Burza i indukcja w antenach WiFi

Data: 2011-04-28 19:25:07
Autor: PioM
Burza i indukcja w antenach WiFi
Witam

Dzisiaj doszedłem do wniosku, że podczas burzy może zajść zjawisko indukcji elektromagnetycznej w antenach i uszkodzić bezprzewodowe karty sieciowe, APy ub Routery. Czy trzeba odkręcać antenki?

Pozdrawiam

'Bóg może stworzyć taką skałę, której nie podniesie, wystarczy, że na nią wejdzie."

Data: 2011-04-29 15:41:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"PioM" 17ca.00000029.4db9a2f3@newsgate.onet.pl

'Bóg może stworzyć taką skałę, której nie podniesie,
wystarczy, że na nią wejdzie."

Kwestionuję to -- Bóg jest duchem, więc nie wejdzie na skałę,
bo ta jest materią. Chyba że mowa na przykład o Chrystusie -- On
jest Bogiem w ludzkim ciele. W bardzo dziwnym ciele, albowiem
adorujemy Jego ciało, choć nie adorowano Go całego, gdy żył wśród
ludzi około 2000 lat temu. Nie bierzemy do głowy Jego nauki, ale
ciało -- adorujemy.

Wyjaśnienie tego problemu/dylematu podają ludzie na grupie o religiach.
W istocie rzymski katolicyzm nie jest Chrześcijaństwem, ale pogaństwem,
czczącym nie Chrystusa czy jedynego Boga, ale... boga słońca...

Świadczy o tym symbolika i ubrania kapłanów ora dziwne zachowania. :)
(dziwne u wyznawców Chrystusa, normalne u czcicieli bóstw pogańskich)

Czyż kadzenie ołtarza może odegnać złe moce? (na przykład te,
które indukują się w czasie burzy w antenie WiFi)

Moim zdaniem -- nie. Albo inaczej -- ja nie odkręcam. ;)
Wszystko trzeba zabezpieczyć przed tymi złymi mocami
instalacjami piorunochronnymi. Dodatkowe zabezpieczenia
anten mają sens dopiero wtedy, gdy te anteny są stosownie wysoko.
Szansa trafienia pioruna w antenę zawieszoną na balkonie jest mała,
choć rzecz jasna jakieś prądy muszą poindukować się. :)

Wracając do adoracji -- klękamy niby przed tym, co w tabernakulum,
ale w istocie klękamy przed wszystkim (i obudową, którą ignorujemy,
i przed opłatkiem, który dla nas jest ciałem Chrystusa) a kapłanom
słońca chodzi o zgięcie kolan ludzkich przed monstrancją symbolizującą
boga słońca. Osiąganie celu za pomocą kłamstwa (nakłanianie: klęknijcie
przed hostią, przed ciałem Chrystusa) nie kłóci się z ideą pogaństwa. :)

Symbolika i wzornictwo jest niemal żywcem zerżnięte z pogaństwa.
Podobnież z szatami kapłańskimi... Te także przypominają szaty
kapłanów pogańskich...

Data: 2011-04-29 16:57:08
Autor: Piotr Rezmer
[OT]Re: Burza i indukcja w antenach WiFi
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

A słyszałeś o dualizmie korpuskularno-falowym? Można być tym i tym.
Czyż kadzenie ołtarza może odegnać złe moce? (na przykład te,
które indukują się w czasie burzy w antenie WiFi)

A to taki folklor religijny, sami księża są tego świadomi
[...]

Głównie warto skoncentrować sie na zbyt długich kablach (skrętka, zasilanie) zwiniętych w pętle. Tam mogą się zaindukować niebezpieczne dla elektroniki napięcia nawet bez burzy (np. zwarcie w elektronarzędziu elektronarzędziu).
Symbolika i wzornictwo jest niemal żywcem zerżnięte z pogaństwa.
Podobnież z szatami kapłańskimi... Te także przypominają szaty
kapłanów pogańskich...

Masz jakieś zdjęcia kapłanów pogańskich na picassa?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-04-29 17:03:22
Autor: Andrzej Libiszewski
W dniu 2011-04-29 16:57, Piotr Rezmer pisze:

Masz jakieś zdjęcia kapłanów pogańskich na picassa?

Może jakieś Wiccanki trafił ;)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-04-29 17:14:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[OT]Re: Burza i indukcja w antenach WiFi

"Piotr Rezmer" ipejk8$27n$1@inews.gazeta.pl

Kwestionuję to -- Bóg jest duchem, więc nie wejdzie na skałę,
bo ta jest materią.

A słyszałeś o dualizmie korpuskularno-falowym? Można być tym i tym.

Fala nie jest duchem. :)

O dualizmie tym [gdzieś już] słyszałem. :)

Czyż kadzenie ołtarza może odegnać złe moce? (na przykład te,
które indukują się w czasie burzy w antenie WiFi)

A to taki folklor religijny, sami księża są tego świadomi

A czy ja mówię, że nie są? :)

Głównie warto skoncentrować sie na zbyt długich kablach (skrętka,

W ogóle kable powinny być jak najkrótsze, ale nie za krótkie. :)

[...]

Niestety nie. Wiem, że to źle...

;)

Ale mam ;) w innych miejscach. :)

 http://zbawienie.com/babilon2.htm

Wątek na religii najpierw nosi nazwę

   Jak kościół rzymskokatolicki fałszuje Biblię?

później zmiania ją na

   Fałszowanie Biblii przez KRK

aż wreszcie nazywa się

   Kto jest odpowiedzialny za wojnę w Iraku?

Data: 2011-05-05 21:01:38
Autor: Marek Kowalski
Burza i indukcja w antenach WiFi
(...)

ponieważ to nie pl.soc.religia, nie wejdę w dyskusję, ale to fakt, że obrzędy są jakby "przekręceniem" pogańskich. no, ale o religii, polityce i klubie piłkarkim rozmawia się tylko z ojcem i synem (rodzonymi, nie z tymi pisanymi z wielkiej litery;))

Data: 2011-05-05 22:15:08
Autor: animka
Burza i indukcja w antenach WiFi
W dniu 2011-05-05 21:01, Marek Kowalski pisze:
(...)

[...]

A do kogo Ty teraz gadasz?

--
animka

Data: 2011-05-06 15:25:45
Autor: Marek Kowalski
Burza i indukcja w antenach WiFi
A do kogo Ty teraz gadasz?
wiesz, mam dobry dzień, progadam z tollem;)
nie gadam, tylko napisałem jak już, ale nie rozumiem Twojego pytania; musisz je bardziej sprecyzowac

Data: 2011-05-06 17:27:01
Autor: animka
W dniu 2011-05-06 15:25, Marek Kowalski pisze:
A do kogo Ty teraz gadasz?
wiesz, mam dobry dzień, progadam z tollem;)
nie gadam, tylko napisałem jak już, ale nie rozumiem Twojego pytania; musisz
je bardziej sprecyzowac

Czyli troll to Ty i na dodatek sam ze sobą gadasz.

--
animka

Data: 2011-05-06 20:34:36
Autor: Marek Kowalski
Burza i indukcja w antenach WiFi
Czyli troll to Ty i na dodatek sam ze sobą gadasz.
dokładnie tak

Data: 2011-05-07 20:33:28
Autor: PioM
Burza i indukcja w antenach WiFi
Piszesz o kulcie Słońca czy Katolikach?

Data: 2011-05-07 20:43:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"PioM" 524f.000001c8.4dc59078@newsgate.onet.pl

Piszesz o kulcie Słońca czy Katolikach?

Symbolika i wzornictwo jest niemal żywcem zerżnięte z pogaństwa.
Podobnież z szatami kapłańskimi... Te także przypominają szaty
kapłanów pogańskich...

 -- Rozwiązania zastosowane przez WD były zerżnięte
    niemal żywcem z dysków IBMa.
 -- Piszesz o WD czy o IBM?

Data: 2011-05-07 21:35:56
Autor: PioM
Burza i indukcja w antenach WiFi
> Piszesz o kulcie Słońca czy Katolikach?

Przepraszam za głupie pytanie. To może przemęczenie lub pamięć mam przepełnioną :-).

Bez przesady :-).

Data: 2011-05-07 22:48:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"PioM" 524f.000001ce.4dc59f1c@newsgate.onet.pl

Przepraszam za głupie pytanie.
To może przemęczenie lub pamięć mam przepełnioną :-).

Pamięć coraz tańsza -- kup więcej. ;)
(albo wywal niepotrzebne procesy i usługi -- ja tak robię)

 -- Rozwiązania zastosowane przez WD były zerżnięte
    niemal żywcem z dysków IBMa.

 -- Piszesz o WD czy o IBM?

Bez przesady :-).

Bez -- przez jakiś czas WD kopiował niemal dokładnie
dyski IBMa do czasu wpadki IBMa z serią DTLA. Też byłem
zdumiony, gdyż to raczej WD był producentem HDD, a IBM
powinien był kopiować rozwiązania stosowane przez WD.

Data: 2011-05-07 20:46:22
Autor: PioM
[...]

Nawet duch może sprawiać wrażenie, że stoi.

Wyjaśnienie tego problemu/dylematu podają ludzie na grupie o religiach.

W istocie rzymski katolicyzm nie jest Chrześcijaństwem, ale pogaństwem,

czczącym nie Chrystusa czy jedynego Boga, ale... boga słońca...

To religia panująca w naszym kraju. Obrażasz nasz wszystkich.  Może to niepoczytalność?
Religia jest ba bazie Chrześcijaństwa powstałego na bazie Judaizmu.

Symbolika i wzornictwo jest niemal żywcem zerżnięte z pogaństwa.

Podobnież z szatami kapłańskimi... Te także przypominają szaty

kapłanów pogańskich...

Czy masz jakieś dowody na to? Może nie nawróciliśmy wszystkich lub religie uśredniły się.  Mógł nastąpić handel kulturą.

Data: 2011-05-07 21:07:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"PioM" 524f.000001c9.4dc5937e@newsgate.onet.pl

Nawet duch może sprawiać wrażenie, że stoi.

Zgłoś to biskupom kilkaset kat temu -- zostaniesz
niechybnie spalony na stosie za głoszenie herezji. :)

To religia panująca w naszym kraju. Obrażasz nasz wszystkich.

Zgłoś to prokuraturze -- jeśli istotnie obrażam uczucia religijne,
poniosę karę. (ale jeśli nie urażam niczyich uczuć religijnych,
pisząc prawdę -- Ty możesz ponieść karę)

Może to niepoczytalność?

Wątpię, aby naśladowanie symboliki pogańskiej
było efektem niepoczytalności jakiegoś biskupa. :)
Jest to częsta linia obrony przestępców, ale -- no właśnie, już
wyświechtana; niewielu ludzi nabierze się na to, że biskupi
zastosowali tę symbolikę w stanie niepoczytalności.

Jest takie powiedzenie:

   Jeśli coś wygląda jak kaczka, chodzi jak kaczka i kwacze jak kaczka, -- jest kaczką. :)

A wiesz, dlaczego jest takie powiedzenie? Bo wielu ludzi
zasłania się twierdzeniem -- ,,to tylko tak wygląda''. :)

Religia jest ba bazie Chrześcijaństwa powstałego na bazie Judaizmu.

No tak -- na bazie. :) A co to jest ta baza? :)

Symbolika i wzornictwo jest niemal żywcem zerżnięte z pogaństwa.

Podobnież z szatami kapłańskimi... Te także przypominają szaty
kapłanów pogańskich...

Czy masz jakieś dowody na to?

Na co? Nie podałem linków?
Widzę, że podałem.

Może nie nawróciliśmy wszystkich lub religie
uśredniły się.  Mógł nastąpić handel kulturą.

A -- tego nie rozumiem. :)

-=-

Kończąc -- nie klękano przed Chrystusem, ale klękać należy przed Jego ciałem?
Co więcej -- w niebie święci nie klęczą przed Chrystusem... A monstrancja
(którą adorujemy na kolanach) dziwnym trafem ;) przypomina... Słoneczko... :)

Wprawdzie klęczymy w obecności ciał naszych zmarłych, ale czy klęczymy
wówczas przed tymi ciałami, czy przed Bogiem? I kogo prosimy, klęcząc
przy ciele zmarłego -- Boga (o zabranie duszy zmarłego do nieba) czy
może jednak prosimy ciało zmarłego o jakąś łaskę dla siebie? :)

Z jakiegoś powodu Bóg zabrania czynienia pewnych obrazów.
Z jakiegoś powodu ,,nasza'' religia usunęła to przykazanie,
choć za usuwanie czegokolwiek z Bożego przesłania -- grożą Boskie kary...

Data: 2011-05-07 21:47:39
Autor: PioM
Burza i indukcja w antenach WiFi
> Nawet duch może sprawiać wrażenie, że stoi.

Zgłoś to biskupom kilkaset kat temu -- zostaniesz

niechybnie spalony na stosie za głoszenie herezji. :)

To dyskusja offtopic. Może kogoś opętać.

> [...]

wyświechtana; niewielu ludzi nabierze się na to, że biskupi

zastosowali tę symbolikę w stanie niepoczytalności.

Pisałem o Tobie nie o jakimś biskupie. Niezrozumiałeś.

> Religia jest ba bazie Chrześcijaństwa powstałego na bazie Judaizmu.

No tak -- na bazie. :) A co to jest ta baza? :)

Podstawa. Coś w rodzaju dziedziczenia :-)

> Czy masz jakieś dowody na to?

Na co? Nie podałem linków?

Widzę, że podałem.

Ja nie widzę tego. Lekceważysz dyskusje. Widzę że piszesz głupoty :-)

> Może nie nawróciliśmy wszystkich lub religie

> uśredniły się.  Mógł nastąpić handel kulturą.

A -- tego nie rozumiem. :)

Może coś spodobało się ludziom :-)

[...]

Pewnie ma jakiś plan rozwoju cywilizacji...

Data: 2011-05-07 22:47:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"PioM" 524f.000001d0.4dc5a1db@newsgate.onet.pl

To dyskusja offtopic. Może kogoś opętać.

Kogo może opętać?

Pisałem o Tobie nie o jakimś biskupie. Niezrozumiałeś.

Rozpatrywałem ten ,,tok myślenia'' -- ale uznałem, że jest błędny.

Rozpatrywałem ten ,,tok myślenia'' -- ja jestem niepoczytalny,
w wyniku czego biskupi stosują symbolikę pogańską. To może mieć
sens (w świetle ,,nauk'' psychocośtamowych) ale nie wtedy, gdy
w grę wchodzi wędrowanie w czasie. Istotnie ;) -- moja choroba
umysłowa może doprowadzić kogoś do błędów, ale zauważ, że owa
symbolika jest stosowana nie tylko teraz, ale i na długo przed
moimi narodzinami, bez względu na to, jak długo żyję. :)

> Religia jest ba bazie Chrześcijaństwa powstałego na bazie Judaizmu.

No tak -- na bazie. :) A co to jest ta baza? :)

Podstawa. Coś w rodzaju dziedziczenia :-)

Co mam podstawić? Geny czy krew? :) A może spuściznę materialną (szmal,
nieruchomości) lub niematerialną (wpływy, nauki) lub jeszcze inną?

Ja nie widzę tego.

Nie jestem okulistą. :)

Lekceważysz dyskusje.

To Twoje zdanie. Na dodatek nie jest ono poparte/uzasadnione.

Widzę że piszesz głupoty :-)

Czyli jednak okulista by się przydał?
A może od razu lekarz innej specjalności -- skoro
widzisz to, czego nie ma i nie widzisz tego, co jest? :)

Linki podałem -- sprawdziłem to. :)

   "Eneuel Leszek Ciszewski" ipekk3$66a$1@inews.gazeta.pl

> [...]

   >   Fałszowanie Biblii przez KRK

   > aż wreszcie nazywa się

   >   Kto jest odpowiedzialny za wojnę w Iraku?

Co się spodobało? I komu spodobało się?
(jakim ludziom?)

Z jakiegoś powodu ,,nasza'' religia usunęła to przykazanie,
choć za usuwanie czegokolwiek z Bożego przesłania -- grożą Boskie kary...

Pewnie ma jakiś plan rozwoju cywilizacji...

Pewnie tak.

Data: 2011-05-09 00:01:39
Autor: PioM
Burza i indukcja w antenach WiFi
> To dyskusja offtopic. Może kogoś opętać.

Kogo może opętać?

Ludzi potomków.

[...]

O czym piszesz? Moze wszystko powtarza się. Twierdzisz, że ją wymyśliłeś?

> Podstawa. Coś w rodzaju dziedziczenia :-)

Co mam podstawić? Geny czy krew? :) A może spuściznę materialną (szmal,

nieruchomości) lub niematerialną (wpływy, nauki) lub jeszcze inną?

Nie ma co spłycać tego.

> Lekceważysz dyskusje.

To Twoje zdanie. Na dodatek nie jest ono poparte/uzasadnione.

Linki podałem -- sprawdziłem to. :)
   > http://zbawienie.com/babilon2.htm

Tez sprawdziłem nie było, były za to w innym wątku dyskusji. Pomyliłem się. Paranoiczne doszukiwanie się podbieństw symboli.

   > Wątek na religii najpierw nosi nazwę

   >   Jak kościół rzymskokatolicki fałszuje Biblię?

Na pl.soc.religia są ciekawe teksty religijne. Przewiduje ktoś tam armageddon, wojne międzyplanetarną lub gorzej w tym miesiącu. Pisałeś ją, że podejrzewasz niekompetencje?

> Może coś spodobało się ludziom :-)

Co się spodobało? I komu spodobało się?

(jakim ludziom?)

Symbol przypomina wklęsła gwiazdkę, między czterema kółkami, Kojarzy się z inteligencja. Nie wiem czy ten miałeś na myśli.
Któs tam paranoicznie doszukał się zastosowania jego w naszej religii. Symbol na budynkach religijny przypomina 4 kierunki świata i pośrednie z kompasów.

Data: 2011-05-09 00:44:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"PioM" 524f.0000021a.4dc712c3@newsgate.onet.pl

Na pl.soc.religia są ciekawe teksty religijne. Przewiduje ktoś tam armageddon,
wojne międzyplanetarną lub gorzej w tym miesiącu. Pisałeś ją, że podejrzewasz
niekompetencje?

Nie pisałem ani religii, ani grupy -- proponuję Ci wytrzeźwienie, gdyż piszesz
brednie. :) (a mnie jakoś szkoda czasu na rozmowę z kompletnym przygłupem)

Na tamtej grupie są ciekawe teksty -- pobudzające do myślenia:

 -- pismo święte mówi o tym, że hańbą są dla mężczyzny długi włosy
  gdy tymczasem
 -- Jezusa Chrystusa przedstawiają malarze właśnie z długimi włosami

 -- pismo święte mówi o tym, że Bóg wyśmiewa się z tego, kto wystrugał
    sobie bożka z drewna i prosi tego bożka o pomoc
  gdy tymczasem
 -- cały Kościół rzymskokatolicki struga sobie bożki, nazywa je cudownymi,
    otacza czcią i prosi te bożki o pomoc

 -- Matka Boska zabrania księżom zajmowania się polityką i gospodarką
  gdy tymczasem
 -- księża nie potrafią żyć bez rezerwowania sobie całkowitego wpływu
    na życie polityczne i gospodarcze, a nawet chcą decydować o tym,
    kto z kim ma wstępować w związek małżeński

Wiadoma grupa pobudza budzi do myślenia -- budzi z letargu.
Pośrednio też daje odpowiedzi na nurtujące ludzi pytania typu:

 -- dlaczego jest tyle cierpienia na świecie

    dlatego, iż ludzie (nieświadomie) czczą szatana -- chytre
    stworzenie nieposłuszne Stwórcy, myśląc, iż czczą Stwórcę

 -- dlaczego są wojny religijne

    dlatego, iż przywódcy religijni służą szatanowi, nie Bogu

 -- dlaczego Templariusze w herbie mieli dwóch ludzi na jednym koniu,
    gdy tymczasem byli jednymi z najbogatszych ludzi swojje epoki

    bo religia to obłuda

 -- dlaczego Krzyżacy mordowali, grabili itd.?

    bo tego uczono ich w zakonie, gdyż ich zadaniem było zdobywanie
    majątków swemu panu, czyli papieżowi (zakony rycerskie nie były
    podporządkowane miejscowej władzy kościelnej, ale bezpośrednio
    papieżowi)

-=-

W końcu...

    -- dlaczego Bóg nie wysłuchuje księży? :)
       (za to księża są wysłuchiwani przez ludzi)

    -- i dlaczego lata mijają, a Kościół rzymskokatolicki obejmuje
       raptem co szóstego człowieka świata? (z sześciu miliardów
       ludzi -- raptem jeden miliard do rzymscy katolicy, z czego
       na kraje Ameryki Południowej przypada... sporo)

-=-

Na tej grupie rzeczowo (w oparciu o fakty i dowody) wyjawia się ludziom,
iż nauka Chrystusa jest wypaczana przez Kościół rzymskokatolicki.

Data: 2011-05-15 23:34:40
Autor: PioM
Burza i indukcja w antenach WiFi
Nie pisałem ani religii, ani grupy -- proponuję Ci wytrzeźwienie, gdyż
piszesz

brednie. :) (a mnie jakoś szkoda czasu na rozmowę z kompletnym przygłupem)

Obrażasz mnie :(. Też przestanę marnować czas.

[...]

Wychowali ludzi i muszą mieć wpływ na ich życie. Ludzie wierzący też muszą mieć szanse znaleźć pracę.

Data: 2011-05-17 13:09:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"PioM" 524f.0000042b.4dd046f0@newsgate.onet.pl

brednie. :) (a mnie jakoś szkoda czasu na rozmowę z kompletnym przygłupem)

Obrażasz mnie :(. Też przestanę marnować czas.

Czas to nie pieniądz -- - czas, to życie. :)
Słusznie uczynisz, jeśli przestaniesz marnować czas.

Nie marnuj też miejsca -- wkładaniem pustych linijek. :)

[...]

Kali iść do sklepu i zrobić zakupy?
Oni mają szanse znalezienia pracy.

Kto oni? Księża czy wierni? Co księżom do pracy wiernych?

-=-

Księża (przynajmniej polscy księża rzymskokatoliccy) to gówno nienawidzące
Boga i ludzi_z_zasadami. Za co mnie nienawidzą? Bo ładnie żegnam się. :)
Bo stać mnie na to, aby pojechać 100 kilometrów tylko po to, aby podlać
kwiatki na grobie. Bo uważam, że 2+2 daje zawsze 4. Bo nie kradnę, nie
kopuluję z kim popadnie, nie piję alkoholu, nie palę papierosów itd...

Zbyt trudno im dorównać mnie -- stąd mnie nienawidzą, jak nienawidzą żydków.
(którym też nie potrafią dorównywać)

Wychowali ludzi? Ciekawe. Raczej wyhodowali sobie owieczki do skubania. :)

Muszą mieć wpływ? -- Muszą. Każdy komuch musi. Każdy totalitarny
system sprawowania władzy musi mieć wpływ na ludzi -- musi ludzi
zniewalać, aby ludzie płacili temu systemowi i przywódcom systemu.

Przy okazji księża to skrajne matoły, które bez ludzi wykształconych pomrą.
(nie potrafiąc niczego budować, konstruować itd.)

Z jednej strony otaczają się ludźmi wykształconymi -- bo ich potrzebują,
z drugiej zaś strony tych ludzi gnoją, gdyż wcześniej czy później mądry
człowiek zauważy, że księża to agresywne pasożyty domagające się płacenia
im na ich cele. A jakie to cele? -- Seks i władza. Seks z kobietami,
mężczyznami, dziećmi, zwierzętami... Władza nad światem -- także nad
Bogiem. Wierzą w to, że ich bożki (zasilane :) modłami ludzi naiwnych)
pokonają Boga. Wierzą, kombinują i mają nadzieję... Kto popiera KRK
poza KRK? Jakie kościoły uznają ten kościół jako Kościół służący Bogu?
Prawosławni? -- nie. Dla prawosławnego rzymski katolik to potępieniec.
Podobnie dla protestanta -- nawet ponoć protestanci potrafią mówić:
klnie jak katolik, kradnie jak katolik, kłamie jak katolik... A może
dla buddystów? Też nie. Muzułmanie od stuleci prowadzą wojny przeciwko
Rzymowi. Co prawda ostatnio wiele zmienia się, ale nadal islam nie ma
wielkiego szacunku do KRK. Może więc żydzi? No -- ci kochając rzymskich,
zaciskają pięści do walki...

Poza KRK nikt nie chce uznać świętości KRK. Wojny, zbrodnie, holokaust,
przestępstwa gospodarcze, rozwiązłość seksualna wołająca pomstę do nieba...
Oto obraz Kościoła rzymskokatolickiego.

-=-

Mnie, bo im dużo płaciłem, chcieli ożenić z młodą, śliczna dziewczyną,
ale sypiać bym  musiał z jej ciocia. Ona zaś, moja ślubna, rżnęłaby
się z kim by chciała. (znaczy? -- pomagałaby potrzebującym oraz
cierpiącym) Wszystko w jednym:

 -- ukarać mnie, bo jakoś nie wyszło z katechetką

 -- dać mi na niby śliczną dziewczynę na żonę

 -- kazać (głodem, izolacją od społeczeństwa)
    lizać cipkę :) (mgłę?) teolog Łucji Stalenczyk
    (cioci owej żony; ciocia, jak sama powiedziała
    mi, młóciła się z kim chciała, jeśli chodzi
    o seks z księżmi)

 -- nakłonić mnie do zabicia mego ojca, zabrania mu
    ,,rodzinnej firmy'' i płacenia z niej na Kościół
    w poczuciu winy (za zabicie ojca) i wstydu

    nie chodzi o pieniądze rzędu tysiąca złotych miesięcznie,
    ale o duży przekręt; firma by jednocześnie projektowała
    i wykonywała sygnalizacje drogowe, skrzyżowania, drogi,
    drogi dla rowerów -- jako jedyna w szeroko rozumianym
    regionie; projektowałaby pod siebie, aby wygrywać przetargi,
    rzekomo sprawiedliwie, na  budowanie za pieniądze unijne,
    lejące sie strumieniami; budowałaby z tego, co by ukradła
    urzędowi miasta -- kilka razy sprzedając to samo...

    tyle, ile by ta firma zarabiała miesięcznie (i oddawała
    księżom) Ty byś nie zarobił w pięć lat :)

Ja jestem Eneuel, Królewski Elf, brzydzący się kłamstwem, kradzieżą
itp... Trochę za daleko posunęli się duchowni rzymskokatoliccy.

Data: 2011-05-17 13:40:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"Eneuel Leszek Ciszewski" iqtl39$ehh$1@inews.gazeta.pl

   tyle, ile by ta firma zarabiała miesięcznie (i oddawała
   księżom) Ty byś nie zarobił w pięć lat :)

    tyle, ile by ta firma zarabiała miesięcznie (i oddawała
    księżom) Ty byś nie zarobił w pięć lat :) zarabiając
    dużo, :) jak na polskie warunki; zarabiając mało...
    cóż... może i w kilkanaście lat...

    każda firma miała płacić na Kościół; każdy Polak (a może i każdy
    człowiek na świecie w ogóle) miał płacić na Kościół -- jedni
    ludzie płaciliby wprost, inni pośrednio, płacąc tym firmom,
    które płaciłyby na Kościół

A ja miałbym cierpieć po cichu, liżąc mgłę pani teolog. :)
Każdy by gratulowałby mi ślicznej żony -- może nawet miałbym
z nią dzieci, ale nie w wyniku kopulacji z nią. Na kopulację
z żoną dostałbym pozwolenie dopiero wtedy, gdy już żaden
jurny chłop (w Polsce, czy w Europie lub na świecie w ogóle)
by jej nie chciał brać...

-=-

Teraz żyję na granicy śmierci. Trzech lekarzy przez kilka
lat prowadziło mnie na pewną śmierć. Mam astmę na tle alergii
i mam pleśń w łazience -- gdyby nie kolejny lekarz, od dwóch lat
zgryzłbym korzonki kwiatowe. ;) Codziennie zasypiam, wiedząc
o tym, że być może już nie obudzę się. Problem można rozwiązać
tak zwanym jednym ruchem ręki -- ale nie wolno tego czynić,
jak nie wolno odcinać kołtuna. Wiesz, co to kołtun i dlaczego
nie wolno go odcinać?

Zła wentylacja powoduje powstawanie pleśni. Pleśń wywołuje
reakcje alergiczne, których efektem jest astma, czyli duszenie
się. Ponadto zła wentylacja powoduje problemy z kolanami
i biodrami, gdyż jestem alergikiem. :)

Z najznakomitszych miejsc do rynsztoka -- wszystko w zamian za to, że
nie wyszło małżeństwo z pewną katechetką, której stukał już 24 roczek,
a która miała w głowie siano i uważała mnie za tak zwane zero. Swatali
mnie z nią -- nawet jej nie znałem. Raz z nią rozmawiałem, o ile to
można nazwać aż rozmową. Ale mnie upatrzyli dla niej, więc...

-=-

Powiedzieć 'mordercy', o księżach, to użyć eufemizmu.
Nic dziwnego, że chory na raka dokonuje zamachu na PiSowców.
W więzieniu lepiej trzeba traktować niż poza więzieniem.

Trzy lata trójka lekarzy szpikowała mnie antybiotykami, gdy ja
miałem alergię powodującą astmę. Dusiłem się, wykluczono choroby
górnych dróg oddechowych, nie było żadnych wątpliwości co do tego,
że mam astmę. Ale co wtedy, gdy lekarka ma alternatywę:

 -- zatrzymam przychodnię, skazując go na śmierć
   albo
 -- narażę się władcom tego świata?

Ilu ludzi jest zabijanych w ten właśnie sposób w Polsce?

Dokumentacja medyczna -- w przychodni.
Pleśń -- na suficie. Pisma do cieci odpowiedzialnych za pleśń -- do wglądu na żądanie.
Orzeczenia co do astmy i alergii -- u alergologa.

-=-

Pleśni nie można usunąć piankami, proszkami, płynami...
Ją usuwa się wentylowaniem wnętrz, czyli -- kominami.
Ja nie mogę na własną rękę naprawić komina.

Ot, i cały Kościół rzymskokatolicki.
Nie przegrałem żadnej sprawy sądowej, choć miałem przeciwników ,,godnych''  -- poza
częścią sprawy, w której miałem ,,pomoc''. Bułką z masłem byłoby rozprawienie się
z cieciami i doprowadzenie wentylacji do porządku, gdyby nie miłość i pomoc Kościoła,
uniemożliwiająca mi skuteczną walkę o tę wentylację. Jeśli będę sądził się bez udziału
mego ojca -- duchowni zarzucą mi nieczcczenie ojca. :) Jeśli z ojcem -- przegram, zanim
zacznę, jak to już miało miejsce -- dupek adwokat, syn znajomego mojego ojca, uznał, że
ja... Nie mam kominów...

Rzecz jasna Bóg nie jest za słaby -- są już leki przeciwko alergii.
Telfexo, Avamys...

-=-

=================================================================================
|| PRZERAŻENIE MNIE OGARNIA, GDY MYŚLĘ O TYM, W JAKKM BYŁEM STANIE ROK TEMU!!! ||
=================================================================================

Płuca? To raczej przypominało płuca jedynie z nazwy. :)

Ale tamten stan został pokonany. Gdyby nie Telfexo -- nie miałbym żadnych
szans w tym zagrzybionym miejscu. Umarłbym pomimo opieki lekarskiej! Teraz
jest jeszcze kłopot z kręgosłupem -- tak zwane małe piwo w zestawieniu
z płucami. Poniekąd astmę mogę drapać pod bródkę -- jak kota. ;) (choć
ona może znienacka przekazać mnie Stwórcy -- zanim nadejdzie sądny dzień, 21 maja 20011 roku)

Data: 2011-05-17 14:06:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"Eneuel Leszek Ciszewski" iqtmsq$kqd$1@inews.gazeta.pl

Zła wentylacja powoduje powstawanie pleśni. Pleśń wywołuje
reakcje alergiczne, których efektem jest astma, czyli duszenie
się. Ponadto zła wentylacja powoduje problemy z kolanami
i biodrami, gdyż jestem alergikiem. :)

+ i biodrami, gdyż mam reumatyzm. :)

Gdy byłem małym chłopcem, szpikowano mnie antybiotykami -- kłuto.
Stad wiem, że akupunktura ;) nie ma sensu -- trzeba wpuszczać jad ;)
po ukłuciu. Mnie kąsano ;) penicyliną i debecyliną. (może nie
literalnie -- ale były to typowe leki przy leczeniu reumatyzmu
30 lat temu, więc jak zechcesz, znajdziesz poprawne nazwy)

Reumatyzm rozpoznano u mnie, zanim poszedłem do podstawówki, a zacząłem
edukację mając 6 lat. Alergię i astmę rozpoznano oficjalnie półtora roku
temu. Lekarka laryngologii nie miała wątpliwości co tego że mam chorobę
płuc -- jak to delikatnie nazwała po **bardzo starannym** zbadaniu moich
górnych dróg oddechowych.

-=-

Gdybym nawet nie miał ostrych ataków astmy -- umarłbym dwa lata temu
z powodu tej choroby. Od paru lat oddychałem z coraz większym trudem
i czułem się coraz gorzej. Wielu lekarzom mówiłem o kłopotach z oddychaniem.
Co więcej -- akurat wówczas były ankiety dotyczące gruźlicy, Ponieważ
zobaczyłem objawy podobne do gruźlicy -- nawet sugerowałem zbadanie
płuc pod tym katem. Lekarka laryngologii nie miała wątpliwości co do
tego, że muszę trafić do lekarzy płucnych.

-=-

Ale, rzecz jasna, można zbierać na tacę, uprawiać seks ze wszystkim,
co rusza się (a może i nie rusza) i zrzucać winę (za zmarnowanie mi
życia) na Boga. :)

Tak po rzymskokatolicku brzmi ,,nie zabijaj'' i ,,nie cudzołóż''.

-=-

Ja nie zrzucam winy na Boga. Bóg dał mi leki, dał mi lekarza,
który posłał do alergologa i pulmonologa...
I pokazał uczciwość ludzi. :)

-=-

Wiem -- to, co piszę, jest BRUTALNYM atakiem na Kościół. :)

Data: 2011-05-20 18:00:52
Autor: PioM
Burza i indukcja w antenach WiFi
Dobrze że jest trochę czasu nawet na tak długie e-maile. Można to potraktować jako aktywną umysłowo rozrywkę.

Skąd ta nienawiść do księży? Realizują cele "Idźcie i rozmnażajcie się". Pisałeś, że próbowali cię swatać. Rozmnażanie w przyszłości może uratować życie. Łamanie przykazania 6 i 7 zwiększa prawdopodobieństwo śmierci. W barbarzyństwie przez to była by prawdziwa rzeźnia i nieustający ciąg zemst "oko za oko". Możemy być wdzięczni Bogu za to że jest. Czasami zamiast mścić się trzeba pomyśleć... Nie pisz o oszustwach związanych z pieniędźmi.
Mogę cię szanować za to, że brzydzisz się kłamstwem.

Piszesz, że nie wszyscy płacą podatki Bogu. Bez pieniędzy i pracy będziesz głodny. Może dlatego są te choroby. Oszczędzanie na podatkach możę mścić się.
Chory duch to i chore ciało...

Obwiniasz Boga za swoje choroby z dzieciństwa. Na świecie mogą dziać się rzeczy, których nawet nie wyobrażasz sobie i nie pomyślałbyś o nich. Może nawet wszystkie wariacje najgorszych pomysłów i koszmarów. Teoretycznie to możesz urodzić się w jakimś miejscu i będą cię mścili na tobie całe życie chorobami i leczeniem, np. za to że nie płaciłeś podatków lub za to że obrażałeś Boga, a nawet możesz przez to umrzeć, wszystwo zależy od litości Boga. Możesz nie mieć nawet szans przez wiele lat zmienić stanu rzeczy. Nie wszystko jest tak optymistyczne jak serial "Po tamtej stronie".

Data: 2011-05-21 01:55:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"PioM" 524f.000005c1.4dd69034@newsgate.onet.pl

Dobrze że jest trochę czasu nawet na tak długie e-maile.
Można to potraktować jako aktywną umysłowo rozrywkę.

Skąd ta nienawiść do księży?

Nie wiem. Ja nie czuję do nich nienawiści.
A skąd tyle do nich nienawiści u innych ludzi? -- nie wiem.

Ale od kiedy odwróciłem się do Benedykta XVI mam łatwiej z masami ludzi.

Realizują cele "Idźcie i rozmnażajcie się".

Idźcie? A kto to zlecał? O ni nie mają nic przeciwko rozmnażaniu się
ludzi pijących alkohol i palących tytoń -- bo wiedzą, że to przyszłe
pewnikami wśród owieczek do skubania. Pijaczka i palaczka idzie
później do kościoła, daje na tacę, na mszę i prosi o zdrowie
zmarnowanego dziecka.

A ja po prostu nie piję i ni palę.
Reakcja księży (Józefa Koszewnika na przykład -- białostockiego
duszpasterza akademickiego) jest jaka? Opowiadają dziewczynom,
że jeśli ktoś nie pije wcale, to za jakiś czas będzie chlał na umór.

Pisałeś, że próbowali cię swatać.

Może i pisałem. Różne rzeczy piszę. Swatali mnie z katechetką.
Nie tyle księża co rodzina katechetki -- rodzina należąca
do Korterii, jak ja opisuję te kręgi. (ludzi żyjących
z przysłowiowej tacy)

Rozmnażanie w przyszłości może uratować życie.

A w teraźniejszości?

Łamanie przykazania 6 i 7 zwiększa prawdopodobieństwo śmierci.

Cudzołożenie i zabijanie?

W barbarzyństwie przez to była by prawdziwa rzeźnia i nieustający ciąg
zemst "oko za oko".

W rzymskim katolicyzmie jest jeszcze gorzej.

Możemy być wdzięczni Bogu za to że jest.

Za to, że jest Bóg? :) W rzeczy samej -- jak by
Go nie było, jak moglibyśmy być mu wdzięczni? :)

Czasami zamiast mścić się trzeba pomyśleć...

Ale tylko czasami? Ty źle czujesz się czy jesteś zmęczony? ;)
(czytać -- > pijany)

Nie pisz o oszustwach związanych z pieniędźmi.
Mogę cię szanować za to, że brzydzisz się kłamstwem.

No i co  tych możliwości? ;)

Piszesz, że nie wszyscy płacą podatki Bogu. Bez pieniędzy i pracy będziesz
głodny. Może dlatego są te choroby. Oszczędzanie na podatkach możę mścić się.
Chory duch to i chore ciało...

Być może -- Bóg jest chory, bo nie zebra podatków. ;)
Ale ja nie pojmuje Twoich myśli przekazywanych tutaj.

Obwiniasz Boga za swoje choroby z dzieciństwa.

Diabli wiedzą, komu Ty odpisujesz, ale chyba nie mnie. :)

Na świecie mogą dziać się
rzeczy, których nawet nie wyobrażasz sobie i nie pomyślałbyś o nich.

Możliwości rzeczy nie są dla mnie istotne -- jak i Twoje możliwości. :)

Może
nawet wszystkie wariacje najgorszych pomysłów i koszmarów. Teoretycznie to
możesz urodzić się w jakimś miejscu

Tak, ale musze wierzyć w reinkarnację -- bo już urodziłem się... :)

[...]

Jeśli Bóg będzie litościwy -- umrę z powodu płacenia,
a jeśli nie okaże mi swej litości, umrę z powodu choroby? ;)

Możesz nie mieć nawet szans przez wiele lat zmienić stanu rzeczy.

Stan cywilny? Nie wydam za mąż rzeczy? ;) A t pech!!
Niemal jak kobiet posażnych, które ni potrafią wyjść za mąż. ;)

(bo żaden chłop nie chce brać ruchanej na swoja żonę)

Do tych kobiet i do innych:

 jak facet nie ,,urodzi'' na czas -- niewiele się dzieje złego
 (po prostu ma mniej gęb do wykarmienia)

 ale jak kobieta nie urodzi na czas, to głupieje
 (bo jej organizm domaga się ciążenia i rodzenia)

Nie wszystko jest tak optymistyczne jak serial "Po tamtej stronie".

Nie znam tego serialu. Ale ponoć seriale są bezpieczniejsze niż programy krakujące. ;)

-=-

Wiesz co? Pierdolisz zupełnie bez sensu. :)

Data: 2011-05-21 02:31:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"Eneuel Leszek Ciszewski" ir6v2i$8jq$1@inews.gazeta.pl

Skąd ta nienawiść do księży?

Nie wiem. Ja nie czuję do nich nienawiści.
A skąd tyle do nich nienawiści u innych ludzi? -- nie wiem.

Ale od kiedy odwróciłem się do Benedykta XVI mam łatwiej z masami ludzi.

+ Ale od kiedy odwróciłem się od Benedykta XVI mam łatwiej z masami ludzi.

Od kiedy wg mnie jest równie zły jak i reszta duchownych KRK.
Od kiedy uznałem, że to obłudnik. Od kiedy wygasła moja do niego sympatia. :)

Data: 2011-05-22 23:38:21
Autor: PioM
Burza i indukcja w antenach WiFi
Nie wiedziałem, że rozmnażasz się na zlecenie. Pewnie odreagowałeś na katechetce złość na Boga. Jak by Go nie było, to pewnie nie myślelibyśmy. Jak nie będziesz płacił podatków to pewnie umrzesz jako ofiara wojny. Może to nie Bóg, ale Szatan pokara Ciebie.

Data: 2011-05-23 14:00:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"PioM" 524f.0000062c.4dd9824d@newsgate.onet.pl

[...]

Ewidentnie odpowiadasz na mój post (References) ale nijak (poza nawiązaniem
do katechetki) nie nawiązujesz do tego, co ja napisałem. Masz kłopoty
z pisaniem czy z czytaniem?

 -- ja nie mam żalu do Boga
    (trochę mam, bo jednak ten od antykomora nie
    siedzi w kiciu, ale chadza po świeżym powietrzu)
 -- płacę należne podatki
 -- nie rozmnażam się w ogóle

Szatan pisany wielką literą coś znaczy? Chodzi o jakiegoś
konkretnego szatana czy może o szacunek dla szatana? :)

-=-

Wracając do katechetki... Lubię dzieci. (i koty?)
Uczono mnie naprawiania błędów dziecięcych z uśmiechem na twarzy i w sercu.
Marzeniem moim było małżeństwo z katechetką. Zarabiałem dużo, nie byłem
gnojony przez Ozorowskich i jemu podobnych, miałem ochotę na pompowanie
pieniędzy w dzieci właśnie -- niechciane, porzucane, zaniedbane itd...
BTW -- takie ciągoty dotrwały niemal do dnia dzisiejszego.

Problem w tym, że w tamtym czasie miałem z jakiegoś powodu awitaminozę
i z trudem trzymałem się tego świata. Problem został rozwiązany za pomocą
zastrzyków z witaminami Bx i PP, ale sporo czasu minęło, zanim zacząłem
poprawne funkcjonowanie. Dodatkowo miałem poobijany samochód i złamaną rękę.

Trudno mi przyznać rację co do tego, iż jakoś wyładowywałem jakąkolwiek złość
na katechetce. Raczej cały mój wysiłek skoncentrowany był wtedy na przeżyciu.
Trudno mi dzisiaj zgadnąć, czy już wówczas miałem kłopoty z nierozpoznaną astmą.
Na pewno miałem je wcześniej, bo pamiętam dziwne sytuacje z lat wcześniejszych
wskazujących właśnie na astmę.

-=-

Astma to nie tylko świszczący oddech czy zadyszka. Astma czasami objawia się
ogólnym osłabieniem niedotlenionego organizmu. Może śmieszne, ale najpierw
odmawiają mi posłuszeństwa nogi, a dokładniej uda. Robi się ciemno i zimno,
nawet wtedy, gdy temperatura otoczenia jest całkiem wysoka. Niby zmniejszoną
pojemność płuc można nadrabiać zwiększaniem częstotliwości oddychania, ale
jakoś to zwiększanie częstotliwości nie zdaje egzaminu.

Natomiast sztach Diffumaxem (skutkuje także Ventolin czy trzy :) sztachy
Symbicortu) stawia na nogi w sensie dosłownym i w przenośni.

-=-

Ogólnie z tym żalem nie jest tak źle. Pewnie, że by wolał, aby ten dupek od
antykomora siedział w mamrze i trząsł się ze strachu, ale nie jest źle...
Wyłom w państwie Rydzyka został dokonany. Komorowski jest moim kandydatem.

 -- może być prezydentem przez ponad dwie kadencje bez łamania prawa,
    czyli bez cudu

 -- przejął prezydenturę po dwóch prezydentach, Kaczorowskim i Kaczyńskim

 -- zna dobrze naukę KRK, kruczki, zaklęcia, metody postępowania KRK...

Mam nadzieję, że Kaczorowski zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji i że nie
zmarnuje szansy danej Mu przez Boga. :) A że Bóg tak właśnie nawraca grzeszników...
(karci tego, kogo kocha) Marchewka i kijek?... Zawsze tak z Bogiem jest -- gdy
ulubieniec Boga zbacza z dobrej drogi, Bóg karze delikwenta delikatnie, a gdy
ów grzesznik nawraca się, Bóg go wynagradza...

Daj więc Boże, proszę Cię z całego serca, prezydentowi i siłę, i mądrość,
i odwagę, i rozwagę w ustawianiu polskiej części KRK na stosownym miejscu,
czyli w poddaństwie wobec prawa...

Data: 2011-05-23 14:23:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"Eneuel Leszek Ciszewski" irdim2$qkb$1@inews.gazeta.pl

-- płacę należne podatki

Właśnie wybieram się do USów. :)
(coś im dam i coś im zabiorę -- jeśli dadzą, jeśli już mają)

Zawsze jakiś chochlik pomerda ogonem...

Mam nadzieję, że Kaczorowski zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji i że nie
+ Mam nadzieję, że Komorowski zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji i że nie

Data: 2011-11-02 02:45:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"Eneuel Leszek Ciszewski" iq76di$b5o$1@inews.gazeta.pl

   -- i dlaczego lata mijają, a Kościół rzymskokatolicki obejmuje
      raptem co szóstego człowieka świata? (z sześciu miliardów

Z siedmiu. Właśnie od paru dni mamy siedem miliardów ludzi na Ziemi.
Sześć było raptem 12 lat temu.

Tak więc to raptem jedna siódma część.

      ludzi -- raptem jeden miliard do rzymscy katolicy, z czego
      na kraje Ameryki Południowej przypada... sporo)

Ale czy rzymskich bęcwałów jest miliard czy mniej, czy więcej -- nie wiem.

Data: 2011-04-29 15:41:58
Autor: Radosław Sokół
W dniu 28.04.2011 19:25, PioM pisze:
Dzisiaj doszedłem do wniosku, że podczas burzy może zajść zjawisko indukcji
elektromagnetycznej w antenach i uszkodzić bezprzewodowe karty sieciowe, APy
ub Routery. Czy trzeba odkręcać antenki?

A dlaczego nie bierzesz pod uwagę indukcji w ścieżkach prze-
wodzących płytki drukowanej? W zasadzie podczas burzy należa-
łoby zamykać AP w uziemionej puszce stalowej ;-)

PS. Nie piszę bzdur -- spotkałem się z przypadkami, gdy bez-
     pośrednie uderzenie pioruna w instalację odgromową budyn-
     ku powodowało zniszczenie sprzętu elektrycznego, nawet
     nie podłączonego do zasilania czy jakichkolwiek innych
     instalacji. Ale nie należy popadać w paranoję. O ile
     w kablach nawet odległe wyładowania indukują spore prądy,
     antenkę WiFi można spokojnie zostawić na miejscu, bo jak
     piorun walnie dostatecznie blisko, to będzie się miało i
     tak większe zmartwienia.

Data: 2011-04-29 17:05:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"Radosław Sokół" ipef75$21d$1@polsl.pl

[...]

A częste przykręcanie i odkręcanie da w efekcie większe zagrożenie tej
antenie niż piorun, jako że szansa łomotnięcia pioruna jest mała. Raz,
że trzeba, aby piorun był blisko, a dwa, że piorun taki musi ominąć
piorunochrony, na których nieźle się wyładowuje. Nawet jeśli raz na
jakiś czas łomotnie zbyt blisko anteny, to przecież nie można z tego
powodu rozpaczać. :) Raz na jakiś czas pies pogryzie, sąsiad ukradnie,
ptak... Co robią ptaki? Nieważne... A raz za razem pogryzie tę antenę
korozja czy wichura...

Pancerne przedmioty nie zawsze mają sens. :)
(bo są drogie, a co tracimy w razie uderzenia piorunem? szmal, nie życie)

Puszka powinna być stalowa czy miedziana? ;)

Data: 2011-05-01 00:25:30
Autor: nom

Użytkownik "PioM" <piotrmarasz@hotmail.com> napisał w wiadomości news:17ca.00000029.4db9a2f3newsgate.onet.pl...
[...]

U mnie po burzy padła drukarka laserowa podłączona do komputera po USB (właściwie to działa, ale nie komunikuje się z komputerem, stronę testową da się wydrukować). W komputerze padły wszystkie porty USB i karta dzwiękowa zintegrowana. Oba urządzenia były wyłączone, ale kabel USB między komputerem a drukarką miał 5m. :-)

Data: 2011-05-01 00:36:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"nom" ipi28t$l1s$1@inews.gazeta.pl

[...]

Mnie wczoraj padł kabel USB -- krótki i bez burzy. ;)
Kiedyś lutowałem ścieżki na płytkach, ale teraz nie te oczy...

Kabelek (przejściówka USB<-- >PS2) kosztuje 5 złotych...
Jaki sens w lutowaniu drobnych ścieżek?...
Trzeba by powiercić dziurki w płytce (styki są po prostu
przyklejone, druty nie są poprzewlekane przez płytkę) i polutować
miedziano-aluminiowe :) druty... Co za absurd -- aluminium i miedź!!!

I jak u mnie burza nie miała wpływu, tak być może i Ciebie. :)

Data: 2011-05-02 17:46:09
Autor: nom

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:ipi2vh$mmb$2inews.gazeta.pl...

I jak u mnie burza nie miała wpływu, tak być może i Ciebie. :)

Kabelek jest na 100% dobry, zresztą podmieniłem na inny 1,8m USB, sprawdziłem w innym komputerze i nie "widzi" drukarki. Sprawdziłem elektronikę drukarki i dane z USB wchodzą bezpośrednio do "scalaka", wyglada mi to na procesor (mikroprocesor).

Data: 2011-05-02 18:33:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"nom" ipmjk2$ist$1@inews.gazeta.pl

[...]

Trudno mi oceniać z takiej odległości. ;) Ponadto nie jestem sprzętowcem.
Ale chyba takie uszkodzenie nie jest wysoce prawdopodobne. :)

Data: 2011-05-05 08:01:09
Autor: nom

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:ipmmgj$sf0$1inews.gazeta.pl...

Trudno mi oceniać z takiej odległości. ;) Ponadto nie jestem sprzętowcem.
Ale chyba takie uszkodzenie nie jest wysoce prawdopodobne. :)

Niestety jest prawdopodobne, bo tego dnia padło więcej sprzętu w pracy, miedzy innymi 2 porty w switchu 16 portowym, 2 karty sieciowe zintegrowane w komputerach stacjonarnych, antenka od telewonii stacjonarnej na dachu budynku (ciekawe, że nad nią była antena do internetu i ocalała :-) ).
Padły mi też porty USB na serwerze, do którego właśnie była podłączona ta kolorowa drukarka.

Data: 2011-05-05 15:35:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Burza i indukcja w antenach WiFi

"nom" iptefq$sh2$1@inews.gazeta.pl

Trudno mi oceniać z takiej odległości. ;) Ponadto nie jestem sprzętowcem.
Ale chyba takie uszkodzenie nie jest wysoce prawdopodobne. :)

Niestety jest prawdopodobne, bo tego dnia padło więcej sprzętu w pracy,

Więc pisz tak od razu. :)