Bulgotanie w zlewie

Data: 2010-01-31 23:18:25
Autor: Prawusek
Bulgotanie w zlewie

"Ewa" <e_vika@poczta.onet.pl> wrote in message
Witam, mieszkam w 19 piętrowym bloku,i jestem po remoncie mieszkania. W
kuchni mam przeniesiony zlew i niestety teraz mam problem ,ponieważ gdy
ktoś
spuszcza wodę z góry u mnie słychać dosyć głośno bulgotanie w zlewie
łącznie
z przykrym zapachem ze zlewu. Zlew jest podłączony do pionu kanalizacji
rurą
50 ok.3m długości zakręconą trzema kolankami. Proszę o poradę czy można
jakoś zaradzić i zlikwidować ten problem.  W pionie jest w porządku bo
wezwałam hydraulików i spręzyną 10m przepychali kanalizację, myślałam że
pomoże ale niestety nic nie zmieniło.
Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.
Ewa

    Od góry nie ma drożności instalacji - brak bądź utrudniony kontakt z
atmosferą - podczas spuszczania wody następuje zassanie wody z twojej gałęzi
i wtedy otwarcie syfonu i smród z kanalizacji - czyli dostęp do atmosfery
kanalizacja uzyskuje przez twój zlew. Prócz smrodu może być niebezpieczne
przeniknięcie gazów grożących wybuchem.

Bulgotanie w zlewie