Bunt w poprawczaku.

Data: 2009-08-21 11:16:22
Autor: jagr
Bunt w poprawczaku.
http://wiadomosci.onet.pl/2027738,455,1,1,item.html

Chory kraj, gdzie 22 - letnich bandytów trzymają w poprawczakach, a 18-letnim wychowankom domów dziecka mówią do widzenia.

Co tam robią 22-letni bandyci? Chyba stanowią kadrę instruktorską. Myślałem, że jeśli bandyta kończy 18, to jest przenoszony do zakładu karnego. Więc myliłem się.

Data: 2009-08-21 11:20:31
Autor: konserwator
Bunt w poprawczaku.

Użytkownik "jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> napisał w wiadomości news:h6lor6$ro7$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ktos musi tam szkolic przyszly elektorat PO....

Data: 2009-08-22 00:08:52
Autor: zeusx
Bunt w poprawczaku.

[...]

Sztuczne zmniejszanie liczby więźniów. A chcieli Ruscy brać od nas więźniów za niedużą kaskę ,to humanisty zrobiły rejwach.
zx

Bunt w poprawczaku.