[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!

Data: 2011-05-09 02:14:27
Autor: jadzia2347
[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!
Burger King w Al.Krakowskiej robi zniżkę dla motocyklistów: 15% zniżki
za okazaniem kasku do rachunku, 20% zniżki jeśli motocykliści przyjadą
w grupie do rachunku.

zapraszamy!

--
Pozdro,

Data: 2011-05-09 11:27:41
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
jadzia2347@wp.pl napisał(a):
Burger King w Al.Krakowskiej robi zniżkę dla motocyklistów: 15% zniżki
za okazaniem kasku do rachunku,

KJ, pozyczysz jak bede nastepnym razem? Moze byc kask grotolaza.

20% zniżki jeśli motocykliści przyjadą
w grupie do rachunku.

No i razem bysmy poszli, co?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-05-09 02:42:00
Autor: jadzia2347
On 9 Maj, 11:27, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote:
jadzia2...@wp.pl napisa (a):

> Burger King w Al.Krakowskiej robi zni k dla motocyklist w: 15% zni ki
> za okazaniem kasku do rachunku,

KJ, pozyczysz jak bede nastepnym razem? Moze byc kask grotolaza.

> 20% zni ki je li motocykli ci przyjad
> w grupie do rachunku.

No i razem bysmy poszli, co?

jak KJ do mnie zadzwoni to załatwię mu lepszą zniżkę, Amilu.
A tak BTW, niezły tu burdel.

--
pozdro,

Data: 2011-05-09 12:06:57
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-05-09 11:42, jadzia2347@wp.pl pisze:

jak KJ do mnie zadzwoni to załatwię mu lepszą zniżkę, Amilu.

A Ty Amilu bedziesz zrec suche bulki bo Ciebie znizka nie obejmie!1

A tak BTW, niezły tu burdel.

To juz wiem czemu tak chetnie tam jezdzi... jak sie jego pies dowie to sie skoncza wypady do stolycy!

pozdr
newrom

Data: 2011-05-09 13:33:58
Autor: Pete
[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistĂłw!
On 5/9/2011 4:14 AM, jadzia2347@wp.pl wrote:
Burger King w Al.Krakowskiej robi zniżkę dla motocyklistów: 15% zniżki
za okazaniem kasku do rachunku, 20% zniżki jeśli motocykliści przyjadą
w grupie do rachunku.

zapraszamy!

A czy na środki do zatamowania rozwolnienia też jest jakaś zniżka? Ewentualnie darmowy korek?

Pozdr.
Pete

Data: 2011-05-09 21:01:24
Autor: Marcin N
UĹźytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iq9c2n$2g7$1@inews.gazeta.pl...

A czy na środki do zatamowania rozwolnienia też jest jakaś zniżka?
Ewentualnie darmowy korek?

==============

Naprawdę musisz nam opowiadać o swoich chorobach układu pokarmowego?

Data: 2011-05-10 09:31:18
Autor: Jasio
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:iq9dll$g23$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iq9c2n$2g7$1@inews.gazeta.pl...

A czy na środki do zatamowania rozwolnienia też jest jakaś zniżka?
Ewentualnie darmowy korek?

==============

Naprawdę musisz nam opowiadać o swoich chorobach układu pokarmowego?

Ja słyszałem, że w stolycy problem jest z nadmiarem korków.
A prawdziwy motocyklista korki ma w dupie. I wszystko się zgadza.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-05-10 09:34:42
Autor: Tytus
[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!
Siemka

*** "Jasio"
Ja słyszałem, że w stolycy problem jest z nadmiarem korków.

Czy w swietle topicu  zamiast korkow nie powinno byc kotow

 ***A prawdziwy motocyklista korki ma w dupie. I wszystko się zgadza.

Oprocz Amila, on popuszcza

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-10 10:05:15
Autor: Jasio
Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqapq9$54o$1inews.gazeta.pl...

***A prawdziwy motocyklista korki ma w dupie. I wszystko się zgadza.

Oprocz Amila, on popuszcza

Amil, Amil... To ten gość z Ikarusa?

http://asset.soup.io/asset/1841/8549_be37_720.jpeg

PBNMSP
--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-05-09 20:27:18
Autor: kristos
On 09.05.2011 11:14, jadzia2347@wp.pl wrote:
Burger King w Al.Krakowskiej robi zniżkę dla motocyklistów: 15% zniżki
za okazaniem kasku do rachunku, 20% zniżki jeśli motocykliści przyjadą
w grupie do rachunku.

zapraszamy!

zapraszamy ?
toś Pan królem jesteś teraz ?

--
kristos
885 & 998

Data: 2011-05-15 14:18:51
Autor: PawelK vel Pablo
[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!
Dnia 129 roku bieżącego, jadzia2347@wp.pl zeznał(a) jak następuje:

Burger King w Al.Krakowskiej robi zniżkę dla motocyklistów: 15% zniżki
za okazaniem kasku do rachunku, 20% zniżki jeśli motocykliści przyjadą
w grupie do rachunku.

zapraszamy!

Hehe bylem wczoraj,
akurat do Pruszkowa leciałem i trza było zjeść cokolwiek,
obsługa popatrzyła na mnie jak na kosmitę jak
zapytałem o zniżkę dla motocyklistów, aczkolwiek Pan poleciał do
kierownika (?) i zniżka jest.

Podobno byłem pierwszą osobą która zapytała.
--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-05-15 15:05:47
Autor: Glub
On 2011-05-15 14:18:51 +0200, PawelK vel Pablo said:

[...]

toś przetarł szlak :)
Do kiedy ta zniżka?
--
Glub
SWT-400

[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!