Burdel w radiowej "Trójce" dziełem Jarosława Kaczyńskiego.

Data: 2010-03-03 08:24:02
Autor: Artur Borubar
Burdel w radiowej "Trójce" dziełem Jarosława Kaczyńskiego.
Większo¶ć zespołu radiowej "Trójki" ż±da odwołania dyrektora z nadania PiS Jacka Sobali. Zarz±d ma czas do 8 marca. Będzie strajk? "Trójka" zamilknie?

Sobala w odpowiedzi - jak powiedział nam jeden z kierowników redakcji - zagroził już dziennikarzom, że w razie strajku lub protestu na antenie będzie zwalniał dyscyplinarnie.

Kiedy PiS i SLD podzieliły się jesieni± mediami publicznymi, "Trójka" przypadła partii Jarosława Kaczyńskiego (PiS dostał też prezesa telewizji publicznej i Program 1 TVP). Wczorajszy protest dziennikarzy "Trójki" przeciwko - jak pisz± - "brutalnej ingerencji polityków w nasz± pracę" to precedens. Bo od kiedy mediami publicznymi rz±dzi prawicowo-lewicowy sojusz, takiego buntu nie było w telewizji ani w radiu.

http://wyborcza.pl/1,75478,7619601,Trojkowa_wojna_radiowa.html

Przemek

"Jak Sobala tłumaczy zmiany? Kilka dni temu w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej" mówił: "Mamy taki, a nie inny kalendarz wyborczy. I nie ma co udawać, że go nie ma, albo odwracać się do niego bokiem".

Ten kalendarz to trzy wybory: prezydenckie, parlamentarne, samorz±dowe. Wszystkie niezwykle istotne dla PiS - nawet jedna porażka może dla PiS oznaczać kłopoty.

Czy Sobala straci posadę? Mann nie ma nadziei: - Siły polityczne, które przejęły stację, s± zbyt zdeterminowane - powiedział w "Newsweeku"

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rz±dów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazuj±c± pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-03-02 23:25:39
Autor: Hans Kloss
Kolejny kubeł pomyj opałcony przez pełorz±d
On 3 Mar, 08:24, "Artur Borubar" <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
[stek bzdur]
http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article560753/Rzad_placil_Agorze_za_artykuly.html
J-23

Data: 2010-03-03 08:44:49
Autor: Artur Borubar
Kolejny kubel pomyj opalcony przez pelorzad

Uzytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisal

On 3 Mar, 08:24, "Artur Borubar" <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
[stek bzdur]

To pisuarowa tuba tez pisze bzdury?

http://www.rp.pl/artykul/2,441784.html

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jaroslawa Kaczynskiego wykazalo, ze w czasie rzadów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosla o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbowal na rzecz Totalizatora Sportowego, jak równiez blokowal ustawe zakazujaca pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kaminskiego chcialo wplywac na ksztalt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-03-03 00:09:58
Autor: zbig
On 3 Mar, 08:44, "Artur Borubar" <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
Uzytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisal

To pisuarowa tuba tez pisze bzdury?

http://www.rp.pl/artykul/2,441784.html

Przemek
 Daj mu spokój , to przygłup.

Data: 2010-03-03 02:18:33
Autor: Mariusz Merta
o qrka jaki¶ ty yntelygentny
On 3 Mar, 08:09, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 3 Mar, 08:44, "Artur Borubar" <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:> Uzytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisal

> [...]

 Daj mu spokój , to przygłup.

j.w.

Mariusz Merta

Data: 2010-03-03 02:23:30
Autor: zbig
o qrka jaki¶ ty yntelygentny
On 3 Mar, 11:18, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
On 3 Mar, 08:09, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> On 3 Mar, 08:44, "Artur Borubar" <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:> Uzytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisal

>  Daj mu spokój , to przygłup.

j.w.

Mariusz Merta

że co?

Data: 2010-03-03 11:38:59
Autor: Mariusz Merta
o qrka jaki¶ ty yntelygentny
On 3 Mar, 10:23, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> j.w.

> Mariusz Merta

że co?

no sikorskiego i tuska popierasz...to należysz do elyty
jewropejskiej...
i jeste¶ z urzędu, że tak powiem yntelygentny jak cholera :-)))
Mariusz Merta

Data: 2010-03-03 09:09:41
Autor: Andrzej Adam Filip
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
[...]

  (ZwiÄ…zkowcy) Nie chcÄ… Sobali w TrĂłjce
  jen 03-03-2010, ostatnia aktualizacja 03-03-2010 08:39   ZwiÄ…zkowcy z radiowej TrĂłjki domagajÄ… siÄ™ od zarzÄ…du Polskiego Radia
  odwoĹ‚ania dyrektora stacji i umoĹĽliwienia Magdzie Jethon powrotu do
  pracy.

*Nielegalnie* strajkujących zwolnić dość prosto (mam nadzieje).
Legalnie strajkującym "długo i ciągle" nie trzeba płacić
a potem ma się ludzi którzy "pełnili obowiązki"="mają kwalifikacje".
Strajkujący "impulsowo" (np. jeden dzień co tydzień) stają się tak
"upierdliwi" że tracą (najczęściej) "społeczne poparcie".

P.S.
Czy z tego że nie zmieniłeś tematu mam wnioskować kto "opłacił związkowców"? ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wariat ma kaĹĽdego dnia wesele.

Data: 2010-03-03 08:57:37
Autor: Andrzej Adam Filip
Kolejny kubeł pomyj opałcony przez pełorząd "po-sponsorowane" w GW]
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> pisze:
[...]

To jest tekst na który powołuje się portal dziennik:
  http://www.press.pl/press/pokaz.php?id=2024

Czy *ty* sugerujesz że spółka giełdowa Agora S.A. wydawca Gazety
Wyborczej po tym jak siÄ™ juĹĽ rozmieni na drobne to sprzedaje siÄ™ aĹĽ tak tanio jak 61_220 PLN? To jest po prostu niemoĹĽliwe! :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
W domu, w którym nie ma dzieci, nie ma światła.

Burdel w radiowej "Trójce" dziełem Jarosława Kaczyńskiego.