Burdel w receptach - dlaczego prezydent milczy?

Data: 2012-01-02 09:02:00
Autor: WW
Burdel w receptach - dlaczego prezydent milczy?
Witam

Bałagan z receptami jest ewidentną winą p. Tuska.
To jego  urzędnicy tą ustawę przygotowali. Ogłaszanie listy na dzień przed jej obowiązywaniem, mieści się w standardach republiki bananowej a nie Europy.
To jego rząd o kilku lat wdraża informatykę i to, że w jej wyniku ZUS nie wie, kto jakie ma prawa jest jego winą. Przerzucanie skutków tego na biednych ludzi jest szczególnie obrzydliwe.
Trzeba było nie dawać przetargów na cyfryzacje kolesiom!

Dlaczego w tak ważnej dla ludności sprawie milczy prezydent RP?
Wszak dotyka to najczęściej starych i chorych ludzi a więc tych, co praktycznie nie mogą się sami bronic.
Czy pomyślność obywatel przestała być jego najwyższym nakazem?

Wstyd panie prezydencie.

Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-01-02 14:05:38
Autor: stevep
Dnia 02-01-2012 o 09:02:00 WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

A byłeś w aptece, ja byłem, porócz mnie pusto, pokazałem recepty cena  zbliżona, zaproponowano mi nawet około 20zł niższe zamienniki, żadnych  trudności formalnych, jutro je nzrealizuje.

--
stevep

Burdel w receptach - dlaczego prezydent milczy?