[foto] Bułgaria 2011

Data: 2011-11-17 17:50:13
Autor: Panek
[foto] Bułgaria 2011
Na długie, jesienno-zimowe wieczory podsyłam linka do zdjęć (4 galerie) z tegorocznej wycieczki do Bułgarii http://picasaweb.google.com/sinior00/
UWAGA! Tylko dla wyjątkowo wytrwałych!
Zdjęć jest ponad 1000 (nie dałem rady tego bardziej okroić, mam do nich zbyt osobiste i emocjonalne podejście).
Przejechan​e 3156 km, 35937 m podjazdów, 34 dni w siodełku, średnio ~93 km na dzień, AVSP 18,5 km/h, hektolitry piwa.
Tracki na GPSies http://www​.gpsies.co​m/mapThumb​.do?userna​me=panek

Pozdravqvam
Panek

Data: 2011-11-17 20:25:59
Autor: Panek
[foto] Bułgaria 2011
Panek <jp88@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Na długie, jesienno-zimowe wieczory podsyłam linka do zdjęć (4 galerie) z
CIACH

Izvinqvaite, powyższe wysyłałem przez www i coś się zrąbało z fontami; jeszcze raz:

Data: 2011-11-18 05:23:19
Autor: Jacek G.
Bułgaria 2011
On 17 Lis, 18:50, "Panek" <j...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]
Chętnie obejrzałbym relację, bo wyprawa ciekawa, a w Bułgarii, to
byłem za dawnych czasów. Ale 1000 x średnio 5 s. = ok. 80 min (1 godz.
20 min) więc nawet na długi zimowy wieczór, to spora dawka. Panku,
galerię robisz dla innych, nie dla siebie - więc nic nie tracisz z
emocjonalnego podejścia, bo masz wszystkie fotki u siebie na dysku.
Pomyśl co chciałbyś nam pokazać, aby zilustrować wyprawę. Wiem, że co
innego interesuje najbliższych przyjaciół, co innego rodzinę, a co
innego obcych. Ale da się uzyskać jakiś kompromis. Np. nie wiem co ma
mi pokazać seria chyba kilkunastu zdjęć jakichś domków obfoconych ze
wszystkich stron i niewiele się różniących. Może jedno z tych zdjęć -
aby pokazać charakter tamtejszej zabudowy - by wystarczyło. Z tej
serii nocnych zdjęć też można by sporo wyciąć. Dokumentacja posiłków -
dla ciebie może fajna, ale czy wszyscy są zainteresowani aż tak dużą
ilością tego typu zdjęć - nie wiem.
Przez to giną w tłoku takie fajne zdjęcia jak np to:
https://picasaweb.google.com/sinior00/BUGARIA2011BuGariaCzescI#5675642539417990802
i pewnie wiele innych, których nie zdołałem wyłowić, bo całej galerii
niestety nie miałem czasu i sił obejrzeć.
Liczę na to, że uda ci się coś poskracać jednak :)
--
Jacek G.

Data: 2011-11-18 10:46:05
Autor: Alfer_z_pracy
[foto] Bułgaria 2011
Panek napisał:
UWAGA! Tylko dla wyjątkowo wytrwałych! Zdjęć jest ponad 1000 (nie dałem rady tego bardziej okroić, mam do nich zbyt
osobiste i emocjonalne podejście)

O mateńko! Rzeczywiście testujesz wytrwałość oglądaczy i rzeczywiście musisz mieć bardzo emocjonalne podejście :-) Choćby tu:
http://www.alfer.pl/Panekzbytemocjonalny.jpg

Przecież z tego zestawu wystarczyłoby góra 1-2 zdjęcia, reszta to prawie klony :-) Oczywiście to subiektywne ale: nie jestem w stanie przebrnąć przez >100 zdjęć z _zainteresowaniem_. Zwłaszcza jeśli to jest w necie, bo na dysku to są milisekundy ale w galerii netowej jednak przeklikanie się przez xxx ujęć trwa dłużej.

Pzdr!
A.

Data: 2011-11-18 06:12:55
Autor: Inquirer
Bułgaria 2011
> [...]
dysku to są milisekundy ale w galerii netowej jednak przeklikanie się przez

a dla mnie jakos ok:) sam nie wiem jak udalo mi sie przebrnac przez
552 fotki w jednej z galerii
ale udalo sie, zanim sie obejrzalem:) moze potraktowalem fotki jak
klatki filmu:)

Data: 2011-11-18 10:52:53
Autor: cytawa
[foto] Bułgaria 2011
Alfer_z_pracy pisze:

[...]

Dlatego na ogol nie ogladam galerii. Nie mam sily.  Rzuce okiem na miniaturki klikne ze 3 razy i tyle.

Gdzie stare dobre czasy, gdy na caly wyjazd bralo sie 3 rolki filmow :), z czego sporo nie wyszlo. Ale jak pracowala wyobraznia!

Jan Cytawa

Data: 2011-11-18 15:09:30
Autor: Titus Atomicus
[foto] Bułgaria 2011
In article <ja59th$sus$1@news.lublin.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

Gdzie stare dobre czasy, gdy na caly wyjazd bralo sie 3 rolki filmow :), z czego sporo nie wyszlo. Ale jak pracowala wyobraznia!

Ale ile tygodniowy ten wyjazd?

TA

Data: 2011-11-18 15:22:57
Autor: cytawa
[foto] Bułgaria 2011
Ale ile tygodniowy ten wyjazd?

2

Jan Cytawa

Data: 2011-11-18 15:44:50
Autor: Titus Atomicus
[foto] Bułgaria 2011
In article <ja5pnr$an0$2@news.lublin.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

> Ale ile tygodniowy ten wyjazd?

2

No tak.
Ja robilem rolke/tydzien.
Teraz faktycznie robie 3x wiecej.

TA

Data: 2011-11-18 16:23:31
Autor: kawoN
[foto] Bułgaria 2011
W dniu 11-11-18 10:46, Alfer_z_pracy pisze:
[...]

Też tak myślałem, ale przeszedłem i to bardzo szybko.
Widocznie mam dobre łącze :)
Oczywiście na zasadzie szybkiego przeglądu.

Ale po przeklikaniu czułem się jakbym tam był :)

--
kawoN
-

Data: 2011-11-19 20:06:05
[...]