Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Data: 2012-06-27 21:11:46
Autor: Przemysław W
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"
 Projekt PiS nie ma żadnych szans, PiS nie uzyska większości dla takich projektów, a zgłaszając projekty, które urągają procesowi cywilizacyjnemu którym mamy do czynienia całej Europie, po prostu się wygłupiają. To jest islamizacja życia publicznego, rzecz niebywała w Europie, w cywilizowanych krajach - powiedział na antenie Polsat News Andrzej Rozenek z Ruchu Palikota. Po tym, jak dzisiaj Jarosław Kaczyński powiedział, że za zastosowanie metody in vitro powinna grozić kara więzienia w Polsce wybuchła burza. Politycy ostro krytykują ten pomysł.

- Są osoby, które potrafią zachowywać się w sposób dziwaczny i nieprzystający do europejskich norm - ocenił dziś z kolei wicemarszałek Sejmu Jerzy Wenderlich. Polskie Stronnictwo Ludowe również niezbyt pochlebnie wyraża się na temat tego pomysłu. - PiS najchętniej przy każdym obywatelu postawiłoby policjanta z pałą, ale nie tędy droga - mówi rzecznik PSL Krzysztof Kosiński. Według Krzysztofa Kwiatkowskiego z PO, to jeden z najbardziej zaskakujących pomysłów, jaki mógł się pojawić.

PiS złożyło w Sejmie dwa projekty ustaw zakazujące in vitro. Projekt o zakazie zapłodnienia pozaustrojowego i manipulacji ludzką informacją genetyczną, autorstwa szefa sejmowej komisji zdrowia Bolesława Piechy (PiS) zakazuje "tworzenia embrionu ludzkiego poza organizmem kobiety". Wprowadza też zakaz działań powodujących śmierć embrionu ludzkiego oraz odpłatne lub nieodpłatne rozporządzanie embrionem.




Drugi projekt o ochronie genomu ludzkiego i embrionu ludzkiego, autorstwa m.in. Jana Dziedziczaka (PiS) wprowadza "zakaz powodowania śmierci embrionu ludzkiego". Zakazuje również tworzenia embrionów poza organizmem kobiety. Kontynuowane byłyby jedynie procedury zapłodnienia pozaustrojowego rozpoczęte do dnia wejścia w życie ustawy.

PiS proponuje ponadto, by zastosowanie metody in vitro było karane grzywną, ograniczeniem wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Ingerencje w genom ludzki, powodujące jego dziedziczne zmiany, podlegałyby karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat. Ta sama kara obowiązywałaby za klonowanie.

(KK)





http://wiadomosci.onet.pl/kraj/burza-po-slowach-kaczynskiego-to-islamizacja,1,5173406,wiadomosc.html

Wasze komentarze (130)Napisz komentarz
  a.. popularne b.. | c.. najnowsze d.. | e.. wątki f.. | g.. moje komentarze
~~a: przeszedłem nowotwór, ten cham nawet nie wie jakie ciężkie chwile przeszdłem ja, moja rodzina i bliscy mi ludzie, jedynyną szansą na upragnione dla nas dziecko jest in vitro, ok niech nas zamknie do więzienia a dziecko odda do adopcji czy domu dziecka, wtedy będzie ok, albo niech to dziecko ... rozwiń całość10 minut temu | ocena: 76% | odpowiedzi: 4odpowiedzoceń: -1 +1~Televic: Ludzie, czy wy nie widzicie, ze ten pokrecony karzeł opowiada coraz większe pierdoły tylko po to aby znowu przez chwilę zaistnieć w mediach? Na zasadzie nieważne jak mówią, oby o mnie w ogóle mówili. Z braku laku trzeba palnąć coś, najlepiej jak najbardziej bulwersującego. Na szczęście coraz ... rozwiń całość17 minut temu | ocena: 66% | odpowiedzi: 10odpowiedzoceń: -1 +1~jc: Wzajemna tolerancja i rzetelna informacja jest nieobecna.
Oszustwo jest zawsze oszustwem i kampania wyborcza jego nie usprawiedliwia. Jeżeli usprawiedliwiamy oszustwa i kłamstwa które padają podczas kampanii wyborczej, to oznacza, że wybierzemy tego który nas najbardziej oszuka, po co te wybory ... rozwiń całość17 minut temu | ocena: 59% | odpowiedzi: 1odpowiedzoceń: -1 +1~negat: nie ma się czym przejmować !
Kretynizm pisowskiej bandy narasta tak jak ich frustracja po kolejnych kopach wyborczych.
Na poprawę nie mają co liczyć, będzie kolejny kop !
A oni bredzili, bredzą i będą bredzić, ale to ich problem, nikt normalny nie powinien zwracać na to uwagi , ich wszystkie kretyń... rozwiń całość14 minut temu | ocena: 77% | odpowiedzi: 1odpowiedzoceń: -1 +1~++Kopiowany++ do ~~~REALISTA~~: "TERAZ JEST wojna psychologiczna - zestawia się na zasadzie skojarzeń - złodziej przewalający grube pieniądze na lewych prywatyzacjach - ubiera się go w ładny garnitur i powtarza słowa klucze kodujące podświadomość - Europa, styl, szyk, elegancja. Czyli koduje nam się takie zestawienie i teraz ... rozwiń całość6 minut temu | ocena: 50% | odpowiedzi: 1odpowiedzoceń: -1 +1alida7: Ja proponuję: wysłac wszystkich klerykałow tam,gdzie ich miejsce: do Watykanu i tam niech zabraniają wszystkiego: kopulowania z klerem,zapładniania in vitro,modlenia do urojonych bozkow i nieswiezych nieswietych, a takze do kasy- mamony,o ktora tak lubią sie modlić na rzecz rydza i tej całej ... rozwiń całość13 minut temu | ocena: 61% | odpowiedzi: 2odpowiedzoceń: -1 +1~Jak Kuba Bogu: Jak widać katolicy znów zaczynają awanturę. Potem krzyczą, że są wyśmiewani i sekowani. Ale w przeciwieństwie do nich, pozostali nie chcą ich zamykać za chodzenie do kościoła za dawanie na tacę i wspieranie pedofilii. Może źle czynią?18 minut temu | ocena: 72% | odpowiedzi: 1odpowiedzoceń: -1 +1~~~REALISTA~~ do ~Televic: Czytając komentarze tego "typu" nasuwa sie JEDEN wniosek. Wyznawcy POchwy padli ofiarą pewnego mechanizmu, który od wieków jest stosowany z wielkimi sukcesami w Polsce. Polega on na wiedzy co jest w danym momencie modne, trendy - czyli pożądane i co jest niemodne. Co jest w Polsce trendy a co ... rozwiń całość10 minut temu | ocena: 64% | odpowiedzi: 4odpowiedzoceń: -1 +1~Jkw: Piecha gdy był młodym lekarzem wykonywał aborcje bez mrugnięcia okiem a teraz przy Jarku tak mu sie zmieniło - wszyscy w PiS tak widac mają....19 minut temu | ocena: 78% | odpowiedzi: 3odpowiedzoceń: -1 +1~piero39: czy ktos tych pisiorow ustawi tam gdzie ich miejsce .... sredniowiecze
to jakas porazka jest

mozna by uznac pisiakow za sekte17 minut temu | ocena: 76%

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,
krzywdy ludzkiej, która jest wszechobecna i celowo implementowana."˙Ř˙ŕ

Data: 2012-06-27 21:18:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jsfltl$otd$1inews.gazeta.pl...
Projekt PiS nie ma żadnych szans, PiS nie uzyska większości dla takich
projektów, a zgłaszając projekty, które urągają procesowi cywilizacyjnemu
którym mamy do czynienia całej Europie, po prostu się wygłupiają. To jest
islamizacja życia publicznego, rzecz niebywała w Europie, w cywilizowanych
krajach - powiedział na antenie Polsat News Andrzej Rozenek z Ruchu
Palikota. Po tym, jak dzisiaj Jarosław Kaczyński powiedział, że za
zastosowanie metody in vitro powinna grozić kara więzienia w Polsce wybuchła
burza. Politycy ostro krytykują ten pomysł.

>Według Krzysztofa Kwiatkowskiego z PO, to jeden z
najbardziej zaskakujących pomysłów, jaki mógł się pojawić.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/burza-po-slowach-kaczynskiego-to-islamizacja,1,5173406,wiadomosc.html

Niech Kwiatkowski nie pieprzy głupot. Kara śmierci była w projekcie PO. Projekt opracowywał obecny minister sprawiedliwości "świętojebliwego" Gowina.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-06-27 21:35:46
Autor: Przemysław W
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Niech Kwiatkowski nie pieprzy głupot. Kara śmierci była w projekcie PO. Projekt opracowywał obecny minister sprawiedliwości "świętojebliwego" Gowina.


Czyżby?


Platforma Obywatelska, Ruch Palikota i Sojusz Lewicy Demokratycznej sprzeciwiają się przywróceniu kary śmierci. Postulat taki zgłosił prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński. Pomysł popiera Solidarna Polska, ale uważa, że jego realizacja jest obecnie niemożliwa.


Zobacz więcej: http://wm.pl/79353,Partie-o-pomysle-przywrocenia-w-Polsce-kary-smierci.html#ixzz1z1Y5EhDQ


Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,
krzywdy ludzkiej, która jest wszechobecna i celowo implementowana."

Data: 2012-06-27 22:04:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jsfndm$q36$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Niech Kwiatkowski nie pieprzy głupot. Kara śmierci była w projekcie PO. Projekt opracowywał obecny minister sprawiedliwości "świętojebliwego" Gowina.


Czyżby?


Platforma Obywatelska, Ruch Palikota i Sojusz Lewicy Demokratycznej sprzeciwiają się przywróceniu kary śmierci. Postulat taki zgłosił prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński. Pomysł popiera Solidarna Polska, ale uważa, że jego realizacja jest obecnie niemożliwa.


Zobacz więcej: http://wm.pl/79353,Partie-o-pomysle-przywrocenia-w-Polsce-kary-smierci.html#ixzz1z1Y5EhDQ

Masz rację. To ja walnąłem pomyłkę. Nie przeczytałem dokładnie. Myślałem, że chodzi o "in vitro", bo to wcześniej w TV oglądałem. I bezmyślnie pisząc o karze śmierci. miałem na myśli karę więzienia, która jest przewidziana w projekcie PiS-u, ale także była w projekcie PO, autorstwa Gowina, tylko że PO się wycofało (chyba?).
Miałem jakieś zaćmienie umysłu. Przepraszam i zwracam honor.
Osobiście jestem także przeciwko karze śmierci.
A wysuwanie projektów przywrócenia kary śmierci jest tylko i wyłącznie biciem piany. I tylko taki skutek odniesie.
Ale czego się nie robi dla odzyskania popularności i władzy!

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną".

Data: 2012-06-28 07:39:12
Autor: Przemysław W
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feb6763$0$1296$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jsfndm$q36$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Niech Kwiatkowski nie pieprzy głupot. Kara śmierci była w projekcie PO. Projekt opracowywał obecny minister sprawiedliwości "świętojebliwego" Gowina.


Czyżby?


Platforma Obywatelska, Ruch Palikota i Sojusz Lewicy Demokratycznej sprzeciwiają się przywróceniu kary śmierci. Postulat taki zgłosił prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński. Pomysł popiera Solidarna Polska, ale uważa, że jego realizacja jest obecnie niemożliwa.


Zobacz więcej: http://wm.pl/79353,Partie-o-pomysle-przywrocenia-w-Polsce-kary-smierci.html#ixzz1z1Y5EhDQ

Masz rację. To ja walnąłem pomyłkę. Nie przeczytałem dokładnie. Myślałem, że chodzi o "in vitro", bo to wcześniej w TV oglądałem. I bezmyślnie pisząc o karze śmierci. miałem na myśli karę więzienia, która jest przewidziana w projekcie PiS-u, ale także była w projekcie PO, autorstwa Gowina, tylko że PO się wycofało (chyba?).
Miałem jakieś zaćmienie umysłu. Przepraszam i zwracam honor.


Spoko, tylko kurdupel jest nieomylny ;-))


Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,
krzywdy ludzkiej, która jest wszechobecna i celowo implementowana."

Data: 2012-06-27 21:40:52
Autor: Przemysław W
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Niech Kwiatkowski nie pieprzy głupot. Kara śmierci była w projekcie PO. Projekt opracowywał obecny minister sprawiedliwości "świętojebliwego" Gowina.


Nowy minister podtrzymuje swój sprzeciw wobec kary śmierci i krytykuje pomysł zaostrzenia prawa do którego nawołuje PiS. - Będę sprzeciwiał pochopnemu zaostrzeniu prawa. Poziom surowości prawa karnego nie może być przedmiotem koniunkturalnej manipulacji - mówi minister.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10814047,Gowin__To__ze_nie_jestem_prawnikiem_jest_moja_sila.html



Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,
krzywdy ludzkiej, która jest wszechobecna i celowo implementowana."

Data: 2012-06-28 00:38:21
Autor: Lorn
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"
W dniu 2012-06-27 21:11, Przemysław W pisze:
Projekt PiS nie ma żadnych szans, PiS nie uzyska większości dla takich
projektów, a zgłaszając projekty, które urągają procesowi
cywilizacyjnemu którym mamy do czynienia całej Europie, po prostu się
wygłupiają. To jest islamizacja życia publicznego, rzecz niebywała w
Europie, w cywilizowanych krajach - powiedział na antenie Polsat News
Andrzej Rozenek z Ruchu Palikota. Po tym, jak dzisiaj Jarosław Kaczyński
powiedział, że za zastosowanie metody in vitro powinna grozić kara
więzienia w Polsce wybuchła burza. Politycy ostro krytykują ten pomysł.


Chyba czas na zmianę prezesa... Kaczyński bredzi. :>

--
Immortal silence gathers illusions inside...

Data: 2012-06-28 10:03:49
Autor: T.
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jsfltl$otd$1inews.gazeta.pl...
Projekt PiS nie ma żadnych szans, PiS nie uzyska większości dla takich
projektów, a zgłaszając projekty, które urągają procesowi cywilizacyjnemu
którym mamy do czynienia całej Europie, po prostu się wygłupiają. To jest
islamizacja życia publicznego, rzecz niebywała w Europie, w cywilizowanych
krajach - powiedział na antenie Polsat News Andrzej Rozenek z Ruchu
Palikota. Po tym, jak dzisiaj Jarosław Kaczyński powiedział, że za
zastosowanie metody in vitro powinna grozić kara więzienia w Polsce wybuchła
burza. Politycy ostro krytykują ten pomysł.

- Są osoby, które potrafią zachowywać się w sposób dziwaczny i
nieprzystający do europejskich norm - ocenił dziś z kolei wicemarszałek
Sejmu Jerzy Wenderlich. Polskie Stronnictwo Ludowe również niezbyt
pochlebnie wyraża się na temat tego pomysłu. - PiS najchętniej przy każdym
obywatelu postawiłoby policjanta z pałą, ale nie tędy droga - mówi rzecznik
PSL Krzysztof Kosiński. Według Krzysztofa Kwiatkowskiego z PO, to jeden z
najbardziej zaskakujących pomysłów, jaki mógł się pojawić.

PiS złożyło w Sejmie dwa projekty ustaw zakazujące in vitro. Projekt o
zakazie zapłodnienia pozaustrojowego i manipulacji ludzką informacją
genetyczną, autorstwa szefa sejmowej komisji zdrowia Bolesława Piechy (PiS)
zakazuje "tworzenia embrionu ludzkiego poza organizmem kobiety". Wprowadza
też zakaz działań powodujących śmierć embrionu ludzkiego oraz odpłatne lub
nieodpłatne rozporządzanie embrionem.




Drugi projekt o ochronie genomu ludzkiego i embrionu ludzkiego, autorstwa
m.in. Jana Dziedziczaka (PiS) wprowadza "zakaz powodowania śmierci embrionu
ludzkiego". Zakazuje również tworzenia embrionów poza organizmem kobiety.
Kontynuowane byłyby jedynie procedury zapłodnienia pozaustrojowego
rozpoczęte do dnia wejścia w życie ustawy.

PiS proponuje ponadto, by zastosowanie metody in vitro było karane grzywną,
ograniczeniem wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Ingerencje w
genom ludzki, powodujące jego dziedziczne zmiany, podlegałyby karze
pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat. Ta sama kara obowiązywałaby za
klonowanie.

(KK)





http://wiadomosci.onet.pl/kraj/burza-po-slowach-kaczynskiego-to-islamizacja,1,5173406,wiadomosc.html

Wasze komentarze (130)Napisz komentarz
 a.. popularne b.. | c.. najnowsze d.. | e.. wątki f.. | g.. moje
komentarze
~~a: przeszedłem nowotwór, ten cham nawet nie wie jakie ciężkie chwile
przeszdłem ja, moja rodzina i bliscy mi ludzie, jedynyną szansą na
upragnione dla nas dziecko jest in vitro, ok niech nas zamknie do więzienia
a dziecko odda do adopcji czy domu dziecka, wtedy będzie ok, albo niech to
dziecko ... rozwiń całość10 minut temu | ocena: 76% | odpowiedzi:
4odpowiedzoceń: -1 +1~Televic: Ludzie, czy wy nie widzicie, ze ten pokrecony
karzeł opowiada coraz większe pierdoły tylko po to aby znowu przez chwilę
zaistnieć w mediach? Na zasadzie nieważne jak mówią, oby o mnie w ogóle
mówili. Z braku laku trzeba palnąć coś, najlepiej jak najbardziej
bulwersującego. Na szczęście coraz ... rozwiń całość17 minut temu | ocena:
66% | odpowiedzi: 10odpowiedzoceń: -1 +1~jc: Wzajemna tolerancja i rzetelna
informacja jest nieobecna.
Oszustwo jest zawsze oszustwem i kampania wyborcza jego nie usprawiedliwia.
Jeżeli usprawiedliwiamy oszustwa i kłamstwa które padają podczas kampanii
wyborczej, to oznacza, że wybierzemy tego który nas najbardziej oszuka, po
co te wybory ... rozwiń całość17 minut temu | ocena: 59% | odpowiedzi:
1odpowiedzoceń: -1 +1~negat: nie ma się czym przejmować !
Kretynizm pisowskiej bandy narasta tak jak ich frustracja po kolejnych
kopach wyborczych.
Na poprawę nie mają co liczyć, będzie kolejny kop !
A oni bredzili, bredzą i będą bredzić, ale to ich problem, nikt normalny nie
powinien zwracać na to uwagi , ich wszystkie kretyń... rozwiń całość14 minut
temu | ocena: 77% | odpowiedzi: 1odpowiedzoceń: -1 +1~++Kopiowany++ do
~~~REALISTA~~: "TERAZ JEST wojna psychologiczna - zestawia się na zasadzie
skojarzeń - złodziej przewalający grube pieniądze na lewych prywatyzacjach -
ubiera się go w ładny garnitur i powtarza słowa klucze kodujące
podświadomość - Europa, styl, szyk, elegancja. Czyli koduje nam się takie
zestawienie i teraz ... rozwiń całość6 minut temu | ocena: 50% | odpowiedzi:
1odpowiedzoceń: -1 +1alida7: Ja proponuję: wysłac wszystkich klerykałow
tam,gdzie ich miejsce: do Watykanu i tam niech zabraniają wszystkiego:
kopulowania z klerem,zapładniania in vitro,modlenia do urojonych bozkow i
nieswiezych nieswietych, a takze do kasy- mamony,o ktora tak lubią sie
modlić na rzecz rydza i tej całej ... rozwiń całość13 minut temu | ocena:
61% | odpowiedzi: 2odpowiedzoceń: -1 +1~Jak Kuba Bogu: Jak widać katolicy
znów zaczynają awanturę. Potem krzyczą, że są wyśmiewani i sekowani. Ale w
przeciwieństwie do nich, pozostali nie chcą ich zamykać za chodzenie do
kościoła za dawanie na tacę i wspieranie pedofilii. Może źle czynią?18 minut
temu | ocena: 72% | odpowiedzi: 1odpowiedzoceń: -1 +1~~~REALISTA~~ do
~Televic: Czytając komentarze tego "typu" nasuwa sie JEDEN wniosek. Wyznawcy
POchwy padli ofiarą pewnego mechanizmu, który od wieków jest stosowany z
wielkimi sukcesami w Polsce. Polega on na wiedzy co jest w danym momencie
modne, trendy - czyli pożądane i co jest niemodne. Co jest w Polsce trendy a
co ... rozwiń całość10 minut temu | ocena: 64% | odpowiedzi:
4odpowiedzoceń: -1 +1~Jkw: Piecha gdy był młodym lekarzem wykonywał aborcje
bez mrugnięcia okiem a teraz przy Jarku tak mu sie zmieniło - wszyscy w PiS
tak widac mają....19 minut temu | ocena: 78% | odpowiedzi:
3odpowiedzoceń: -1 +1~piero39: czy ktos tych pisiorow ustawi tam gdzie ich
miejsce .... sredniowiecze
to jakas porazka jest

mozna by uznac pisiakow za sekte17 minut temu | ocena: 76%

Przemek

--

No to dołączę jeszcze komentarz lekarza:

"1. Dzieci poczęte in vitro (IVF) częściej cierpią na szereg chorób:
- Zaobserwowano do 25% razy większą zachorowalność na nowotwory mózgu, kości
i leukemię; 2,1 raza częściej wrodzone wady serca; 2,4 raza częściej
rozszepienie podniebienia; artrezja przełyku 4,5 razy częściej; zarośnięcie
odbytu 3,7 razy częściej (wg. Centrum Kontroli Chorób i Prewencji  CDCP w
Atlancie)
- Syndrom Beckwith-Wiedemann?a (powiększone niektóre narządy wewnętrzne,
zwiększa ryzyko nowotworów nerek, wątroby, mięśniaków) ? od 4 do 6 razy
częściej (Halliday J et al. Am Journal of human genetics, 75, Sep 2004)
- Zespół Angelmana (zaburzenia rozwoju, mowy, tzw. dzieci marionetki) ?
choroba prawie nie spotykana u pozostałych dzieci
- Rak oczu ? retinoblastoma ? 5 do 7 razy częściej (The Lancet, Jan 2003).
Podczas badań w Holandii z 2003 roku WSZYSTKIE przypadki tego nowotworu
wystąpiły tylko u dzieci IVF.
- Formowanie pęcherza moczowego na zewnątrz ciała ? 7 razy częściej (Journal
of Urology, Apr 2003)
- Podejrzewa się obecnie również częstsze zapadanie na autyzm u dzieci IVF
(E. Ahmed, Why children born by IVF may be more at risk of autism and
childhood cancers, The Independent, Oct 2006).
- Statystycznie wszystkie dzieci IVF do 7 roku życia są hospitalowane 76 %
dłużej niż dzieci z zapłodnienia naturalnego w ciągu pierwszych 7 lat życia
(IVF children 'are twice as likely' to suffer poor health, F. Macrae, B.
Osman,  July 2007).
- W 2004 roku pismo US journal Pediatrics przyznało że u dzieci z
zapłodniania in vitro ogólna liczba schorzeń jest większa od 40 do 100% niż
u dzieci naturalnie poczętych.
- Naukowcy sądzą że powodem powyższych zmian są zmiany w ekspresji genów i
rozwoju na wczesnych etapach zarodka u dzieci IVF. Powód może być również w
częstszych infekcjach chlamydiami u matek zapłodnionych in vitro.
2. Dzieci IVF statystycznie mają mniejszą masę urodzeniową (niedowaga u 6,5
% dzieci IVF vs 2,5% u pozostałych dzieci), dostają mniej punktów w skali
Apgar oraz ponad dwa razy częściej wykrywa się u nich poważne defekty
(niepełna przegroda serca, nierozwinięte narządy płciowe, niezrośnięte
podniebienie itp.) już przy urodzeniu ? u 9% dzieci IVF (The New England
Journal of Medicine, 2002; U.S. Centers for Disease Control and Prevention,
November 2009).
3. Jak na razie najstarsze dziecko IVF ma 31 lat ? nie wiemy więc jak te
dzieci będą się rozwijać w przyszłości. Większość nowotworów rozwija się
(począwszy od mutacji w genomie do wystąpienia uzłośliwienia) od 10 do 50
lat ? nie wiadomo więc jeszcze jak częstotliwość zachorowań będzie
wzrastała.
4. Istnieje podejrzenie, że fenotypowo zdrowe dzieci z zapłodnienia in vitro
mogą przenosić mutacje recesywne (niewidoczne na zewnątrz, tylko w genomie)
powstałe w wyniku zapłodnienia. Mogą one ujawnić się dopiero w następnych
pokoleniach (badania w Zakładzie Genomiki, Uniw. Wrocławski ? do
zweryfikowania za 20 ? 30 lat).
5. Matki które poddały się zabiegowi in vitro:
-  statystycznie 2,7 razy częściej zapadają później na raka jajników
(niezależnie od powodzenia się tego zabiegu) (R.Winston from University
College London, The Independent, Oct 2006).
- możliwość rozwoju zespołu hiperstymulacji jajników o ciężkim przebiegu
(Smitz M et al. Hum Reprod 5, Nov 1990)
- zwiększona skłonność do powstawania torbieli jajnika (Qublan HS, Human
Reprod 21, Mar 2006).
- nie zbadano do tej pory wszystkich możliwych długoterminowych skutków
ubocznych stosowanej przy in vitro terapii hormonalnej (Nedrelandse
Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie).
6. Do tej pory pytanie o dziedziczenie bezpłodności było w biologii
bezsensowne (jeśli bowiem ktoś jest bezpłodny, to i nie ma potomków którym
by tą bezpłodność przekazać). W tym wypadku wady genetyczne gamet
(powodujące np. zaburzenia w ruchu plemników) bądź narządów płciowych,
powodujące bezpłodność, będą powielane poprzez zapłodnienie in vitro w
następnych pokoleniach. Szacuje się, że w tym tempie, w roku 2050 ? około
50% populacji Europy i Ameryki będzie musiała korzystać z zabiegu in vitro.
7. W październiku 2010 r. został przesłany list stu polskich naukowców do
parlamentarzystów za apelem o powstrzymanie rozpowszechniania metody in
vitro. Sam jestem biologiem pracującym w PAN i z przerażeniem patrzę jak do
dyskusji o in vitro nie dopuszcza się naukowców (!), a jako przeciwników in
vitro pokazuje się zacofane babcie w moherowych beretach! Za propagowaniem
in vitro mogą stać koncerny farmaceutyczne (nie będę wskazywał konkretnych)
lobbujące za tą metodą w Rządzie pod przykrywką dbania o przyrost naturalny
i poszanowania prawa do posiadania dzieci przez osoby bezdzietne (od kiedy
to człowiek ma PRAWO do POSIADANIA dzieci?).
Koszt jednego zabiegu in vitro to około 12.000 zł plus leczenie
farmakologicznym przed i po, ceny konsultacji i testów. Może się to okazać
więc lepszym biznesem niż sprzedawanie Rządom państw UE szczepionki na grypę
H5N1, która ostatecznie jak wiemy okazała się łagodniejsza od wcześniejszych
wirusów grypy.
Tutaj jednak wzrost zysków pieniężnych wiąże się z nieporównywalnie większym
zagrożeniem dla człowieka.

Starałem się podawać źródła, ale nie musicie mi wierzyć. Wystarczy wpisać w
wyszukiwarce publikacji naukowych PubMed (albo po prostu w Googlach) tekst
?children IVF? i wybrać szereg obiektywnych publikacji na ten temat
(naukowcy prowadzący badania nie mają żadnego celu by wytykać wady metody
którą sami stworzyli!). Sam uczestniczyłem w zapłodnieniach in vitro? ale u
myszy do celów laboratoryjnych (u zwierząt IVF można wyliczyć nawet więcej
komplikacji ? znamy bowiem i te, które pojawiają się na starość), metoda in
vitro powinna być stosowana tylko u zwierząt. Uważam że zbyt pochopnie
została wprowadzona u ludzi?"



T.

Data: 2012-06-28 16:23:26
Autor: Przemysław W
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"
Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał

Starałem się podawać źródła....



które są związane z kk.



Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,
krzywdy ludzkiej, która jest wszechobecna i celowo implementowana."

Data: 2012-06-28 16:38:40
Autor: Grzegorz Z.
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"
Przemysław W napisał:

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał

Starałem się podawać źródła....



które są związane z kk.

"obiektywne publikacje" hehehe

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-06-28 23:46:47
Autor: Klin
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To isl amizacja"
W dniu 2012-06-28 16:23, Przemysław W pisze:
Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał

Starałem się podawać źródła....



które są związane z kk.



Przemek

   Tylko związane z gw są wiarygodne? - nie bądĹş śmieszny.

Data: 2012-06-29 16:30:29
Autor: Grzegorz Z.
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To isl amizacja"
in napisał:

W dniu 2012-06-28 16:23, Przemysław W pisze:
Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał

Starałem się podawać źródła....



które są związane z kk.



Przemek

   Tylko związane z gw są wiarygodne? - nie bądź śmieszny.

Nikt nie powinien być sędzią we własnej sprawie - a ta sprawa akurat GW nie
dotyczy.


--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-06-29 20:58:14
Autor: Przemysław W
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:4fecd0cb$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-06-28 16:23, Przemysław W pisze:
Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał

Starałem się podawać źródła....



które są związane z kk.



Przemek

  Tylko związane z gw są wiarygodne? - nie bądĹş śmieszny.


Nie tylko.


Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i „Gazeta Polska”, media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,
krzywdy ludzkiej, ktĂłra jest wszechobecna i celowo implementowana."

Data: 2012-06-29 14:10:48
Autor: jadryś
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"
W dniu 2012-06-27 21:11, Przemysław W pisze:
P

Przemek



Burze po słowach, 20 minutowe burze o milczeniu w głównym wydaniu "Wiadomości" roztrząsane przez profesorów.. Kto kiedyś definicje fenomen  człowieka?

Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona