Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.

Data: 2014-07-02 01:00:44
Autor: Budzik
Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.
Użytkownik K a@b.c ...

http://www.tvn24.pl/przejechal-sie-na-lawecie-komendant-strazy-miejskie
j-odwolany-czuje-sie-kozlem-ofiarnym,445292,s.html i slucham wypowiedzi tego idioty i utwierdza mnie to tylko w przekonaniu, jakich totalnych impotentow umyslowych zatrudnia sie w SM/SW. no co za kurwa debil.

Widziałem reportaz w TV. Sam jest sobie winien - nie za zdjecie, nie za sprawe ktora była ewidentkna pomyłką, ale za postawe!

Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.