Butelka na olej do łańcucha

Data: 2011-04-02 16:33:21
Autor: kml
Butelka na olej do łańcucha
Szukam buteleczki na olej do łańcucha, coś takiego jak tutaj: http://www.tattoostuff.pl/produkt.php?id=1231 Za cholerę nie jestem w znaleźć takiej opakowki lokalnie. Gdzie szukać tego typu opakowań? Chodzi o to żeby było jak najtańsze czyli nie ze sklepu dla elektroników gdzie takie buteleczki są po 20 zeta. Pojemności ok ~50ml. Od biedy może być takie coś jak butelka po wodzie utlenionej. Tak, wiem że olej silikonowy kosztuje 3 zeta w takiej butelce, ale ja pożądam samej butelki :)

Próbuję ostatnio różnych olejów i chciałbym je mieć w oddzielnych opakowaniach :) Póki co ratuję się tym co mi zostało po Rohloffie, ale nie sądziłem że kupno dodatkowych dozowników to będzie takie wyzwanie ;/

Na alleprowizji były oleje rozlewane z bańki, ale ostatnie nie ma tej aukcji i nawet nie wiem do kogo napisać z prośbą o informację gdzie oni to kupili.

http://Endurorider.pl
01/04/2011 GT internal transmission 1 - prawdziwy biały kruk.

Data: 2011-04-02 09:21:23
Autor: mg
Butelka na olej do łańcucha
Gdzie szukać tego typu opakowań?

laboratoryjny kroplomierz zakraplacz.

http://tnij.com/krop_lab

Mysle ze tansze tez mozna spotkac.

Data: 2011-04-02 18:42:23
Autor: kml
Butelka na olej do łańcucha
mg wrote:
Gdzie szukać tego typu opakowań?

laboratoryjny kroplomierz zakraplacz.

http://tnij.com/krop_lab

Mysle ze tansze tez mozna spotkac.

Dzięki :) Mam nadzieję, że namiary są aktualne. Ależ ja się tego naszukałem ;/

Data: 2011-04-02 09:58:01
Autor: mg
Butelka na olej do łańcucha
Dzięki :) Mam nadzieję, że namiary są aktualne.

Poszukaj jeszcze bo np. moze tryskawka bedzie lepsza:

http://www.slinap.com.pl/szczegoly.php?idproduktu=858
http://www.slinap.com.pl/szczegoly.php?idproduktu=1105

albo taki

http://www.slinap.com.pl/szczegoly.php?idproduktu=1251

Wiecej
http://tnij.com/slinap_plastikowe
(strona laduje sie kilka sek.)

Data: 2011-04-02 19:26:31
Autor: kml
Butelka na olej do łańcucha

Użytkownik "mg" <abcdemg2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:26920623-d546-4115-a4c7-

http://www.slinap.com.pl/szczegoly.php?idproduktu=1251

To wygląda fajnie :) Dzięki serdeczne za pomoc :)

Data: 2011-04-02 16:40:08
Autor: geos
Butelka na olej do łańcucha
kml wrote:
Szukam buteleczki na olej do łańcucha, coś takiego jak tutaj: http://www.tattoostuff.pl/produkt.php?id=1231

zagadaj do SPIKE z forumszosowe.org (nick Majster na light-bike.com), kupuje podobne opakowania na akcję rozlewu Rohloffa.

http://www.forumszosowe.org/viewtopic.php?t=9144

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-04-03 04:31:44
Autor: emberto
Butelka na olej do łańcucha

Szukam buteleczki na olej do łańcucha

buteleczki od kropli do oczu

Data: 2011-04-03 19:09:04
Autor: kml
Butelka na olej do łańcucha

Użytkownik "emberto" <emberto@go2.pl> napisał w wiadomości news:037a9c23-39bf-4555-878b-553f4d06b66c32g2000vbe.googlegroups.com...

buteleczki od kropli do oczu

A puste można je kupić gdzie? :)

Data: 2011-04-03 18:16:18
Autor: Tomek
Butelka na olej do łańcucha
W dniu 2011-04-02 16:33, kml pisze:
[...]

Wiem, że to nie to samo, ale ja od lat używam butelek po wodzie utlenionej :)

Tomek

Data: 2011-04-03 19:41:16
Autor: Tomek
Butelka na olej do łańcucha
W dniu 2011-04-03 19:09, kml pisze:

Użytkownik "Tomek" <binar@op.pl> napisał w wiadomości
Wiem, że to nie to samo, ale ja od lat używam butelek po wodzie
utlenionej :)

A puste można je kupić gdzie? :)

To drogie hobby, musisz zainwestowac w pełne

Tomek

Data: 2011-04-03 19:51:15
Autor: kml
Butelka na olej do łańcucha

Użytkownik "Tomek" <binar@op.pl> napisał w wiadomości news:inabfs$tra$1news.onet.pl...

To drogie hobby, musisz zainwestowac w pełne

Jasne ;)

Data: 2011-04-03 23:53:55
Autor: Ignac
Butelka na olej do łańcucha