[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze

Data: 2010-05-13 08:27:40
Autor: Neo[EZN]
[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
(uwaga, crosspost - pl.regionalne.wroclaw i pl.misc.samochody)

W jednym wątku pisałem, że będę nagrywał drogowych "buraków" - akurat ostatnio udało mi się nagrać dwóch kierowców, cierpiących na syndrom "niewidzialnej ściany" - czyli jeśli tylko w zasięgu wzroku pojawi się znak informujący o końcu pasa ruchu to ich pierwszą reakcją jest zahamowanie tam gdzie stali, włączenie kierunkowskazu i czekanie aż ktoś ich wpuści na sąsiedni pas. A że mają przed sobą 50 metrów pustej jezdni oraz to, że właśnie przez swoją głupotę pomogli zablokować skrzyżowanie - tego nie widzą.

http://vimeo.com/11697307

Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((

Data: 2010-05-13 00:28:32
Autor: ptoki
On 13 Maj, 08:27, "Neo[EZN]" <ssskasujades...@wp.pl> wrote:
(uwaga, crosspost - pl.regionalne.wroclaw i pl.misc.samochody)

W jednym w±tku pisa³em, ¿e bêdê nagrywa³ drogowych "buraków" - akurat
ostatnio uda³o mi siê nagraæ dwóch kierowców, cierpi±cych na syndrom
"niewidzialnej ¶ciany" - czyli je¶li tylko w zasiêgu wzroku pojawi siê znak
informuj±cy o koñcu pasa ruchu to ich pierwsz± reakcj± jest zahamowanie tam
gdzie stali, w³±czenie kierunkowskazu i czekanie a¿ kto¶ ich wpu¶ci na
s±siedni pas. A ¿e maj± przed sob± 50 metrów pustej jezdni oraz to, ¿e
w³a¶nie przez swoj± g³upotê pomogli zablokowaæ skrzy¿owanie - tego nie
widz±.

http://vimeo.com/11697307

Niestety to bardzo czêsty widok na wroc³awskich drogach :((

Przyczepie sie :)
Nastepnym razem sugeruje zaprzeæ sie prawa rêk± o klakson. I nie
puszczac az do rozzbrojenia sytuacji.
To sie nazywa mobbing. W tej sytuacji polecam dziala na kierowcow jak
i lagodzi stany podniesionej zolci :)
Ty to jeste¶ flegmatyk :)
--
Lukasz Sczygiel

Data: 2010-05-13 09:51:55
Autor: J.F.
Buractwo drogowe zlapane w kadrze
U¿ytkownik "ptoki" <sczygiel@gmail.com> napisa³ w
[...]

Nie bardzo rozumiem - autobusem powozisz czy tramwajem ?
Co sobie inni pomysla - widzi idiota ze nie ma gdzie jechac, a trabi..

J.

Data: 2010-05-13 01:42:57
Autor: gonzik
[...]

Super, super. Tylko to jest ogolny problem z ogarnieciem tematow
wspoldzielenia jezdni przez kierowcow. W tym przypadku chodzi o jazde
na zamek-suwak. Jak widac typ czarnym suvem dojechal do konca i juz
miszcz z Dzierzoniowa go nie wpuscil. I ide o zaklad ze jeszcze 3
kolejnych tez.

Pzdr.

Data: 2010-05-13 06:53:51
Autor: to
Neo[EZN] wrote:

[...]
- tego nie widzÄ….

Jedni debile zmieniają pas za wcześnie, a inni debile ich w tym miejscu wpuszczają. Ja zawsze wpuszczam jednego tuż przed zwężeniem (choć, prawdę mówiąc, zwykle to ja jestem wpuszczany), ale nigdy nie wpuszczam buractwa blokującego ruch tak jak ci na filmiku.

--
cokolwiek

Data: 2010-05-13 09:09:10
Autor: Neo[EZN]
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4beba1ff$1@news.home.net.pl...
Jedni debile zmieniają pas za wcześnie, a inni debile ich w tym miejscu
wpuszczajÄ….

Otóż to!

Ja zawsze wpuszczam jednego tuż przed zwężeniem (choć, prawdę
mówiąc, zwykle to ja jestem wpuszczany), ale nigdy nie wpuszczam buractwa
blokujÄ…cego ruch tak jak ci na filmiku.

Ja również.

Data: 2010-05-13 10:19:03
Autor: go!
[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
On 13/05/2010 08:09, Neo[EZN] wrote:

Ja zawsze wpuszczam jednego tu¿ przed zwê¿eniem (choæ, prawdê
mówi±c, zwykle to ja jestem wpuszczany), ale nigdy nie wpuszczam buractwa
blokuj±cego ruch tak jak ci na filmiku.

Ja równie¿.

Jakby wszyscy tak mysleli jak was dwoch to bysmy tego filmiku jeszcze nie zobaczyli, bo tych 2 debili by tam ciagle stalo :P

Data: 2010-05-13 08:43:33
Autor: red
On 2010-05-13 08:27:40 +0200, Neo[EZN] said:

http://vimeo.com/11697307

Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((

Aż się dziwie, że na Twoim filmiku żadne kur** nie lęcą :) Normalnie to takich należałoby wyjąć z auta i jak debilowi wytłumaczyć, że jest właśnie debilem. Co gorsza problem nie dotyczy tylko Wrocka, ale często spotykam to na zwykłych przelotowych drogach i za cholerę nie potrafię zrozumieć, dlaczego taki nie dojdzie do końca... Ja praktycznie zawsze tak robię i nigdy (!) nie mam problemu ze zmianą pasa przed zwężeniem (naprawdę nikt tego nie utrudnia).

Data: 2010-05-13 06:46:00
Autor: to
red wrote:

[...]
(naprawdÄ™ nikt tego nie utrudnia).

To sÄ… ludzie strachliwi-uprzejmi-inteligentni-inaczej.

--
cokolwiek

Data: 2010-05-13 08:56:50
Autor: owp
[...]

Na przelotowych jest jeszcze gorzej - jak jest zamknięty jeden pas i korek kilometrowy, to ludzie na przestrzeni tego kilometra płynnie wtapiają się w ten czynny pas na całym kilometrze, w zależności od odwagi ;)
I wtedy na tym pasie prawie nie ma ruchu, bo ciągle nowi dojeżdżają. Natomiast jak już tak odczeka godzinę to za cholerę nie wpuści przy samym zwężeniu...
pzdr
owp

Data: 2010-05-13 08:49:08
Autor: Arek
[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
Neo[EZN] wrote:

http://vimeo.com/11697307

Fajna jako¶æ, czym to nagrywane?

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-05-13 09:04:23
Autor: Neo[EZN]
[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
U¿ytkownik "Arek" <a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hsg7et$rik$1@news.onet.pl...
http://vimeo.com/11697307

Fajna jako¶æ, czym to nagrywane?

Mog³a byæ lepsza bo kamerê mam w niepe³nym HD - czyli 1440x1080 w dodatku konwerter szerokok±tny jest ¶redniej jako¶ci. Kamera Sony HC3 + konwerter 0,45x jaki¶ "noname" do tego statywoprzyssawka Manfrotto 241V.

Data: 2010-05-13 09:34:55
Autor: Arek
Neo[EZN] wrote:

[...]

U, to na ma³y rejestrator siê ten zestaw nie nadaje ;-) (czyt. zestaw, który stale bêdzie w aucie bo komu by siê to ci±gle chcia³o wyjmowaæ i wk³adaæ).

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-05-13 08:52:51
Autor: Raf \"Ostry\"
W dniu 2010-05-13 08:27, Neo[EZN] pisze:

Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((
Tak to jest jak ktoś przyjeżdża z małego do dużego miasta i nie martwi się, że za nim zablokowane jest pół dzielnicy :)

Data: 2010-05-13 08:56:38
Autor: Ghost

Użytkownik "Neo[EZN]" <ssskasujadessax@wp.pl> napisał w wiadomości news:hsg64o$kon$1news.dialog.net.pl...
[...]

Juz mniejsza o ten koniec pasa, ale ogolnie przytrzymaywanie strumienia pojazdow majacych zjechac ze skrzyzowania. Sa po prostu debile myslacy wylacznie o sobie i tyle.

Data: 2010-05-13 07:31:05
Autor: to
Ghost wrote:

Juz mniejsza o ten koniec pasa, ale ogolnie przytrzymaywanie strumienia
pojazdow majacych zjechac ze skrzyzowania. Sa po prostu debile myslacy
wylacznie o sobie i tyle.

To nie jest raczej złośliwość tylko totalna bezmyślność. Taki widzi, ze pas się kończy więc chce go zmienić wcześniej "na wszelki wypadek, bo może nie wpuszczą" i już nie ogarnia tego, co dzieje się za nim.

--
cokolwiek

Data: 2010-05-13 09:38:11
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-05-13 09:31, to pisze:
Ghost wrote:

[...]

A ja myślę, że jest jeszcze inaczej. Parę razy się spotkałem z poglądem, że ten co jedzie do końca pasa to warszawski cwaniak. Taki koleś nie chce być warszawskim cwaniakiem tylko porządnym kierowcą więc zmienia pas zaraz po zauważeniu znaku. Po prostu nie chce wyjść na buraka:) A że jest zwykłym głupkiem nie używającym własnej głowy to inna sprawa:)

A.

Data: 2010-05-13 11:19:04
Autor: Rafa³ Grzelak
to wrote:

Ghost wrote:

> [...]

widzi, ze pas się kończy więc chce go zmienić wcześniej "na
wszelki wypadek, bo może nie wpuszczą" i już nie ogarnia tego, co
dzieje siÄ™ za nim.

To chyba wynika z tego, ze 'on by nie wpuscil', wiec na wszelki wypadek
sam tez wczesniej zmieni pas...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-05-13 09:20:25
Autor: Lagod
[...]

Ja myślę, że przesadzasz. Z tym myśleniem. Oni po prostu w ogóle nie myślą, nawet o sobie.

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2010-05-13 08:57:32
Autor: J.F.
[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
Użytkownik "Neo[EZN]" <ssskasujadessax@wp.pl>
ostatnio udaÅ‚o mi siÄ™ nagrać dwóch kierowców, cierpiÄ…cych na syndrom "niewidzialnej Å›ciany" - czyli jeÅ›li tylko w zasiÄ™gu wzroku pojawi siÄ™ znak informujÄ…cy o koÅ„cu pasa ruchu to ich pierwszÄ… reakcjÄ… jest zahamowanie tam gdzie stali, wÅ‚Ä…czenie kierunkowskazu i czekanie aż ktoÅ› ich wpuÅ›ci na sÄ…siedni pas. A że majÄ… przed sobÄ… 50 metrów pustej jezdni oraz to, że wÅ‚aÅ›nie przez swojÄ… gÅ‚upotÄ™ pomogli zablokować skrzyżowanie - tego nie widzÄ….  http://vimeo.com/11697307

O tym srebrnym piszesz ?

A o sobie nic ? Wjechales na skrzyzowanie nie majac mozliwosc zjazdu.
Nawet jakby tego srebrnego nie bylo, to i tak bys nie przejechal i stal na srodku skrzyzowania :-P

J.

P.S. ilu was tam stoi i filmuje, to jakas zorganizowana akcja .

Data: 2010-05-13 09:16:10
Autor: Neo[EZN]
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hsg7t9$uhi$1@news.onet.pl...
A o sobie nic ? Wjechales na skrzyzowanie nie majac mozliwosc zjazdu.

To kolega jechał autobusem.
Zauważ, że gdyby nie ci "blokersi" to można było spokojnie przejechać przez to skrzyżowanie bez stawania na jego środku bo wszyscy by się zmieścili.

Nawet jakby tego srebrnego nie bylo, to i tak bys nie przejechal i stal na srodku skrzyzowania :-P

Nie. Kolega zjechał autobusem na lewy pas i zjechałby całkowicie ze skrzyżowania gdyby nie dwóch krótkowzrocznie myślących kierowców.

P.S. ilu was tam stoi i filmuje, to jakas zorganizowana akcja .

Kręciłem film z cyklu "Autobusem po Wrocławiu" :) Tu ostatnio zmontowany odcinek -
 http://www.youtube.com/view_play_list?p=2FFAABB9FED3C4AC

Data: 2010-05-13 09:49:45
Autor: J.F.
[...]

A jakby tam staruszka przechodzila przez jezdnie, to tez bylby korek a kolega i tak by sie wepchal i zablokowal.
Nagane mu i pouczenie :-P

P.S. ilu was tam stoi i filmuje, to jakas zorganizowana akcja .
Kręciłem film z cyklu "Autobusem po Wrocławiu" :)

Ale przeciez nie sam.

J.

Data: 2010-05-13 09:02:53
Autor: Nex@pl
[...]

Oskar conajmniej ;-)

Czym to jest kręcone?

Data: 2010-05-13 09:24:54
Autor: Neo[EZN]
[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4beba421$0$2594$65785112@news.neostrada.pl...
Czym to jest kręcone?

Tak jak Arkowi napisałem - nic specjalnego - Sony HC3 + konwerter 0,45x + Manfrotto 241V.
Ta statywoprzyssawka jest rewelacyjna - można ją w samochodzie zamocować, w tramwaju, w pociągu - samolocie pewnie też :)

Data: 2010-05-13 09:46:02
Autor: Vlad The Ripper
[...]

I niestety nie tylko wroc³awskich. Dodam, ¿e to podwójni idioci, bo jakby dojechali do koñca wjechali by przed autobusem i nie musieli potem za nim kawa³ zakorkowanej ulicy telepaæ.

Data: 2010-05-13 11:36:57
Autor: Agent
[...]

Rację masz tylko że w Polsce istnieje przekonanie że ten co jedzie na koniec kończącego się pasa jest cwaniakiem który skoro już wyprzedził tyle aut musi sobie odpowiednio odczekać "bo przecież ja na prawym stalem a ten chce się przede mną wepchnąć". Zauważ że jak zaczniesz kombinowac ze zmianą pasa już wcześniej to znacznie prędziej znajdzie się chętny na wpuszczenienie Ciebie.
Po prostu takie życie.

Data: 2010-05-13 09:41:22
Autor: to
Agent wrote:

Zauważ że jak zaczniesz
kombinowac ze zmianą pasa już wcześniej to znacznie prędziej znajdzie
się chętny na wpuszczenienie Ciebie. Po prostu takie życie.

Bo ja wiem? Rzadko a początku korka trzeba przepuścić więcej niż 3 auta, zwykle da się nawet wjechać od razu, ale do tego potrzebna jest jakaś kobieta w średnim wieku za kółkiem na pasie obok.

--
cokolwiek

Data: 2010-05-13 11:42:19
Autor: Neo[EZN]
[...]

Zgadza się dlatego trzeba zmienić zachowanie nie tylko tych, którzy się wciskają 100m przed końcem pasa ale i tych co wpuszczają te 100m za wcześnie...

Data: 2010-05-27 18:16:59
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-05-13 16:08, Pr0NET pisze:

Zgadza się dlatego trzeba zmienić zachowanie nie tylko tych, którzy się
wciskają 100m przed końcem pasa ale i tych co wpuszczają te 100m za
wcześnie...
http://bi.gazeta.pl/im/5/5739/z5739745X.jpg ;)

UÅ›miaÅ‚em siÄ™  z  tego w Toruniu dzisiaj ;)

A do tego wielkie hasÅ‚o w stylu że na toruÅ„skich drogach, to fair  play siÄ™ jeździ ;)

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-05-13 11:52:13
Autor: smerf
Neo[EZN] wrote:
[...]

Dobra jakosc. Jaka to kamerka ? Mozesz podac marke i model?

[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze