[Elektryki, autonusy] Bus-pas dla elektryków a sygnalizacja ...

Data: 2020-02-12 10:13:43
Autor: cyklista
[Elektryki, autonusy] Bus-pas dla elektryków a sygnalizacja ...
kk pisze:
Jadę se bus-pasem bo mogę.

A tu nagle światła. Ale nie takie kolorowe tylko ... takie jak dla autobusów. Nad moim pasem. A nad sąsiednimi pasami ... kolorowe. I te kolorowe świecą na czerwono a moje ... pionowa kreska. I teraz ... mogę jechać czy nie mogę? Bo te światła są dla autobusów a ja po bus-pasie mogę, ale autobusem nie jestem. A te czerwone ... są nad sąsiednim pasem a nie moim.

Czyli żadne nie są dla mnie?

Może mnie żadne światła nie obowiązują i mogę se jechać co by tam nie świeciło?

:-)

a z prawej strony nie ma normalnego sygnalizatora? są tylko bezpośrednio nad konkretnymi pasami?

--
Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

[Elektryki, autonusy] Bus-pas dla elektryków a sygnalizacja ...