Burdel zwany cudem Tuska

Data: 2011-06-05 09:38:13
Autor: pluton
Burdel zwany cudem Tuska
Jaki los powinien spotkać człowieka, który w dużej
mierze odpowiada za brak profesjonalnego
zabezpieczenia wizyty prezydenta Lecha Kaczyńskiego
na uroczystościach w Katyniu 10 kwietnie 2010 roku?

Cholercia, jak on mogl nie zainstalowac w smolensku nowoczesnych systemow
naprowadzania samolotow, jak mogl nie powycinac lasu wokol lotniska,
jak mogl nie zdemontowac wytwornicy mgly, jak on mogl nie rozgonic helu.

Hanba.

Nullification

Data: 2011-06-06 17:30:44
Autor: heÂŽsk
Burdel zwany cudem Tuska
On Sun, 5 Jun 2011 09:38:13 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
naprowadzania samolotow, jak mogl nie powycinac lasu wokol lotniska,
jak mogl nie zdemontowac wytwornicy mgly, jak on mogl nie rozgonic helu.

 nie wiem kto pial te rewelacje w 1-wszych wierszach, pewnie jakis
 zwolennik teorii antoniego. te ludki wciaz mimo, ze wiedza, nie  chca sie przeznac, ze sprawca tej tragedii jest prezes pis, jego  bufonada, parcie na wladze i ciagle jatrzenie.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Burdel zwany cudem Tuska