[Elektryki, autonusy] Bus-pas dla elektryków a sygnalizacja ...

Data: 2020-02-12 13:56:51
Autor: t-1
[Elektryki, autonusy] Bus-pas dla elektryków a sygnalizacja ...
W dniu 2020-02-09 o 22:41, kk pisze:
Jadę se bus-pasem bo mogę.

A tu nagle światła. Ale nie takie kolorowe tylko ... takie jak dla autobusów. Nad moim pasem. A nad sąsiednimi pasami ... kolorowe. I te kolorowe świecą na czerwono a moje ... pionowa kreska. I teraz ... mogę jechać czy nie mogę? Bo te światła są dla autobusów a ja po bus-pasie mogę, ale autobusem nie jestem. A te czerwone ... są nad sąsiednim pasem a nie moim.

Czyli żadne nie są dla mnie?

Może mnie żadne światła nie obowiązują i mogę se jechać co by tam nie świeciło?

:-)

A może wolno ci jechać buspasem, ale tylko na odcinkach nie regulowanych sygnalizacją świetlną?
Czy jest zapis, że wolno jeździć buspasem ze skrzyżowaniami włącznie?
Chyba nie ma. :)

Data: 2020-02-12 19:45:51
Autor: kk
On 2020-02-12 13:56, t-1 wrote:
[...]

Pisałem już, że to nie jest skrzyżowanie tylko sygnalizacja przed przejściem dla pieszych.

Się zastanawiam czy mogła tam działać sygnalizacja obok jezdni, której teraz w ogóle nie kojarzę. To by wszystko zmieniało...

[Elektryki, autonusy] Bus-pas dla elektryków a sygnalizacja ...