"Bury chleje za publiczne pieniądze". Jest pozew.

Data: 2011-09-16 18:13:16
Autor: Bogdan Idzikowski
"Bury chleje za publiczne pieniądze". Jest pozew.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j4vruk$g0i$1news.onet.pl...
Wiceminister Skarbu Państwa Jan Bury (PSL) złożył dzisiaj w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie pozew w trybie wyborczym przeciwko posłowi PiS Markowi Suskiemu. Szef podkarpackich ludowców domaga się przeprosin oraz wpłaty 10 tys. zł na cele społeczne za to, że poseł Suski stwierdził, że "minister Bury chleje za publiczne pieniądze".
http://wybory.onet.pl/parlamentarne-2011/aktualnosci/bury-chleje-za-publiczne-pieniadze-jest-pozew,1,4852271,aktualnosc.html

Wiele wskazuje na to, że mój sig znowu się powiększy.

Przemek

Cieszy mnie ta wiadomość. Temat ten już był poruszany na grupie.
I jeszcze raz dowiemy się czy Kaczyński będzie zmieniać sądy (jeśli Bury przegra, o oczywiście, że nie).

"Bury chleje za publiczne pieniądze". Jest pozew.