BurdelPlay

Data: 2013-01-02 19:04:24
Autor: JoteR
BurdelPlay
"JoteR" napisał:

Bardzo jestem ciekaw, co dalej,

Właśnie dotarł enigmatyczny e-mail z tego burdel-shopa, że przyjęte, zweryfikowane i przekazane do realizacji zamówienie zyskało nowy status: "Anulowane". No nic, składam zamówienie na następnego z listy Samsunga Wave 3 za 180 zł w taryfie za 29 zł. Fajna zabawa. I nawet się nie kurzy.

JoteR

Data: 2013-01-04 16:52:20
Autor: AT
BurdelPlay
> [...]
zweryfikowane i przekazane do realizacji zamówienie zyskało nowy status: "Anulowane". No nic, składam zamówienie na następnego z listy Samsunga Wave 3 za 180 zł w taryfie za 29 zł. Fajna zabawa. I nawet się nie kurzy.

Przestał im ten sklep działać jak i nic na telefon nie da się załatwić :)
chciałem kupic za 39zł przeniesienie numer z 550min do wszystkich +_ gratis w play

dupa nie udalo się, na infolinii j±kał się konsultant i prepraszał w końcu odesłał do salony mnie :) twierdz±c ze nie ma narzędzi do tego.

Data: 2013-01-08 17:59:16
Autor: JerzyR
BurdelPlay
Właśnie dotarł enigmatyczny e-mail z tego burdel-shopa, że przyjęte,
zweryfikowane i przekazane do realizacji zamówienie zyskało nowy status:
"Anulowane". No nic, składam zamówienie na następnego z listy Samsunga

Jeśli sklep przyjął zamówienie i zaakceptował i przekazał do realizacji to IMHO podpisałeś prawnie wiążącą umowę i możesz się domagać jej zawarcia.
Ja swego czasu kupiłem w sklepie internetowym znanej firmy MS Vista box za 200zł (wiem o 200 za dużo), gdzie na drugi dzień pojawiła się cena 1200 czy jakoś tak.
Przesyłka do mnie dotarła.
Przeczytaj regulamin sklepu.

JR

BurdelPlay