Burak w TIRze...

Data: 2010-01-25 08:43:23
Autor: Woland
Burak w TIRze...
.... skasował mi dziś mojego Tiguana.. Skurwysyn na trzypasmowej drodze
próbował zjechać ze środkowego pasa na prawo na ciągłej, nie zauważył
mnie w lusterku i po prostu mnie zmiażdżył.. Nic mi się nie stało, ale
szumu narobiłem co niemiara.. Wezwałem policję, porobili zdjęcia,
zrekonstruowali zdarzenie, dojebali mu mandat, a mnie kazali się jutro
zgłosić po notkę, którą będę mógł przedstawić w ubezpieczalni... Nic
mi nie jest, ale udawałem ciężko rannego (bóle głowy, nudności,
podwójne widzenie).. Już zatrudniłem swojego prawnika i rzeczoznawcę,
z patafianem z ubezpieczalni nie będę chciał nawet rozmawiać... Wyssam
chujów do cna z każdego cycka...

Data: 2010-01-25 08:50:47
Autor: Marek
Burak w TIRze...
On 25 Sty, 17:43, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

To byl ten ruski, ktoremu podpadles...

Data: 2010-01-25 17:53:32
Autor: raff
Burak w TIRze...
[...]

Nic sie nie martw, i tak bylo chujowe auto...

R.

Data: 2010-01-25 19:04:35
Autor: raff
Burak w TIRze...
Marek pisze:
[...]

Pokaz zdjecia tego Tiguana, posmiejemy sie.

Zobaczymy czy wyglada ladniej niz przedtem.

R.

Data: 2010-01-25 18:22:16
Autor: matador
Burak w TIRze...
Woland pisze:
 Nic mi nie jest, ale udawałem ciężko rannego (bóle głowy, nudności,
                         ^^^^^^^^

Bez komentarza.

matador.

Data: 2010-01-25 09:37:48
Autor: Woland
Burak w TIRze...
matador napisał(a):

Bez komentarza.

Co kurwa bez komentarza!... Płacę na chujów podatki, rzadko choruję,
może miałem im to puścić płazem?.. Prawie pół godziny czekałem na
mrozie na policję, nabawiłem się przeziębienia i bólów głowy
spowodowanych stresem i ogólnym wkurwieniem.. Jak mi udowodnią, że to
zwykły ból głowy, a nie obwodowe pourazowe zawroty?..

Data: 2010-01-25 18:49:02
Autor: matador
Burak w TIRze...
Woland pisze:
Jak mi udowodnią, że to
zwykły ból głowy, a nie obwodowe pourazowe zawroty?..

Czytając psp ?

matador.

Data: 2010-01-25 09:55:00
Autor: Woland
Burak w TIRze...
matador napisał(a):

Czytaj�c psp ?

Polska policja i służby nie są w stanie ustalić mojego prawdziwego
adresu IP, a tym samym nie mogą potwierdzić, że autor postów
sygnowanych pseudonimem "Woland" to ja.. Zresztą nawet gdybym się nie
maskował, to nie sądzę, żeby komukolwiek chciało się to wykorzystywać
przeciwko mnie, nawet jeśli w ruch poszedłby donos... A mój
zaprzyjaźniony prawnik w porozumieniu z psychologiem już kompletuje
listę szkód i podstaw prawnych.. Będą tego dziesiątki, jeśli nie
setki, nawet tak abstrakcyjne jak "szkodliwa ekspozycja publiczna",
czyli narażenie mnie na uraz psychiczny spowodowany obecnością
licznych gapiów na miejscu zdarzenia... ;}

Data: 2010-01-25 18:49:04
Autor: awe
Burak w TIRze...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:189ea352-44d1-452d-a75e-38516ddb348521g2000yqj.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- --
falszywy jestes kundlu
awe

Data: 2010-01-25 19:17:56
Autor: Polok_prawdziwy
Burak w TIRze...
Woland wrote:

[...]

Skond takom piknom łokowitem wytsasnołeś, zeciem tak łod sylwestra tsymo...?

Data: 2010-01-25 12:16:45
Autor: Marek
Burak w TIRze...
On 25 Sty, 19:17, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Woland wrote:
> [...]
> chujów do cna z każdego cycka...

Skond takom piknom łokowitem wytsasnołeś, zeciem tak łod sylwestra tsymo...?

Pil plyn do czyszczenia felg...

Data: 2010-01-25 23:05:45
Autor: Polok_prawdziwy
Burak w TIRze...

Woland wrote:
> [...]
> chujów do cna z każdego cycka...

Skond takom piknom łokowitem wytsasnołeś, zeciem tak łod sylwestra

Aaaa...!!!

- amoze BORYGO dotego...?

Data: 2010-01-25 20:31:30
Autor: Jadrys
Burak w TIRze...
W dniu 2010-01-25 17:43, Woland pisze:
... skasował mi dziś mojego Tiguana..

Chłopie opamiętaj się.. - Parę dni temu na Haiti  zginęło 150 000 ludzi a ty się tu rozczulasz nad swoim gównianym samochodzikiem.

Burak w TIRze...