Bundeswehra miażdży talibów...

Data: 2009-07-22 08:25:40
Autor: Tzva Adonai
Bundeswehra miażdży talibów...
To największa akcja wojskowa z udziałem niemieckich żołnierzy od
zakończenia drugiej wojny światowej...

***

Niemieccy żołnierze prowadzą w Afganistanie największą do tej pory
ofensywę militarną przeciwko Talibom na północy tego kraju. Informację
podaną przez niemieckie media potwierdziło ministerstwo obrony w
Berlinie.

Po raz pierwszy Bundeswehra używa czołgów i moździerzy.

Nagabywany przez dziennikarzy minister Jung po raz kolejny nie chciał
przyznać, że żołnierze Bundeswehry biorą udział w wojnie.

- To misja stabilizacyjna, a nie wojna - powiedział szef resortu
obrony. Zaapelował do mediów o zakończenie spekulacji na temat
charakteru misji w Afganistanie.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6849048,Ofensywa_Bundeswehry_w_Afganistanie.html

Data: 2009-07-22 20:31:03
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
To największa akcja wojskowa z udziałem niemieckich żołnierzy od
zakończenia drugiej wojny światowej...

***

Faszystowska hydra podnosi kolejny łeb..

Bundeswehra miażdży talibów...