Buractwo i chamstwo !!!

Data: 2009-03-03 22:33:11
Autor: (pj)
Buractwo i chamstwo !!!
Martin.W pisze:
Od ponad roku zaglądam na GRUPĘ i czytam posty. [...]: ŁBY SOBIE NAGWINTUJCIE !!
-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

I vice versa!

http://tinyurl.com/azff7y

SCIAGACZU WYLACZ BRAMKE!!!

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-04 09:22:06
Autor: Magic
Buractwo i chamstwo !!!
(pj) pisze:
Martin.W pisze:
Od ponad roku zaglądam na GRUPĘ i czytam posty. [...]: ŁBY SOBIE NAGWINTUJCIE !!

I vice versa!

Znaczy mają sobie nagwintować tyłki ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-03-04 20:37:03
Autor: Martin.W
Buractwo i chamstwo !!!
Większość z Was szanowni grupowicze to w 90% panowie mieszkający w bloku pracujący cały tydzień w biurze, przez cale dnie jedynie jakie moto widzicie to na youtube i przekrzykujecie sie na grupie. W weekend pojeździcie z 3 godz bo wypada i tyle. Na jednym z moich postów zostałem zbesztany za pomysł przesiadki się z DT 125 na YZ 250. Kupiłem YZ jeżdżę i nie mam z nią problemów. Żeby zabierać głos na jakiś temat powinno się mieć do tego pojecie. Ze wam w realnym życiu nie wychodzi to wasz problem. Sami robicie dzicz z tej grupy.

Data: 2009-03-04 21:41:35
Autor: Arni
Buractwo i chamstwo !!!
Martin.W pisze:
[...]

naprawde musisz sie tu wyżalać? Jak Ci sie nie podoba to znajdz inne forum adoratorów bo sie robisz męczący.
Cytując klasyka" nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma"

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-04 22:45:28
Autor: masti
Buractwo i chamstwo !!!
Dnia Wed, 04 Mar 2009 20:37:03 +0000, Martin.W napisał(a):

Większość z Was szanowni grupowicze to w 90% panowie mieszkający w bloku

O'RLY? to teraz się przedstaw: czym latasz i od ilu lat

--
mst <at> gazeta <.> pl BMW R1100GS '94 (DC) "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" Terry Pratchett

Data: 2009-03-04 22:53:41
Autor: Kuczu
Buractwo i chamstwo !!!
Martin.W pisze:
[...]

Ja pierdole. Rozgryzles mnie...

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-05 05:25:47
Autor: gildor
Buractwo i chamstwo !!!
On 4 Mar, 21:37, Martin.W <martin.wodecki@_NOSPAM_onet.eu> wrote:
[...]

dzięki za opis mojego profilu. pasuje zupełnie.

Na jednym z moich postów zostałem
zbesztany za pomysł przesiadki się z DT 125 na YZ 250. Kupiłem YZ jeżdżę i
nie mam z nią problemów.

a w dziewiątkach i szóstkach ramy nie pękają (tylko moja pękła, yaśka,
tanga... tylko), a R1 i gixer są dobre na pierwsze moto, bo adas z
lublina ciągle żyje przecież.

Żeby zabierać głos na jakiś temat powinno się mieć do tego pojecie.

brawo. a czemuś to napisał?

Ze wam w realnym życiu nie wychodzi to wasz problem.

o, znowu kawałek mojego profilu

Sami robicie dzicz z tej grupy.

chłopaki, który to napisał buractwo i chamstwo, co? przyznawać się
zaraz.

- gildor

Data: 2009-03-05 14:48:11
Autor: Kefir
Buractwo i chamstwo !!!
Elou!
"gildor" <mariusz.walczuk@gmail.com> wrote in message news:a42cb74f-756f-441c-b6a1-06ae7ce62efeh20g2000yqn.googlegroups.com...

chłopaki, który to napisał buractwo i chamstwo, co? przyznawać się
zaraz.

No musi ktos z "naszych" bo ortow nie nie nastukal i zastosowal interpunkcje.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz na grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-03-06 10:03:32
Autor: Kuczu
Buractwo i chamstwo !!!
To ja tak zem se pomyslal ze chyba sie wypisze z tego forum. A bo po co mam siac wiohe i hamstwo w mlodych umyslach.
Przeniose sie na forum stukacza bo tam i kurturarniej a i dowiedziec sie czegos mogie. A tu taj to tylko hamy i klika.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-06 01:12:48
Autor: gildor
Buractwo i chamstwo !!!
On 6 Mar, 10:03, Kuczu <p.kuczyn...@jim-satnet.pl> wrote:
[...]

tu jest usenet! to się nie klika. klika się na forumach.

- gildor

Data: 2009-03-06 10:48:27
Autor: Kuczu
Buractwo i chamstwo !!!
gildor pisze:

tu jest usenet! to się nie klika. klika się na forumach.

No wlasnie. Tu sie nie klika ale za to jest uklad. To ja jusz wole klikac i byc fri.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-06 21:33:51
Autor: Kefir
Buractwo i chamstwo !!!
ELou!
gildor wrote:
[...]

ty a skont klikash pytamboniewiem i siga nie widzem i awitatara moto mash na zpewnosciom na jutubie a sie szczempisz sie o jakims jusnecie a co za ruznica czy jusz czy za kwile.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X

Data: 2009-03-06 22:21:01
Autor: Easy
Buractwo i chamstwo !!!

Użytkownik "Kefir" <k3f1r@op.pl> napisał w wiadomości news:gos1be$3jo$1news.onet.pl...
ELou!
gildor wrote:
[...]

o kuref, Kef.. Ty tez umiesz po ichnemu? ja sie bardzo starałam, ale widac glowy do jezyków nie mam ;)

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-03-09 02:00:57
Autor: gildor
Buractwo i chamstwo !!!
On 6 Mar, 21:33, Kefir <k3...@op.pl> wrote:
gildor wrote:
> [...]

ty a skont klikash pytamboniewiem i siga nie widzem i awitatara moto
mash na zpewnosciom na jutubie a sie szczempisz sie o jakims jusnecie a

kurwa, Kefir, nie dość że szkoda mi kawy, to jeszcze 5 razy musiałem
przeczytać. a łzy w oczach mam do teraz.
w morde, klawisze mi się teraz kleją.

- gildor

Data: 2009-03-09 05:29:47
Autor: Mika
Buractwo i chamstwo !!!
On 9 Mar, 10:00, gildor <mariusz.walc...@gmail.com> wrote:
w morde, klawisze mi się teraz kleją.

cukier to biala smierc :)
No to juz wiesz ;-)

pzdr
Mika
z potforka

Data: 2009-03-09 05:34:43
Autor: gildor
Buractwo i chamstwo !!!
On 9 Mar, 13:29, Mika <mika.ostrow...@gmail.com> wrote:
On 9 Mar, 10:00, gildor <mariusz.walc...@gmail.com> wrote:
> w morde, klawisze mi się teraz kleją.

cukier to biala smierc :)
No to juz wiesz ;-)

taaak cukier zaaabiłmi klawiszaaaa aaaa
ispację.
cywilizaaaaacjaaaa

- gildor

Data: 2009-03-05 08:47:08
Autor: newrom
Buractwo i chamstwo !!!
On Wed, 4 Mar 2009 20:37:03 +0000 (UTC), Martin.W
<martin.wodecki@_NOSPAM_onet.eu> wrote:

Większość z Was szanowni grupowicze to w 90% panowie mieszkający w bloku pracujący cały tydzień w biurze,

A Ty jestes kurierem motocyklowym lub zawodnikiem profi i calymi
dniami tylko jezdzisz na motocyklu?
Faktu zamieszkiwania w bloku, domku, familoku nie potrafie polaczyc z
motocyklami. Chiba ze katalogujesz ludzi wedle statusu materialnego i
stanu posiadania, no ale wtedy pozostaje wspolczuc.

W weekend pojeździcie z 3 godz bo wypada i tyle.

Ale czy mozna to sobie rozbic na 2x po 1,5h (np w piatek i sobote) czy
jednak nie wypada i trzeba jakos przezyc ten bol tylka i niewygode,
ale jezdzic ciegiem ?

Kupiłem YZ jeżdżę i nie mam z nią problemów.

Gratuluje. Oczywiscie jesli ja ogarniasz, a nie tylko potrafisz sie
utrzymac w siodle.

Żeby zabierać głos na jakiś temat powinno się mieć do tego pojecie.

Czyli wiesz, ale sie nie stosujesz ?
Ze wam w realnym życiu nie wychodzi to wasz problem.

jestes psychologiem forumowym ?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

Data: 2009-03-05 09:55:37
Autor: Watson
Buractwo i chamstwo !!!
Martin.W wrote:
[...]

Generalizujesz niepotrzebnie i upraszczasz.
Pewnie aby argumenty pasowaly do tezy.

2 lata temu chcailem kupic YZ125.
Trafilem na goscia z domkiem i garazem.

Bylem w cywilnych ciuchach, ale uznalem ze trzeba YZ sprawdzic.
Przelecialem sie na niej w ramach testu przed jego domem.

Gosc byl zdziwiony co potrafi jego setka.
Przy okazji wypalilem mu osady oleju w tłumiku.

No i jak teraz wygladaja Twoje argumenty?
Niepotrzebnie zupelnie winisz grupe ze nie potrafila Ci doradzic.
--
FJR 1300
Wyscigowa licencja A

Data: 2009-03-05 11:21:53
Autor: Ozz
Buractwo i chamstwo !!!
Martin.W pisze:
[...]

Ale co? Ktos Cie ma przytulic czy jak? Koledzy z biura tak Cie polubili, ze wystawili Ci biurko na chodnik przed budynek? :)

--
Ozz
GSX600F

Data: 2009-03-09 05:13:53
Autor: Michał Rola
Buractwo i chamstwo !!!
[...]

Nie no... zburzyles moja samoocene..."Znoooowu w zyciu mi nie
wyszlo..."
Rzucam robote... zaoszczedze na paliwie  z dojazdow!
TATO! kupisz mi moto???... i garaz...bo wiesz tata,bo Martin
powiedzial ze motocyklista z praca i bez garazu to tylko youtube
oglada...

poglaszczcie go po glowce, bo sie posmarkal no...

Buractwo i chamstwo !!!