Bunt w łonie Wybiórczej?

Data: 2009-09-22 01:23:34
Autor: JC
Bunt w łonie Wybiórczej?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h98u4s$bap$1news.onet.pl...
Chyba się poznańskim dziennikarzom Wybiórczej znudziła linia opluwania Lecha gdzie się da, forsowana przez centralę gazety.
Oberwało się na początek Stecowi:

Może i faktycznie jest zmiana całej linii programowej, bo zarzut cokolwiek absurdalny.

Cyt:
"Czekam na wyrok sądu w sprawie Reissa. Póki co, ja nie wiem, czy piłkarz brał łapówki.
Ale jest pewien typ dziennikarza warszawskiego, który zawsze wie lepiej. Rafał Stec jest tego typu wzorcowym przykładem."

Tyle, że Stec nie napisał, że Reiss brał łapówki.
Fragment o Lechu szedł tak:
"Po teoretycznie szokujących wieściach, że symbol poznańskiego Lecha mógł poznańskiego Lecha zdradzić za srebrniki, na łamach przeczytałem wywód o spodziewanych sportowych korzyściach z podejrzeń wobec gwiazdora - miały rozwiązać problem z odsuwaniem na ławkę rezerwowych podstarzałego, lecz zasłużonego gracza. Wyobrażacie sobie madrycką prasę, która po oskarżeniu o handel punktami Raula Gonzaleza pociesza się konstatacją, że niezręczne byłoby trzymanie go w rezerwie?"

Zwracam uwagę na "mógł" w pierwszym zdaniu. Czepiłbym się może dlaczego te wieści były "teoretycznie" szokujące, ale pisania w wszechwiedzącym tonie, że Reksio sprzedawał, nie ma.

pzdr
JC

Data: 2009-09-22 01:33:37
Autor: Cavallino
Bunt w łonie Wybiórczej?
Użytkownik "JC" <xipetotec@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Tyle, że Stec nie napisał, że Reiss brał łapówki.

A co Twoim zdaniem napisał?
Jeśli nic, tylko wierszówkę wyrobił, to może i masz rację. ;-)

[...]

Eee tam.
Tylko po to aby uniknąć kolejnego tasiemca (jako że zwięzłość, nie jest Twoją najlepszą stroną) powiedzmy, że o to mu chodziło, co Ty wyczytałeś. ;-)

Bunt w łonie Wybiórczej?