Bunt Saracenów wokó? Izraela nie jest dla nas dobry

Data: 2011-02-27 20:06:34
Autor: abc
Bunt Saracenów wokó? Izraela nie jest dla nas dobry
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/rzeszow/zydzi-z-calego-swiata-przybywaja-do-polski,1,4193250,region-wiadomosc.html

Data: 2011-02-27 20:24:08
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka, w niedziela 27 luty 2011 20:06 :

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/rzeszow/zydzi-z-calego-swiata-
przybywaja-do-polski,1,4193250,region-wiadomosc.html

ledwo półtora tysiąca gości. w Leżajsku jest dobry browar z tego co wiem. więc zdrowie.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-27 20:27:04
Autor: abc
Bunt Saracenów wokó? Izraela nie jest dla nas dobry
Jeśli państwo żydowskie zostanie osaczone przez Saracenów, to jakie paszporty wyjmą z szuflad Izraelici i dokąd uciekną?

Data: 2011-02-27 20:34:37
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka, w niedziela 27 luty 2011 20:27 :

Jeśli państwo żydowskie zostanie osaczone przez Saracenów, to jakie
paszporty wyjmą z szuflad Izraelici i dokąd uciekną?

przeczytaj artykuł na jaki się powołujesz. chasydzi przyjeżdżają do Polski na grób swojego cadyka. skąd Ty bierzesz swoje insynuacje to ja nie wiem. a poza tym, wyjdź w końcu ze średniowiecza. mamy XXI wiek, kompy, ludzie latają w kosmos, a Ty piszesz o jakichś tam Saracenach.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-27 20:52:12
Autor: abc
Bunt Saracenów wokó? Izraela nie jest dla nas dobry
To taki skrót myślowy. Artykuł ma tytuł: "Żydzi z całego świata przybywają
do Polski", co skojarzyło mi się to z buntem Saracenów wokół Izraela, w
Libii, Egipcie i innych krajach.  A także udaną próbą perskich rakiet
ziemia - wodą,  którymi to rakietami Persowie będą mogli atakować
lotniskowce.

To głównie z lotniskowców Amerykanie niszczyli Irak. Nie jest dobrze i
dlatego można się spodziewać masowej ucieczki Żydów z Izraela, w którym mogą
wybuchnąć arsenały jądrowe. Sytuacja przybiera niekorzystny dla nas obrót i
nie mamy powodu, żeby cieszyć się z upadku Mubaraka, Kadafiego i im
podobnym.

Data: 2011-02-27 21:02:12
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka, w niedziela 27 luty 2011 20:52 :

[...]

nie jesteś na bieżąco. nawet Al Jazzera chce aby Amerykanie zrobili porządek i obalili tyranów. poza tym wyczuwam w Twoich słowach zaniepokojenie tym, że wymieniani przez Ciebie "Saraceni" chcą wreszcie praw i wolności jakimi się cieszy cały wolny świat. wytłumacz jak z takim podejściem mógłbyś wytłumaczyć się mieszkańcom naszej części świata w roku wielkich przemian w 1989? przecież dla zakamieniałych wyznawców jedynego słusznego porządku jaki panował w Europie od czasów II światowej, a więc porządku pojałtańskiego Twoje słowa byłyby miodem na serce. nie chcę sugerować, że jesteś komuchem, ale sam się w takiej pozycji ustawiasz. Arabom poddawanym uciskowi należą się takie same prawa ludzkie jak i Tobie: prawo do wolności, do swobód obywatelskich, do wolności religijnej itd...
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-27 21:12:03
Autor: abc
Bunt Saracenów wokó? Izraela nie jest dla nas dobry
Upadają dyktatorzy, którzy mieli bardzo dobre układy z CIA i Mossadem, a na ich miejsce przyjdą "demokraci", których wkrótce potem rychło zastąpią islamiści.  Taki np. Hamas, daleki od prawaczłowieczyzmu bez trudu wygrał jak najbardziej demokratyczne wybory.  Ta samo będzie w innych krajach świata arabskiego.

Data: 2011-02-27 21:18:00
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka, w niedziela 27 luty 2011 21:12 :

[...]

tak zawsze się dzieje podczas rewolucyjnych przemian. na początku wygrywają najbardziej ekstremistyczni. Ty jesteś tego przykładem. po rewolucyjnych przemianach 1989 roku poszukujesz króla.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-27 21:25:18
Autor: abc
[...]

Eee... nie. W takiej np. Rosji, po abdykacji cara władzę przejął jak
najbardziej demokratyczny rząd Kiereńskiego, a dopiero potem wyłoniła się
ekstremistyczna Żydokomuna. Czyli było całkiem odwrotnie niż napisałeś.

Data: 2011-02-27 13:00:54
Autor: Hans Kloss
Bunt Saracenów wokó? Izraela nie jest dla nas dobry
On 27 Lut, 21:25, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Eee... nie. W takiej np. Rosji, po abdykacji cara w adz przej jak
najbardziej demokratyczny rz d Kiere skiego, a dopiero potem wy oni a si
ekstremistyczna ydokomuna. Czyli by o ca kiem odwrotnie ni napisa e .
 Nie ma sensu dyskutować z platfonsami albowiem cierpią oni na tzw
splatfonsienie mózgu które czyni ich całkowicie niezdolnymi do
logicznego myślenia. Wytresowano ich jak psy Pawłowa albo owce
Orwella- wiedza że 'demokracja dobra dyktatura zła" beeee beeee.
Tymczasem każdy dyktator trzymający za ryje arabską dzicz to jest de
facto nasz sojusznik a jego nieprzemyślane obalenie może spowodować
nieobliczalne dla cywilizowanego świata konsekwencje. Poza tym bredzić
o "demokracji" wśród arabów może albo cyniczny oszust albo kompletny
bęcwał nie mający o Arabach i ich mentalności bladego pojęcia.
A to ze zaleje nas fala uciekinierów z ewentualnie pokonanego Izraela
to pikuś w porównaniu z faktem że po zniszczeniu państwa żydowskiego
arabstwo zacznie się jak amen w pacierzu rozglądać za następnym celem.
J-23

Data: 2011-02-27 21:34:11
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka, w niedziela 27 luty 2011 21:25 :
Eee... nie. W takiej np. Rosji, po abdykacji cara władzę przejął jak
najbardziej demokratyczny rząd Kiereńskiego, a dopiero potem wyłoniła się
ekstremistyczna Żydokomuna. Czyli było całkiem odwrotnie niż napisałeś.

Ty zaś jesteś za tymi którzy będą trzymali dalej swoich współobywateli w zniewoleniu. nieładnie. samemu cieszyć się wszystkimi wolnościami, a innych zmuszać, tylko dlatego że się boisz i jak zacząłeś wątek np najazdu Żydów na Polskę, do życia pod władzą tyranów. nieładnie.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-27 21:21:27
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

a na ich miejsce przyjdą "demokraci", których wkrótce potem rychło zastąpią islamiści.

I odetną ich wszystkich od Facebooka, anten satelitarnych i komórek.

To już nie te czasy panie lefebrysto, żyjesz w wirtualnej rzeczywistości
swoich wyobrażeń.

Homeini dzisiaj już nie dałby rady.

Data: 2011-02-27 22:19:26
Autor: jadrys
[...]

No coś takiego.. Tuba CIA jest proamerykańska, no, no -  kto by pomyślał.

Data: 2011-02-28 02:43:00
Autor: boukun
Bunt Saracenów wokó? Izraela nie jest dla nas dobry

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał

 wytłumacz jak z takim podejściem mógłbyś
wytłumaczyć się mieszkańcom naszej części świata w roku wielkich przemian w
1989?

A jakież to wielkie przemiany były w roku 1989?
Każdy normalnmy człowiek w Polsce wie, że od tego roku zaczęła się totalna grabiez wielodziesiątkowego majątku narodowego Polaków i zaoranie naszego kraju. Złodziejstwo na niespotykaną w świecie skalę...

boukun

Data: 2011-02-27 20:35:39
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Jeśli państwo żydowskie zostanie osaczone przez Saracenów, to jakie paszporty wyjmą z szuflad Izraelici i dokąd uciekną?

Masz coś do Chasydów, pie....ny polski antysemito?

Co roku tam przyjeżdżają. Nie wolno im?

Data: 2011-02-27 21:05:03
Autor: pluton
Bunt Saracenów wokó? Izraela nie jest dla nas dobry
Jeśli państwo żydowskie zostanie osaczone przez Saracenów, to jakie
paszporty wyjmą z szuflad Izraelici i dokąd uciekną?

Wyjma paszporty ksiendzow katloickich i uciekna do innej parafii.

Nullification

Data: 2011-02-27 20:41:57
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Jeśli państwo żydowskie zostanie osaczone przez Saracenów, to jakie
> paszporty wyjmą z szuflad Izraelici i dokąd uciekną?

Wyjma paszporty ksiendzow katloickich i uciekna do innej parafii.

a w PZPR to kim byles? zwyklym czlonem czy sekretorzem?

Data: 2011-02-27 23:35:16
Autor: Panslavista

"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4d6aa594$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
Jeśli państwo żydowskie zostanie osaczone przez Saracenów, to jakie paszporty wyjmą z szuflad Izraelici i dokąd uciekną?

Dlatego stale pisałem o zniesieniu podwójnego obywatelstwa.
Zweryfikowanym Polakom wystarczyłby dowód osobisty.

Bunt Saracenów wokó? Izraela nie jest dla nas dobry