Buta, bezczelno艣膰 - po prostu chazars kie kurewstwo POlszewi si臋gn臋艂o zenitu! :-E

Data: 2012-01-05 12:36:39
Autor: jadrys
Buta, bezczelno艣膰 - po prostu chazars kie kurewstwo POlszewi si臋gn臋艂o zenitu! :-E
W dniu 2012-01-05 09:41, Antenka pisze:
Wzywam wszystkich abonent贸w, aby wypowiedzieli kurewskiej KRRiT
obywatelskie niepos艂usze艅stwo! Od jutra nie p艂acimy abonamentu! Nie
b臋dzie chazar plu艂 nam w twarz i dzieci nam POlszewi艂! O wybieraniu za
nas kana艂贸w tv ju偶 nie wspomn臋! Do艣膰!

http://wiadomosci.wp.pl/title,Ojciec-Rydzyk-bez-koncesji,wid,14140472,wiadomosc.html?ticaid=1daf2

Antenka

"Czerwon膮 ho艂ot臋 raz sierpem, raz m艂otem!" Oooo!

Ale tak zdrowo, po tych zakutych 艂bach!

Naprawd臋 brak s艂贸w na q**two jakim si臋 kieruje KRRiTV. Ta banda preferuje nadawc贸w kt贸rzy maja w programie jeden wielki blok reklamowy przerywany teledyskami z debilna muzyczk膮 albo murzy艅skim rapem! A ju偶 za przyznanie limitowanego miejsca kana艂owi "Puls2" kt贸ry od roku pokazuje tylko plansz臋 kontroln膮 kto艣 powinien trafi膰 do krymina艂u!:-(

Pozdrawiam:-)

PS. "Raz sierpem raz m艂otem w kapitalistyczna ho艂ot臋" ;-)

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-01-05 07:50:59
Autor: Antenka
Buta, bezczelno舵 - po prostu chazarskie kurewstwo POlszewi si阦n瓿o zenitu! :-E
On 5 Sty, 12:36, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-05 09:41, Antenka pisze:

> Wzywam wszystkich abonent體, aby wypowiedzieli kurewskiej KRRiT
> obywatelskie niepos硊sze駍two! Od jutra nie p砤cimy abonamentu! Nie
> b阣zie chazar plu nam w twarz i dzieci nam POlszewi! O wybieraniu za
> nas kana丑w tv ju nie wspomn! Do舵!

>http://wiadomosci.wp.pl/title,Ojciec-Rydzyk-bez-koncesji,wid,14140472...

> Antenka

> "Czerwon ho硂t raz sierpem, raz m硂tem!" Oooo!

> Ale tak zdrowo, po tych zakutych 砨ach!

Naprawd brak s丑w na q**two jakim si kieruje KRRiTV. Ta banda
preferuje nadawc體 kt髍zy maja w programie jeden wielki blok reklamowy
przerywany teledyskami z debilna muzyczk albo murzy駍kim rapem! A ju
za przyznanie limitowanego miejsca kana硂wi "Puls2" kt髍y od roku
pokazuje tylko plansz kontroln kto powinien trafi do krymina硊!:-(

Wiedzia砤m, 縠 poprzesz mnie w s硊sznej sprawie i dasz wyraz
dezaprobaty dla mafijnego bezprawia! ;-)

Pozdrawiam:-) <

M.S.O.Z.W! ;-))

PS. "Raz sierpem raz m硂tem w kapitalistyczna ho硂t" ;-) <

:-o))

..

Data: 2012-01-06 00:10:55
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-05 16:50, Antenka pisze:
[...]

Wiedzia艂am, 偶e poprzesz mnie w s艂usznej sprawie i dasz wyraz
dezaprobaty dla mafijnego bezprawia! ;-)

Oczywi艣cie wszelakie nieprawid艂owo艣ci  trzeba pi臋tnowa膰 na ka偶dym kroku!>:o

Pozdrawiam:-)<
M.S.O.Z.W! ;-))

M.艢.C.Z.艁:-)

PS. "Raz sierpem raz m艂otem w kapitalistyczna ho艂ot臋" ;-)<
:-o))
:-$