[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!

Data: 2011-05-15 23:22:08
Autor: PawelK vel Pablo
[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!
Dnia 135 roku bieżącego, doktorski zeznał(a) jak następuje:

W dniu niedziela, 15 maja 2011, 15:05:47 UTC+2 użytkownik Glub
napisał:
> toś przetarł szlak :)
Przezarl chyba.

> Do kiedy ta zniżka?
> Glub
> SWT-400
A jakie to ma dla Ciebie znaczenie? Znizka jest dla motocyklistow a
nie dla skutersynow. :)

BP, MSPANC.

A w ogole to ile tej znizki? Bo nie wiem czy jednak nie bedzie taniej
w McSyfie czy innym Kurczaku z Kentaki.

15%

wychodzi za zestaw 14.30 złotego chyba.

Tak czy inaczej jak już mam jeść śmieciowe żarcie to wole burgera niż
makśmiecia.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

[Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!