Bul i reszta komuchów Putina

Data: 2011-05-29 10:57:19
Autor: u2
Bul i reszta komuchów Putina
W dniu 2011-05-29 04:16, Inc pisze:
W uszach brzmiały mi też słowa szefa naszego Biura Ochrony Rządu, że po
smoleńsku nie ma on sobie nic do zarzucenia. Nic! Działał jak trzeba.
Zginął prezydent i 95 innych osób. N

Bo pewnie takie mial wytyczne, ubic jak najwiecej.

Data: 2011-05-29 12:33:51
Autor: Leprechuan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4de20a74$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Te, katolik. BOR rozpylił hel we mgle?

BomBel

Data: 2011-05-29 13:40:23
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 12:33, Leprechuan pisze:
Bo pewnie takie mial wytyczne, ubic jak najwiecej.

Te, katolik. BOR rozpylił hel we mgle?

Wystarczy ze gnojki ubeckie wystawili Kaczke do odstrzalu.

Data: 2011-05-29 16:25:53
Autor: pluton
Bul i reszta komuchów Putina

> Te, katolik. BOR rozpylił hel we mgle?

Wystarczy ze gnojki ubeckie wystawili Kaczke do odstrzalu.

Jak ten Tusk z Komorowskim zdolali zmusic szambiego
do wizyty w Katyniu ? Musiel miec na niego niezle haki.

Nullification

Data: 2011-05-29 16:40:25
Autor: u2
Bul i reszta komuchĂłw Putina
W dniu 2011-05-29 16:25, pluton pisze:
Bo pewnie takie mial wytyczne, ubic jak najwiecej.

Te, katolik. BOR rozpyliÂł hel we mgle?

Wystarczy ze gnojki ubeckie wystawili Kaczke do odstrzalu.

Jak ten Tusk z Komorowskim zdolali zmusic szambiego
do wizyty w Katyniu ? Musiel miec na niego niezle haki.

Wystarczylo, ze odpowiednio "przygotowali" lot na miejsce kazni w Katyniu.

Data: 2011-05-29 17:20:15
Autor: pluton
Bul i reszta komuchów Putina

> Jak ten Tusk z Komorowskim zdolali zmusic szambiego
> do wizyty w Katyniu ? Musiel miec na niego niezle haki.

Wystarczylo, ze odpowiednio "przygotowali" lot na miejsce kazni w Katyniu.

Co masz na mysli mowiac o przygotowaniach ?

Nullification

Data: 2011-05-29 17:42:08
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 17:20, pluton pisze:
Wystarczylo, ze odpowiednio "przygotowali" lot na miejsce kazni w Katyniu.
Co masz na mysli mowiac o przygotowaniach ?

No wiesz, n.p. mgła, brak borowika na wiezy kontrolnej, itp itd.
Przyklady mozna mnozyc.

Data: 2011-05-29 19:20:52
Autor: pluton
Bul i reszta komuchów Putina
Katyniu.
> Co masz na mysli mowiac o przygotowaniach ?

No wiesz, n.p. mgła, brak borowika na wiezy kontrolnej, itp itd.
Przyklady mozna mnozyc.

No to tylko sie nalezy cieszyc, ze mamy rozne zajefajne bronie, jak na
przyklad
rozpylacze mgly, bomby prozniowe, generatory helu itp. itd. Przyklady mozna
mnozyc.

Ciekawe ile barakowików siedziało na wieży kontrolnej, kiedy lądował
Bambo Jet.

Nullification

Data: 2011-05-29 19:24:41
Autor: u2
Bul i reszta komuchĂłw Putina
W dniu 2011-05-29 19:20, pluton pisze:
No wiesz, n.p. mgÂła, brak borowika na wiezy kontrolnej, itp itd.
> [...]

przyklad
rozpylacze mgly, bomby prozniowe, generatory helu itp. itd. Przyklady mozna

Oczywiscie bomba prozniowa wchodzi w rachube. Jak pewnie wiesz czarne
skrzynki przestaly nagrywac na kilkanascie sekund przed ladowaniem.

Mgla byla dla zmylenia pilotow.

Ciekawe ile barakowikĂłw siedziaÂło na wieÂży kontrolnej, kiedy lÂądowaÂł
Bambo Jet.

Tego sie na szczescie nigdy nie dowiesz :)

Data: 2011-05-29 19:36:07
Autor: pluton
Bul i reszta komuchów Putina
Oczywiscie bomba prozniowa wchodzi w rachube. Jak pewnie wiesz czarne
skrzynki przestaly nagrywac na kilkanascie sekund przed ladowaniem.

Mgla byla dla zmylenia pilotow.

a hel ? Do czego był hel ?

> Ciekawe ile barakowików siedzia3o na wie?y kontrolnej, kiedy l?dowa3
> Bambo Jet.

Tego sie na szczescie nigdy nie dowiesz :)

Ale moge sie domyslac.

Za czasow kaczki caly sklad wiezy bylby wymieniony na barakowikow, albo
nawet postawili by sobie swoja wieze na srodku okecia.

Za tuska  nie probowali posadzic nawet jednego, bo jak probowal wejsc to
poszczuli go psami i uciekl.

Nullification

Data: 2011-05-29 19:48:41
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 19:36, pluton pisze:
Mgla byla dla zmylenia pilotow.

a hel ? Do czego byÂł hel ?

Widac, ze nigdy nie ogladales kultowego Pociagu w rezyserii Jurka
Kawalerowicza.

Ale trudno wymagac od sowieta, aby znal polska kulture.

> [...]

nawet postawili by sobie swoja wieze na srodku okecia.

Za tuska  nie probowali posadzic nawet jednego, bo jak probowal wejsc to

Nie wiem jaki masz interes w tym swoim klamaniu, ale klam nadal robisz
doskonala robote podobnie jak kiedys cycek :)

Data: 2011-05-29 20:52:41
Autor: pluton
> [...]

Kawalerowicza.

Ale trudno wymagac od sowieta, aby znal polska kulture.

Aaaaaaaa, ja myslalem, ze oni lecieli samolotem.

Jak by sie okazalo, ze jednak plyneli lodzia podwodna, to
oczywiscie ogladalem kultowy film 'Yellow submarine'.

Nullification

Bul i reszta komuchów Putina