[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!

Data: 2011-05-15 14:18:51
Autor: PawelK vel Pablo
[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!
Dnia 129 roku bieżącego, jadzia2347@wp.pl zeznał(a) jak następuje:

Burger King w Al.Krakowskiej robi zniżkę dla motocyklistów: 15% zniżki
za okazaniem kasku do rachunku, 20% zniżki jeśli motocykliści przyjadą
w grupie do rachunku.

zapraszamy!

Hehe bylem wczoraj,
akurat do Pruszkowa leciałem i trza było zjeść cokolwiek,
obsługa popatrzyła na mnie jak na kosmitę jak
zapytałem o zniżkę dla motocyklistów, aczkolwiek Pan poleciał do
kierownika (?) i zniżka jest.

Podobno byłem pierwszą osobą która zapytała.
--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-05-15 15:05:47
Autor: Glub
On 2011-05-15 14:18:51 +0200, PawelK vel Pablo said:

[...]

toś przetarł szlak :)
Do kiedy ta zniżka?
--
Glub
SWT-400

[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!