którekolwiek rozstrzygnięcie.

Data: 2009-11-06 04:33:04
Autor: Leszczur
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 13:15, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> A prosze bardzo. Typuje tylko zwyciezcow.

 > Devner L - Miami W
 > Spurs W - Blazers L

uważam, że tu będzie odwrotnie :P

Mozliwe. Ale chcialem, zeby byly jakies upsety :-)

> Atlanta W - Bobcats L
> Bucks L - Wolves W

 > Clippers L - Warriors W

a w przypadku tych spotkań nie ryzykowałbym stawiania pieniędzy na
którekolwiek rozstrzygnięcie.

Ejjjj - Hawks powinni pojechać Bobki bez problemu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 04:39:58
Autor: kosma84
Bukmacherka NBA
Wydaje mi się że Denver poradzą sobie z Miami. Matchup Carmelo kontra
będzie tu rozstrzygający, bo Wade'a będzie Bryłkom łatwiej powstrzymać
niż Melo. Poza tym Nuggets mają o wiele większą siłę pod koszem -
Nene, K-Mart, Birdman against Beasley,
Świetny kurs jest na ten mecz - 1.80 na zwycięstwo Denver, a występ
O'Neala stoi pod znakiem zapytania.
L'e-szczur

Data: 2009-11-06 04:51:12
Autor: Leszczur
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 13:39, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:
Wydaje mi się że Denver poradzą sobie z Miami. Matchup Carmelo kontra
będzie tu rozstrzygający, bo Wade'a będzie Bryłkom łatwiej powstrzymać
niż Melo.

Ale Heat graja u siebie, wiec w ogole powinno im byc latwiej.

Poza tym Nuggets mają o wiele większą siłę pod koszem -
Nene, K-Mart, Birdman against Beasley,

Poza Beasleyem jest tez JON i Haslem.

Świetny kurs jest na ten mecz - 1.80 na zwycięstwo Denver, a występ
O'Neala stoi pod znakiem zapytania.

A jesli JON mialby pauzowac, to szla przechyla sie na strone Nuggets.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 04:56:50
Autor: sooobi
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 13:51, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> niż Melo.

Ale Heat graja u siebie, wiec w ogole powinno im byc latwiej.

U siebie w hali latwiej sie lapie momentum:)

Data: 2009-11-06 05:09:26
Autor: kosma84
Bukmacherka NBA
> [...]

> O'Neala stoi pod znakiem zapytania.

A jesli JON mialby pauzowac, to szla przechyla sie na strone Nuggets.

Tak wlasnie mialo byc. Zapomnialem dopisac. Go Nuggets!

Data: 2009-11-07 05:08:22
Autor: kosma84
Bukmacherka NBA
> [...]

> O'Neala stoi pod znakiem zapytania.

A jesli JON mialby pauzowac, to szla przechyla sie na strone Nuggets.

No i stalo sie. Nuggets przegrali zalozenia okazaly sie sluszne.
Przegrali tez Celtics o kursie 1,15 a wygrali clippers i bucks o
kursach 2,20 i 2,50 i gdzie tu jakakoliwek logika?

Data: 2009-11-07 15:02:39
Autor: Tomasz Radko
Bukmacherka NBA
kosma84 pisze:

No i stalo sie. Nuggets przegrali zalozenia okazaly sie sluszne.
Przegrali tez Celtics o kursie 1,15 a wygrali clippers i bucks o
kursach 2,20 i 2,50 i gdzie tu jakakoliwek logika?

Logika polega na tym, że bookie zawsze wygrywa.

pzdr

TRad

Data: 2009-11-07 13:18:13
Autor: kosma84
Bukmacherka NBA
> [...]

> O'Neala stoi pod znakiem zapytania.

A jesli JON mialby pauzowac, to szla przechyla sie na strone Nuggets.

Dzisiaj pewny typ Bucks - Knicks 1.50 na 1

Data: 2009-11-07 13:18:55
Autor: kosma84
Bukmacherka NBA
> [...]

> O'Neala stoi pod znakiem zapytania.

A jesli JON mialby pauzowac, to szla przechyla sie na strone Nuggets.

Dzis pewniak Bucks Knicks na jedynke 1.50

Data: 2009-11-06 13:49:03
Autor: Tomasz Radko
Bukmacherka NBA
kosma84 pisze:
[...]

Skąd pomysł, że występ Jermaine O'Neala zwiększyłby szansę Miami? 2006/07 był jego ostatnim produktywnym sezonem, a i wtedy nie był lepszy od przeciętnego gracza NBA (WP48 .109). Kontuzja O'Neala może, wbrew pozorom, _zwiększać_ szansę wygranej Heat.

pzdr

TRad

Data: 2009-11-06 14:10:09
Autor: lorak
Bukmacherka NBA
Tomasz Radko pisze:
kosma84 pisze:
[...]

nie sądzisz, że ocenianie obecnej przydatności JO na podstawie przeszłej jest trochę nie na miejscu?

Data: 2009-11-06 14:12:41
Autor: Tomasz Radko
Bukmacherka NBA
lorak pisze:

[...]

W ciągu dwóch ostatnich sezonów zagrał 3200 minut. W tym - 152.

pzdr

TRad

Data: 2009-11-06 14:15:05
Autor: Tomasz Radko
Bukmacherka NBA
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
kosma84 pisze:
[...]

Jeszcze jedno - cały jego wzrost efektywności wziął się z FG% na poziomie .580. Do tej pory w najlepszym swoim sezonie miał .486, a średnią z kariery .461. Nie sądzisz, że oczekiwania, iż utrzyma .580 są trochę nie na miejscu?

pzdr

TRad

Data: 2009-11-06 14:52:06
Autor: lorak
Bukmacherka NBA
Tomasz Radko pisze:
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:
kosma84 pisze:
[...]

ja tego nie oczekuję (poza tym też np. znacznie gorzej blokuje niż kiedykolwiek, więc to też się zmieni), ale uważam, że JO w tym sezonie będzie grał lepiej niż w dwóch poprzednich. póki co tak właśnie jest i zupełnie nieuzasadnione jest twierdzenie, że teraz heat tracą na wartości jeśli odejmie im się obecnego JO.

Data: 2009-11-06 12:20:27
Autor: Tomasz Radko
Bukmacherka NBA
kosma84 pisze:

[...]

Toż pisałem - stawiając na NBA wyciąga się na dystansie 95 groszy z każdej zainwestowanej złotówki. Pewnie, rozkład jest normalny, więc jakaś podgrupa straci więcej (niektórzy DUŻO więcej), jakaś (mniejsza) straci mniej), jakaś (nieliczna) zarobi.

Kiedyś przyglądałem się kursom - prawie zawsze są zgodne z prosta formułą. Policzyć dla obu drużyn różnicę OffEff i DefEff. Porównać wyniki. Uwzględnić HCA.

To jest proste i skuteczne. Jasne, jeżeli pojawiają się kontuzje, to mamy zgrzyt, ale bookmacherzy mają lepszy dostęp do informacyj niejawnych i lepsze narzędzia do oszacowania _jak_ _duży_ jest wpływ kontuzji na siłę gry.

Na NBA można było zarobić, póki istniał Tradesports. Tam handlowano kontraktami terminowymi na wyniki wydarzeń sportowych. Gdyby istniał tego typu serwis z dużą płynnością, to byłoby ciekawie.

pzdr

TRad

Data: 2009-11-06 04:06:42
Autor: sooobi
Bukmacherka NBA
[...]

Ja wytypowalem ze Clippsi nie wygraja okreslonej ilosci meczy w
sezonie. Wytypowalem zaraz po kontuzji Blake'a, a co ciekawe kurs byl
caly czas taki sam:)

Data: 2009-11-06 12:28:22
Autor: lorak
Bukmacherka NBA
Tomasz Radko pisze:

Na NBA można było zarobić, póki istniał Tradesports. Tam handlowano kontraktami terminowymi na wyniki wydarzeń sportowych. Gdyby istniał tego typu serwis z dużą płynnością, to byłoby ciekawie.

kiedyś na truehoop był wpis o kimś, kto żyje z obstawiania NBA. pewnie to wyjątek, zresztą bardzo dużo czasu na to poświęcał i miał ogromną bazę danych, ale w każdym razie da się.

Data: 2009-11-06 12:33:43
Autor: Tomasz Radko
Bukmacherka NBA
lorak pisze:
Tomasz Radko pisze:

[...]

To, że ktoś napisał, że żyje z obstawiania, nie oznacza wcale...

Problem jest tego typu, że bookmacherzy mają więcej informacyj i więcej zasobów. Niby w NFL też tak jest, ale NFL jest sportem bardziej popularnym i "zwierzyna łowna" obstawia nieracjonalnie, a booki muszą równoważyć obie strony. W NBA moga sobie pozwolić na kursy optymalne, bo chodzi o mniejsze sumy, nie muszą zmniejszać wariancji, wystarczy maxymalizacja wartości oczekiwanej.

pzdr

TRad

Data: 2009-11-06 03:54:26
Autor: kosma84
Bukmacherka NBA
Leszczur umotywuj jakos wygraną Miami nad Denver?

Data: 2009-11-06 04:07:38
Autor: sooobi
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 12:54, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:
Leszczur umotywuj jakos wygraną Miami nad Denver?

o nie, nie wywoluj go do tablicy:)
w ogole dam Ci rade, nie sluchaj jego rad;P

Data: 2009-11-06 04:38:24
Autor: Leszczur
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 13:07, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
On 6 Lis, 12:54, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:

> Leszczur umotywuj jakos wygraną Miami nad Denver?

o nie, nie wywoluj go do tablicy:)
w ogole dam Ci rade, nie sluchaj jego rad;P

Gdybys Ty czasami sluchal moich rad to bys nie skonczyl z tyloma
centrami w skladzie :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 04:33:43
Autor: Leszczur
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 12:54, kosma84 <kosm...@o2.pl> wrote:
Leszczur umotywuj jakos wygraną Miami nad Denver?

Beda grali u siebie, a Denver musi w koncu dac ciała.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-06 13:41:23
Autor: s
Bukmacherka NBA

(...) a Denver musi w koncu dac ciała.

LOL, dobry argument.
I w sumie racja, bo jezeli nie dadza, to moga zlapac momentum!

Pozdr

Data: 2009-11-06 04:52:23
Autor: Leszczur
Bukmacherka NBA
On 6 Lis, 13:41, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
>(...) a Denver musi w koncu dac ciała.

LOL, dobry argument.

Zadna seria nie trwa wiecznie. Stawiam na to, ze Nuggets zakoncza
swoja w Miami.

I w sumie racja, bo jezeli nie dadza, to moga zlapac momentum!

Momentu załapał na razie QRich. I hot hand!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-05 20:07:30
Autor: Tomasz Radko
Bukmacherka NBA
Szczypior84 pisze:
Wasze typy tutaj. Na NBA łatwo się obłowić,
                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^

Khem, jakby Ci to... Proponowałbym zmienić albo przysłówek - albo czasownik. Na antonim.

pzdr

TRad

Data: 2009-11-05 11:11:41
Autor: Szczypior84
Bukmacherka NBA
On 5 Lis, 20:07, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Szczypior84 pisze:> Wasze typy tutaj. Na NBA łatwo się obłowić,

                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^

Khem, jakby Ci to... Proponowałbym zmienić albo przysłówek - albo
czasownik. Na antonim.

pzdr

TRad

TRad
Po pierwsze szacun za to co powyczyniałeś z tym bufonem Urbańskim. Po
drugie nie uważam się za eksperta i licze na typy, takich co się
znają. Pozdr

Data: 2009-11-05 20:15:13
Autor: Tomasz Radko
Bukmacherka NBA
Szczypior84 pisze:

[...]

Nie znam żadnej metody pozwalającej na dystansie być do przodu w zakładach na poszczególne mecze NBA. Wydaje mi się (bo trudno o wystarczająco dużą próbkę, aby być pewnym), że da się zarobić na zakładach całosezonowych (over/under) i na wynikach seryj w p-o. Oczywiście z uwagi na czas rozliczania zakładów należy je traktowac raczej w kategoriach inwestycji średnioterminowych, a nie hazardu.

Zarabiać to można na NFL :)

pzdr

TRad

Data: 2009-11-05 11:12:50
Autor: Szczypior84
Bukmacherka NBA
[...]

TRad szacunek za milionerów i to co powyczyniałeś z Urbańskim.
Założyłem ten temat, ale nie uważam się za eksperta. Licze na typy
tych, którzy często przy obstawianiu mają racje. Pozdrawiam

Bukmacherka NBA