Bulls "no balls" po raz kolejny

Data: 2009-12-22 11:48:29
Autor: s
Bulls "no balls" po raz kolejny
Tym razem dali sie dogonic wymiataczom z Sacramento.
Prowadzili 79:44, po czym dali sie ograc 19:58 od tego momentu.

Dobrze, ze nigdy im nie kibicowalem :-)
Chyba naprawde przylacze sie do zwolennikow pomyslu wywalenia Del Negro na bruk.

Pozdr

Data: 2009-12-22 03:49:01
Autor: sooobi
On 22 Gru, 11:48, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

Tak ja tez sie przylaczam. Rok temu te zarzuty a braki czasow byly na
wyrost, ale w tym sezonie Byki chyba calkowicie bezjajeczni i tutaj
niestety musze zwalic to na trenejro.

Co do tej bezjajecznosci to nie moge patrzec na tego Rose'a. Koles
jest jedynka powinien ciagnac ten zespol a on jest chyba najbardziej
bezjajecznym graczem tego zespolu. Hinrich jako jedyny niski sie
naprawde stara. Trzeba potrzasnac tym teamem przez zmiane coacha ktory
wyzwoli w nich walke a z Rose zrobi takiego pg z jajem jakim stal sie
Rondo.

Data: 2009-12-22 22:18:35
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Dnia 22-12-2009 o 12:49:01 sooobi <sooobi@gmail.com> napisał(a):

[...]

Nie mogę się powstrzymać - statystyka (+/-) obu vs. Sactos:
Rose -2 (0 fauli w 41 minut)
Hinrich -21 (6 fauli w 32 minuty).

Z tego wygląda, że Kirk może i się bardziej starał (chociaż po faulach  trudno wnioskować, czy był agresywniejszy w obronie, obaj zaliczyli zgodne  zero przechwytów), ale to chyba on był najsłabszym ogniwem.

pzdr
kszyhu

Data: 2009-12-22 14:24:25
Autor: sooobi
Bulls "no balls" po raz kolejny
On 22 Gru, 22:18, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 22-12-2009 o 12:49:01 sooobi <soo...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

> Rondo.

Nie mogę się powstrzymać - statystyka (+/-) obu vs. Sactos:

no i?

Z tego wygląda, że Kirk może i się bardziej starał (chociaż po faulach
trudno wnioskować, czy był agresywniejszy w obronie, obaj zaliczyli zgodne
zero przechwytów), ale to chyba on był najsłabszym ogniwem.

ale czy ja pisalem w kontekscie Hinricha o ostatnim meczu? Pisalem
ogolnie o calym sezonie.

Data: 2009-12-28 16:01:46
Autor: wiLQ
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

ale czy ja pisalem w kontekscie Hinricha o ostatnim meczu? Pisalem
ogolnie o calym sezonie.

Zdaje sie, ze Bulls sie z Toba zgadzaja... Hinrich stal sie starterem.
Choc bardziej istotne co o tym bedzie sadzil nowy trener ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-28 21:59:35
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Wyglada na to, ze zostalo tylko pytanie "kiedy i za kogo", a nie "czy".
Co ciekawe podobno Paxon i Collins [znowu] odmowili. W takiej kiepskiej
sa sytuacji? Kto sie skusi? Avery Johnson? Frank zaliczy szybki powrot?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-29 08:21:58
Autor: Hubertus Blues
W dniu 2009-12-28 21:59, wiLQ pisze:
[...]

Szczególnie śmiesznie brzmi ta propozycja wobec Collinsa. No i reakcja - "kilkukrotne pozostawienie wiadomości głosowych pozostało bez odpowiedzi" ;)

Nie wchodzi się do tej samej rzeki?

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Bulls "no balls" po raz kolejny