Burza i indukcja w antenach WiFi

Data: 2011-06-02 17:30:24
Autor: PioM
Burza i indukcja w antenach WiFi
>Wracając do katechetki... Lubię dzieci. (i koty?)

Trudno nie lubić kotów. Myszy podobno zjadły kiedyś naszych przodków. Pozatym mogą być trudno zauważalne. Jakiś czas temu może rok lub więcej widziałem zausznika
wdrapał się do połowy drzwi i skoczył na podłogę i natychmiast gdzieś zniknął. Na takie zagrożenia podobno dobre są ptaki. Wnioskuję więć, że myszy mogą być podobnie lub mniej szybkie.
Podobno dinozaury były wolniejsze od nas... Może to jakiś druid straszył mnie. Dzieci to przyszłość, więc też są lubiane...

> [...]

> Daj więc Boże, proszę Cię z całego serca, prezydentowi i siłę, i mądrość, > i odwagę, i rozwagę w ustawianiu polskiej części KRK na stosownym miejscu, > czyli w poddaństwie wobec prawa...

Sugerujesz, żę prezydentowi brakuje tych cech?

Burza i indukcja w antenach WiFi