Busy w Karpaczu

Data: 2009-08-03 07:54:43
Autor: Piotr
Busy w Karpaczu
Czesc
Czy z Karpacza do Szklarskiej Poreby kursuja prywatne busy? jesli tak to gdzie maja przystanek? Co do PKS'u to znalazlem tylko dwa polaczenia. Planuje wycieczke gorami ze Szklarskiej do Karpacza i chce jakos sie dostac z powrotem.

Piotr

Data: 2009-08-02 23:31:08
Autor: serak
Busy w Karpaczu
Turystyka w Karkonoszach jest nastawiona na turystę operujacego
wyłącznie z dwóch miejsc. Karpacza i Szklarskiej. Jakieś takie
fanaberie jak wędrowanie z Jakuszyc do Kowar nie wchodzi w grę.
Komunikacja tylko przez Jelenią Górę.

Data: 2009-08-03 09:49:27
Autor: Waldek Brygier
Busy w Karpaczu

Słowo "tylko" jest tu niewłaściwe, bo jak napisał Piotr:
"Co do PKS'u to znalazlem tylko dwa polaczenia"
z Karpacza do SzP o 9:15 i 18:15, ze Szklarskiej Poręby do Karpacza o 9:00 i 18:00
Wszystkie kursy zahaczają o Sobieszów, więc jeśli chcesz możesz podważyć moje zdanie :-)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-08-03 08:07:56
Autor: Waldek Brygier
Busy w Karpaczu
Piotr wrote:
Czy z Karpacza do Szklarskiej Poreby kursuja prywatne busy?

Z tego co wiem, to nie
Miało być pięknie i Krycha uruchomiła kursy z Jakuszyc do Karpacza, ale na ich stronie wisi:

Informujemy, że z dniem 31 maja 2009 r zostanie zawieszona linia regularna Jakuszyce - Karpacz - Jakuszyce

Data: 2009-08-03 10:13:11
Autor: Piotr
Busy w Karpaczu
Przy okazji dodatkowe pytanie - ile godzin marszu zajmie mi trasa: Szklarska Poreba -> schr. Pod Labskim Szczytem -> Odrodzenie -> Strzecha Akademicka - > Samotnia -> Karpacz.

Piotr

Data: 2009-08-03 10:33:09
Autor: Waldek Brygier
Busy w Karpaczu
Piotr wrote:
Przy okazji dodatkowe pytanie - ile godzin marszu zajmie mi trasa:
Szklarska Poreba -> schr. Pod Labskim Szczytem -> Odrodzenie ->
Strzecha Akademicka - > Samotnia -> Karpacz.

To zależy którędy dokładnie chcesz iść, ale osiem godzin bym na tę trasę przeznaczył. Zawsze możesz ze Słonecznika pójść od razu na Polanę (duży skrót), gdyby robiło się późno...

Data: 2009-08-03 02:06:01
Autor: serak
Busy w Karpaczu
On 3 Sie, 10:33, "Waldek Brygier" <hejszow...@republika.pl> wrote:
Piotr wrote:
> Przy okazji dodatkowe pytanie - ile godzin marszu zajmie mi trasa:
Tam mapka z czasami :
http://www.e-gory.com/mapa1.php

Data: 2009-08-03 10:43:32
Autor: Piotr
Busy w Karpaczu
Waldek Brygier pisze:
Piotr wrote:
[...]

Wybieram najprostrzy wariant: ze Szklarskiej bezposrednio pod Labski Szczyt (nie przez Szrenice). Potem caly czas gora czerwonym szlakiem i potem skret na Strzeche Akademicka (Sniezki tez nie zaliczam).

Piotr

Busy w Karpaczu