Busha chcieli otruc !!!

Data: 2010-04-29 16:00:18
Autor: cyc
Busha chcieli otruc !!!
Jak pisze w swojej ksiazce byla pierwsza dama Ameryki pani Bush , ja i jej meza juniora w czasie ktoregos ze szczytow nieznani sprawcy usilowali struc ! .
Nie zapamietalem  ktorym to roku a tekst , ktory podal onet zostal juz skasowany .
Nikomu nie zycze smierci , nawet Bushowi ale mogli go przynajmnie tak skutecznie podtruc aby zmuszony byc odsunac sie od wladzy i osiasc w swojej rezydencji lowiac rybki , zamiast  mordowac setki tysiecy ludzi !!.

cyc

Data: 2010-04-29 17:35:46
Autor: Neko
Busha chcieli otruc !!!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Nikomu nie zycze smierci , nawet Bushowi ale mogli go przynajmnie tak skutecznie podtruc aby zmuszony byc odsunac sie od wladzy i osiasc w swojej rezydencji lowiac rybki , zamiast  mordowac setki tysiecy ludzi !!.

Na szczescie Jozefa Wissarionowicza Stalina otruli. Szkoda ze tak pozno
Plakales Cycu ?

Data: 2010-04-29 19:14:15
Autor: cyc
Busha chcieli otruc !!!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrc929$hea$1news.onet.pl...
[...]

Jak Ci poszedl test gimnazjalny ? Udalo Ci sie cos sciagnac ? .

cyc

Data: 2010-04-29 18:17:04
Autor: awe
Busha chcieli otruc !!!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrc3dn$2vo$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
nie krepuj sie, pewnie gdyby od ciebie to zalezalo wyslalbys go do ichniego katynia
awe

Data: 2010-04-29 22:03:17
Autor: jadrys
Busha chcieli otruc !!!
W dniu 2010-04-29 16:00, cyc pisze:
Jak pisze w swojej ksiazce byla pierwsza dama Ameryki pani Bush , ja i jej
meza juniora w czasie ktoregos ze szczytow nieznani sprawcy usilowali struc
! .
[...]

A może go jednak podtruli.. Coś od tej trucizny stało mu się z głowa i stał się zbrodniarzem, - porównywalnym z Hitlerem.

Data: 2010-04-30 09:29:04
Autor: Polok_Prawdziwy
Busha chcieli otruc !!!
[...]

Milijony CYCKUKLAPNINTY..., milijony...!

W Iraku zpowodu działań bezpośrednich, abo pośrednich Hamerykonuw i ich
"psyjocieli" pagibneło pona 2 milijony NIEWINNYCH cłowiekuw...!

Data: 2010-04-30 19:10:14
Autor: cyc
Busha chcieli otruc !!!

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00002066.4bda86c0newsgate.onet.pl...
[...]

Ja juz stracilem rachube a pozatym nie chcialem aby jankesolubcy mowili , ze przesadzam i wolalem na wszelki wypadek zanizyc liczbe .
Masz jednak racje , Bush odpowaida i to bezposrenido za msierc milionow ludzi i to , ze nie stanal dotad przed miedzynarodowych trybunalem i nie zostal osadzony i skazany , to najwieksza plama na honorze ludzkosci !.

cyc

Busha chcieli otruc !!!