Burak Obama (D) "na odchodne" zamawia wydalenie 35 dyplomatów USA z Rosji :-)

Data: 2016-12-29 21:33:44
Autor: A. Filip
Burak Obama (D) "na odchodne" zamawia wydalenie 35 dyplomatów USA z Rosji :-)
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/usa-wydalaja-35-rosyjskich-dyplomatow-z-waszyngtonu-i-san-francisco-w-ramach-sankcji/0jvgcdx
USA wydalają 35 rosyjskich dyplomatów z Waszyngtonu i San Francisco w ramach sankcji przeciwko Rosji

Putin zdąży wydalić do końca kadencji Obamy (D) 35 takich
dyplomatów USA by Obamowców zastąpili _SZYBKO_ Trumpowcy?
Może powinien po prostu poprosić Trumpa o listę "wygodnych do wydalenia"? :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Burak Obama (D) "na odchodne" zamawia wydalenie 35 dyplomatów USA z Rosji :-)