Bulls-Wizards

Data: 2010-06-24 23:42:42
Autor: Tomasz Radko
Bulls-Wizards
Bulls oddali Hinricha.
W zamian za to Wizards dostali #17.

Wygląda na wyścig zbrojeń. Drużyny uciekają z płac za wszelką cenę. Heat
moga zdaje się wziąć na pokład dwóch max FA, a trzeciemu zaoferować $10M.

Data: 2010-06-25 00:18:09
Autor: sooobi
Bulls-Wizards
On 24 Cze, 23:42, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Bulls oddali Hinricha.
W zamian za to Wizards dostali #17.

I wyjasnijcie mi teraz po co Wizards Hinrich?

Data: 2010-06-25 12:25:35
Autor: wiLQ
Bulls-Wizards
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Bulls oddali Hinricha.
> W zamian za to Wizards dostali #17.

I wyjasnijcie mi teraz po co Wizards Hinrich?

Tez nie bardzo to rozumiem, dosyc drogi rezerwowy. Przeciez nie kupili
#17 za 17M$, right? Moze kluczem w tej sprawie jest ten fragment:
"Since the Bulls and Wizards have a good-faith deal for the time being,
there remains a chance it could fall apart. But according to one source,
the Sacramento Kings are prepared to make a similar deal with the Bulls
in the Wizards' stead if that were to happen, Bucher reports."

--
pzdr
wiLQ

#17 za 17M$, right?

Ech, leniuszku, leniuszku. Nie chciało się sprawdzić, że Wizards s±
poniżej salary floor, prawda? Wzięcie Hinricha _nic_ ich nie kosztowało.
Ten sezon jako¶ przemęcz±, a w przyszłym będ± mieli gasn±cy kontrakt.
Zreszt± Hinrich to niezły zawodnik (regularnie w okolicy .100), jeżeli
któremu¶ z pretendentów posypie się PG/SG, być może Wizards pozbęd± się
go już w tym sezonie.

pzdr

TRad

Data: 2010-06-25 13:15:28
Autor: wiLQ
Bulls-Wizards
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> #17 za 17M$, right?

Ech, leniuszku, leniuszku. Nie chciało się sprawdzić, że Wizards s±
poniżej salary floor, prawda?

Nie, ale to znaczy, ze nie zamierzaja nikogo podpisywac w offseason?
Akurat wypelnianie payrollu idzie GMom znakomicie ;-)

[...]

Bulls mieli z tym problem w tym sezonie...
Fakt, ze kontrat jest malejacy i coraz krotszy, ale jakby nie patrzec
8-9M$ wciaz bedzie sporo, zwlaszcza przy zmianie w CBA.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-25 13:28:57
Autor: Tomasz Radko
Bulls-Wizards

#17 za 17M$, right?

[...]

Maj±c do wyboru podpisać jakiego¶ ziutka saute, albo wzi±ć dwuletni
kontrakt z wyborem w drafcie na osłodę - co by¶ zrobił? Wizards raczej
nie mogli sobie roić, że dostan± dwóch max FA.

[...]

Dlatego specjalnie na to nie liczę, ale jaka¶ niezerowa szansa jest.

Data: 2010-06-25 13:55:09
Autor: sooobi
Bulls-Wizards

#17 za 17M$, right?
[...]

Tym bardziej ze pg i sg maja obsadzone.

ps: Ciekawe ile bedzie kosztowal Arenas na drafcie keeperka;)

#17 za 17M$, right?

[...]

Chyba przeceniasz managment Wizards.
Ja sie zastnawialem czy czasem nie sprobuja gdzies pchnac Arenasa...:)

Data: 2010-06-25 08:22:57
Autor: s
Bulls-Wizards
Tomasz Radko pisze:
[...]

Czyli coraz bardziej wyglada na to, ze teamy z kasa, ktore nie zalapia sie na top free agents, beda ostro przeplacac tych z polki JJa i Gaya.

BTW, Heat to liczyles bez przedluzki Dywana? Bo jezeli przedluza, to zostaje na jednego top i owa dyche AFAIR.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-06-25 12:55:35
Autor: Tomasz Radko
Bulls-Wizards
W dniu 2010-06-25 08:22, s pisze:
Tomasz Radko pisze:
[...]

Wade jest jednym z maxowych FA. Wade + max + 10 lub 2*max + 10, bez różnicy.

W ogóle to rekord świata - mieć dwóch graczy z gwarantowanym kontraktem.

Data: 2010-06-25 12:50:25
Autor: wiLQ
Bulls-Wizards
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Bulls oddali Hinricha.
W zamian za to Wizards dostali #17.

A teraz news sprzed draftu:
"The Bulls are considering a number of possible deals leading up to
Thursday night's NBA Draft, some of which involve the 17th overall pick.
However, Chicago general manager Gar Forman says the team won't simply
deal the selection in order to create more cap space."

Taaaaa... ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-25 13:01:38
Autor: Tomasz Radko
Bulls-Wizards
W dniu 2010-06-25 12:50, wiLQ pisze:
[...]

No ale o co Ci chodzi? To nie był "simply trade", dorzucili Hinricha. I
może nawet dostan± w zamian #2 (protected 31-59).

Bulls-Wizards