[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze

Data: 2010-05-13 08:56:38
Autor: Ghost
[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze

Użytkownik "Neo[EZN]" <ssskasujadessax@wp.pl> napisał w wiadomości news:hsg64o$kon$1news.dialog.net.pl...
(uwaga, crosspost - pl.regionalne.wroclaw i pl.misc.samochody)

W jednym wątku pisałem, że będę nagrywał drogowych "buraków" - akurat ostatnio udało mi się nagrać dwóch kierowców, cierpiących na syndrom "niewidzialnej ściany" - czyli jeśli tylko w zasięgu wzroku pojawi się znak informujący o końcu pasa ruchu to ich pierwszą reakcją jest zahamowanie tam gdzie stali, włączenie kierunkowskazu i czekanie aż ktoś ich wpuści na sąsiedni pas. A że mają przed sobą 50 metrów pustej jezdni oraz to, że właśnie przez swoją głupotę pomogli zablokować skrzyżowanie - tego nie widzą.

http://vimeo.com/11697307

Niestety to bardzo częsty widok na wrocławskich drogach :((

Juz mniejsza o ten koniec pasa, ale ogolnie przytrzymaywanie strumienia pojazdow majacych zjechac ze skrzyzowania. Sa po prostu debile myslacy wylacznie o sobie i tyle.

Data: 2010-05-13 07:31:05
Autor: to
Ghost wrote:

Juz mniejsza o ten koniec pasa, ale ogolnie przytrzymaywanie strumienia
pojazdow majacych zjechac ze skrzyzowania. Sa po prostu debile myslacy
wylacznie o sobie i tyle.

To nie jest raczej złośliwość tylko totalna bezmyślność. Taki widzi, ze pas się kończy więc chce go zmienić wcześniej "na wszelki wypadek, bo może nie wpuszczą" i już nie ogarnia tego, co dzieje się za nim.

--
cokolwiek

Data: 2010-05-13 09:38:11
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-05-13 09:31, to pisze:
Ghost wrote:

[...]

A ja myślę, że jest jeszcze inaczej. Parę razy się spotkałem z poglądem, że ten co jedzie do końca pasa to warszawski cwaniak. Taki koleś nie chce być warszawskim cwaniakiem tylko porządnym kierowcą więc zmienia pas zaraz po zauważeniu znaku. Po prostu nie chce wyjść na buraka:) A że jest zwykłym głupkiem nie używającym własnej głowy to inna sprawa:)

A.

Data: 2010-05-13 11:19:04
Autor: Rafa³ Grzelak
to wrote:

Ghost wrote:

> [...]

widzi, ze pas się kończy więc chce go zmienić wcześniej "na
wszelki wypadek, bo może nie wpuszczą" i już nie ogarnia tego, co
dzieje siÄ™ za nim.

To chyba wynika z tego, ze 'on by nie wpuscil', wiec na wszelki wypadek
sam tez wczesniej zmieni pas...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-05-13 09:20:25
Autor: Lagod
[...]

Ja myślę, że przesadzasz. Z tym myśleniem. Oni po prostu w ogóle nie myślą, nawet o sobie.

--

[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze