Bulgotanie w zlewie

Data: 2010-01-31 22:17:31
Autor: maincoon
Bulgotanie w zlewie
Witam, mieszkam w 19 piętrowym bloku,i jestem po remoncie mieszkania. W kuchni mam przeniesiony zlew i niestety teraz mam problem ,ponieważ gdy ktoś spuszcza wodę z góry u mnie słychać dosyć głośno bulgotanie w zlewie łącznie z przykrym zapachem ze zlewu. Zlew jest podłączony do pionu kanalizacji rurą 50 ok.3m długości zakręconą trzema kolankami. Proszę o poradę czy można jakoś zaradzić i zlikwidować ten problem.  W pionie jest w porządku bo wezwałam hydraulików i spręzyną 10m przepychali kanalizację, myślałam że to pomoże ale niestety nic nie zmieniło.
Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.

Na dachu odpowietrzenie pionu nie zamarzło?

Data: 2010-02-01 12:59:18
Autor: Lagod
Bulgotanie w zlewie
Na dachu odpowietrzenie pionu nie zamarzło?

Raczej zasypało.
Zawsze tak było, czy tylko zimą?
W takim wieżowcu, to drobniejsze błędy projektowe i wykonawcze mogą doprowadzić do takich efektów, nawet jak wywiewka jest drożna.

--

Bulgotanie w zlewie