[foto] Bułgaria 2011

Data: 2011-11-18 10:46:05
Autor: Alfer_z_pracy
[foto] Bułgaria 2011
Panek napisał:
UWAGA! Tylko dla wyjątkowo wytrwałych! Zdjęć jest ponad 1000 (nie dałem rady tego bardziej okroić, mam do nich zbyt
osobiste i emocjonalne podejście)

O mateńko! Rzeczywiście testujesz wytrwałość oglądaczy i rzeczywiście musisz mieć bardzo emocjonalne podejście :-) Choćby tu:
http://www.alfer.pl/Panekzbytemocjonalny.jpg

Przecież z tego zestawu wystarczyłoby góra 1-2 zdjęcia, reszta to prawie klony :-) Oczywiście to subiektywne ale: nie jestem w stanie przebrnąć przez >100 zdjęć z _zainteresowaniem_. Zwłaszcza jeśli to jest w necie, bo na dysku to są milisekundy ale w galerii netowej jednak przeklikanie się przez xxx ujęć trwa dłużej.

Pzdr!
A.

Data: 2011-11-18 06:12:55
Autor: Inquirer
Bułgaria 2011
> [...]
dysku to są milisekundy ale w galerii netowej jednak przeklikanie się przez

a dla mnie jakos ok:) sam nie wiem jak udalo mi sie przebrnac przez
552 fotki w jednej z galerii
ale udalo sie, zanim sie obejrzalem:) moze potraktowalem fotki jak
klatki filmu:)

Data: 2011-11-18 10:52:53
Autor: cytawa
[foto] Bułgaria 2011
Alfer_z_pracy pisze:

[...]

Dlatego na ogol nie ogladam galerii. Nie mam sily.  Rzuce okiem na miniaturki klikne ze 3 razy i tyle.

Gdzie stare dobre czasy, gdy na caly wyjazd bralo sie 3 rolki filmow :), z czego sporo nie wyszlo. Ale jak pracowala wyobraznia!

Jan Cytawa

Data: 2011-11-18 15:09:30
Autor: Titus Atomicus
[foto] Bułgaria 2011
In article <ja59th$sus$1@news.lublin.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

Gdzie stare dobre czasy, gdy na caly wyjazd bralo sie 3 rolki filmow :), z czego sporo nie wyszlo. Ale jak pracowala wyobraznia!

Ale ile tygodniowy ten wyjazd?

TA

Data: 2011-11-18 15:22:57
Autor: cytawa
[foto] Bułgaria 2011
Ale ile tygodniowy ten wyjazd?

2

Jan Cytawa

Data: 2011-11-18 15:44:50
Autor: Titus Atomicus
[foto] Bułgaria 2011
In article <ja5pnr$an0$2@news.lublin.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

> Ale ile tygodniowy ten wyjazd?

2

No tak.
Ja robilem rolke/tydzien.
Teraz faktycznie robie 3x wiecej.

TA

Data: 2011-11-18 16:23:31
Autor: kawoN
[foto] Bułgaria 2011
W dniu 11-11-18 10:46, Alfer_z_pracy pisze:
[...]

Też tak myślałem, ale przeszedłem i to bardzo szybko.
Widocznie mam dobre łącze :)
Oczywiście na zasadzie szybkiego przeglądu.

Ale po przeklikaniu czułem się jakbym tam był :)

--
kawoN
-

[foto] Bułgaria 2011