Buta, bezczelność - po prostu chazarskie kurewstwo POlszewi sięgnęło zenitu! :-E

Data: 2012-01-05 00:41:11
Autor: Antenka
Buta, bezczelność - po prostu chazarskie kurewstwo POlszewi sięgnęło zenitu! :-E
Wzywam wszystkich abonentów, aby wypowiedzieli kurewskiej KRRiT
obywatelskie nieposłuszeństwo! Od jutra nie płacimy abonamentu! Nie
będzie chazar pluł nam w twarz i dzieci nam POlszewił! O wybieraniu za
nas kanałów tv już nie wspomnę! Dość!

http://wiadomosci.wp.pl/title,Ojciec-Rydzyk-bez-koncesji,wid,14140472,wiadomosc.html?ticaid=1daf2

Antenka

"Czerwoną hołotę raz sierpem, raz młotem!" Oooo!

Ale tak zdrowo, po tych zakutych łbach!

Data: 2012-01-05 09:31:27
Autor: u2
Buta, bezczelność - po prostu chazarskie kurewstwo POlszewi sięgnęło zenitu! :-E
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Wzywam wszystkich abonent=F3w, aby wypowiedzieli kurewskiej KRRiT
obywatelskie niepos=B3usze=F1stwo! Od jutra nie p=B3acimy abonamentu! Nie
b=EAdzie chazar plu=B3 nam w twarz i dzieci nam POlszewi=B3! O wybieraniu z=
nas kana=B3=F3w tv ju=BF nie wspomn=EA! Do=B6=E6!

http://wiadomosci.wp.pl/title,Ojciec-Rydzyk-bez-koncesji,wid,14140472,wiado=
mosc.html?ticaid=3D1daf2

Antenka

"Czerwon=B1 ho=B3ot=EA raz sierpem, raz m=B3otem!" Oooo!

Ale tak zdrowo, po tych zakutych =B3bach!

Co teraz będzie?!! Co będzie?! Jak przetrwamy bez głosu ojczulka?

Data: 2012-01-05 07:53:02
Autor: Antenka
On 5 Sty, 10:31, "u2" <bitstr...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Co teraz będzie?!! Co będzie?! Jak przetrwamy bez głosu ojczulka?<

Coś się wymyśli YouTwo ;-)

Antenka

Data: 2012-01-05 10:29:51
Autor: T.
[...]

Bo koncesje wydaje się tylko tym nadawcom, którzy mają w nazwie ITI lub Polsat... Reszta może sobie naskoczyć...
A kanałów masz przecież do wyboru, do koloru, więc nie narzekaj. Np. TVN, TVN Turbo, TVN Religia, TVN 24, TVN7, TVN Meteo, TVN STyle, TVN CNBC... Czego jeszcze chcesz?
T.

Data: 2012-01-02 16:31:34
Autor: pluton
Buta, bezczelność - po prostu chazarskie kurewstwo POlszewi sięgnęło zenitu! :-E
Bo koncesje wydaje się tylko tym nadawcom, którzy mają w nazwie ITI lub
Polsat... Reszta może sobie naskoczyć...

No to niech zmieni nazwe na ITI maryja.

Nullification

Data: 2012-01-05 11:52:47
Autor: Polok_Prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

Cosiemtak frustujes AMTENKO, cyzbyś psy suchaniu ŁOCIECA nojwinksych łorgasmusuw dostowała, cyjak...?

Data: 2012-01-05 13:01:25
Autor: Antenka
On 5 Sty, 11:52, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Antenka wrote:
> [...]

> Antenka

Cosiemtak frustujes AMTENKO, cyzbyś psy suchaniu ŁOCIECA nojwinksych

Spadaj! :-E

Antenka

Data: 2012-01-05 12:15:20
Autor: desmond
Dnia 05-01-2012 o 08:41:11 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Ale tzw abonament jest od posiadania odbiornika
a nie "za programy".
Kto Ci każe oglądać.

Z definicji odbiornikiem telewizyjnym jest urządzenie bezpośrednio
przystosowane do odbioru telewizji.

A zatem takim urządzeniem nie jest
komputer z kartą telewizyjną.

A jakby się uprzeć to...
Nie jest nim także zestaw
składający się zodbiornika satelitarnego (albo cyfrowej naziemnej)
oraz monitora.

Podobnie ma się z tv kablową.

Tak na dobrą sprawę telewizor bez anteny
też nie jest odbiornikiem telewizyjnym.

Ale kto jak kto ale Ty powinnaś o tym wiedzieć. ;)

Generalnie jak wejdzie "naziemna cyfrowa" to wszystkie stare analogowe  odbiorniki
stana się nieodbiornikami telewizyjnymi.
I wówczas z mocy ustawy powinniśmy przestać płacić - no bo za co.

W świetle obowiązującej ustawy taki "nietelewizor"
z podpiętym tunerem MPEG4 też nie jest odbiornikiem telewizyjnym.

Zatem na bank szykuje się nowelizacja.

Data: 2012-01-05 12:36:39
Autor: jadrys
Buta, bezczelność - po prostu chazars kie kurewstwo POlszewi sięgnęło zenitu! :-E
W dniu 2012-01-05 09:41, Antenka pisze:
Wzywam wszystkich abonentĂłw, aby wypowiedzieli kurewskiej KRRiT
[...]

Naprawdę brak słów na q**two jakim się kieruje KRRiTV. Ta banda preferuje nadawców którzy maja w programie jeden wielki blok reklamowy przerywany teledyskami z debilna muzyczką albo murzyńskim rapem! A już za przyznanie limitowanego miejsca kanałowi "Puls2" który od roku pokazuje tylko planszę kontrolną ktoś powinien trafić do kryminału!:-(

Pozdrawiam:-)

PS. "Raz sierpem raz młotem w kapitalistyczna hołotę" ;-)

Data: 2012-01-05 07:50:59
Autor: Antenka
On 5 Sty, 12:36, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

za przyznanie limitowanego miejsca kanałowi "Puls2" który od roku
pokazuje tylko planszę kontrolną ktoś powinien trafić do kryminału!:-(

Wiedziałam, że poprzesz mnie w słusznej sprawie i dasz wyraz
dezaprobaty dla mafijnego bezprawia! ;-)

Pozdrawiam:-) <

M.S.O.Z.W! ;-))

PS. "Raz sierpem raz młotem w kapitalistyczna hołotę" ;-) <

:-o))

..

Data: 2012-01-06 00:10:55
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-05 16:50, Antenka pisze:
[...]

preferuje nadawcĂłw ktĂłrzy maja w programie jeden wielki blok reklamowy
[...]

Oczywiście wszelakie nieprawidłowości  trzeba piętnować na kaĹźdym kroku!>:o

Pozdrawiam:-)<
M.S.O.Z.W! ;-))

M.Ś.C.Z.Ł:-)

PS. "Raz sierpem raz młotem w kapitalistyczna hołotę" ;-)<
:-o))
:-$

Data: 2012-01-05 17:46:29
Autor: mkarwan
[...]

Wszyscy pamiętamy, jak premier Donald Tusk (54 l.) nawoływał do niepłacenia i likwidacji abonamentu RTV, nazywając go wprost "haraczem ściąganym z ludzi".
Niestety, do tych osób, które posłuchały szefa rządu, może już niedługo zawitać komornik!

Obecnie takich, którzy zalegają z opłatą abonamentu radiowo-telewizyjnego, jest niemało, bo aż 3 mln ludzi!
Dotyczy to osób, które uwierzyły w zapowiedź premiera Tuska, który w kwietniu 2008 r. w tygodniku "Wprost" mówił: "Abonament radiowo-telewizyjny jest archaicznym sposobem finansowania mediów publicznych, haraczem ściąganym z ludzi, dlatego rząd będzie zabiegał o poparcie prezydenta i opozycji dla jego zniesienia".
Niestety, po raz kolejny mogliśmy się przekonać, że do pięknych słów polityków należy podchodzić z dużą rezerwą.
Z szumnych zapowiedzi premiera o likwidacji podatku abonamentowego nic nie wyszło.
źródło http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/tusk-namawial-do-nieplacenia-abonamentu-rtv-polakow-ktorzy-posluchali-premiera-sciga-komornik_215328.html

Data: 2012-01-05 17:57:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f05d3e6$0$1464$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli dobrze zrozumiałem, to Tusk nie powiedział, że znosi abonament telewizyjny.
To dlaczego macie pretensje do Tuska i być może będziecie mieli kłopoty, bo nie płaciliście abonamentu?

Data: 2012-01-05 18:03:52
Autor: mkarwan

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f05d682$0$1454$65785112news.neostrada.pl...

[...]

napisz w tej sprawie do SE

Data: 2012-01-05 18:20:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f05d7f8$0$1185$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mnie to wali. Trza myśleć.

Data: 2012-01-06 04:04:04
Autor: stevep
Dnia 05-01-2012 o 18:03:52 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Chyba do TE.

--
stevep

Buta, bezczelność - po prostu chazarskie kurewstwo POlszewi sięgnęło zenitu! :-E