Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Data: 2012-06-27 21:18:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jsfltl$otd$1inews.gazeta.pl...
Projekt PiS nie ma żadnych szans, PiS nie uzyska większości dla takich
projektów, a zgłaszając projekty, które urągają procesowi cywilizacyjnemu
którym mamy do czynienia całej Europie, po prostu się wygłupiają. To jest
islamizacja życia publicznego, rzecz niebywała w Europie, w cywilizowanych
krajach - powiedział na antenie Polsat News Andrzej Rozenek z Ruchu
Palikota. Po tym, jak dzisiaj Jarosław Kaczyński powiedział, że za
zastosowanie metody in vitro powinna grozić kara więzienia w Polsce wybuchła
burza. Politycy ostro krytykują ten pomysł.

>Według Krzysztofa Kwiatkowskiego z PO, to jeden z
najbardziej zaskakujących pomysłów, jaki mógł się pojawić.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/burza-po-slowach-kaczynskiego-to-islamizacja,1,5173406,wiadomosc.html

Niech Kwiatkowski nie pieprzy głupot. Kara śmierci była w projekcie PO. Projekt opracowywał obecny minister sprawiedliwości "świętojebliwego" Gowina.

Data: 2012-06-27 21:35:46
Autor: Przemysław W
Burza po słowach Kaczyńskiego. "To islamizacja"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Niech Kwiatkowski nie pieprzy głupot. Kara śmierci była w projekcie PO. Projekt opracowywał obecny minister sprawiedliwości "świętojebliwego" Gowina.

Czyżby?

Platforma Obywatelska, Ruch Palikota i Sojusz Lewicy Demokratycznej sprzeciwiają się przywróceniu kary śmierci. Postulat taki zgłosił prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński. Pomysł popiera Solidarna Polska, ale uważa, że jego realizacja jest obecnie niemożliwa.

Zobacz więcej: http://wm.pl/79353,Partie-o-pomysle-przywrocenia-w-Polsce-kary-smierci.html#ixzz1z1Y5EhDQ

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-06-27 22:04:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jsfndm$q36$1inews.gazeta.pl...

[...]

Masz rację. To ja walnąłem pomyłkę. Nie przeczytałem dokładnie. Myślałem, że chodzi o "in vitro", bo to wcześniej w TV oglądałem. I bezmyślnie pisząc o karze śmierci. miałem na myśli karę więzienia, która jest przewidziana w projekcie PiS-u, ale także była w projekcie PO, autorstwa Gowina, tylko że PO się wycofało (chyba?).
Miałem jakieś zaćmienie umysłu. Przepraszam i zwracam honor.
Osobiście jestem także przeciwko karze śmierci.
A wysuwanie projektów przywrócenia kary śmierci jest tylko i wyłącznie biciem piany. I tylko taki skutek odniesie.
Ale czego się nie robi dla odzyskania popularności i władzy!

Data: 2012-06-28 07:39:12
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4feb6763$0$1296$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Spoko, tylko kurdupel jest nieomylny ;-))

Przemek

Data: 2012-06-27 21:40:52
Autor: Przemysław W
[...]

Nowy minister podtrzymuje swój sprzeciw wobec kary śmierci i krytykuje pomysł zaostrzenia prawa do którego nawołuje PiS. - Będę sprzeciwiał pochopnemu zaostrzeniu prawa. Poziom surowości prawa karnego nie może być przedmiotem koniunkturalnej manipulacji - mówi minister.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10814047,Gowin__To__ze_nie_jestem_prawnikiem_jest_moja_sila.html

Przemek