Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .

Data: 2012-01-16 16:39:24
Autor: Obserwator
Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .
Mało im jeszcze pisowskiej krwi? Stasiński: "Płk Przybył strzelał do PiS-u. On
strzelał do PiS-u" (z żalem, że niecelnie)

http://wpolityce.pl/wydarzenia/21523-malo-im-jeszcze-pisowskiej-krwi-stasinski-plk-przybyl-strzelal-do-pis-u-on-strzelal-do-pis-u-z-zalem-ze-niecelnie

Data: 2012-01-16 18:01:31
Autor: Leprechaun
Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jf1jrs$cml$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jasne! Strzelał do relikwi PiS. Tej limuzyny ostrzelanej z wiatrówki. Sprzedaj± j± teraz na Allegro. Kup.

BomBel

Data: 2012-01-16 18:05:33
Autor: u2
W dniu 2012-01-16 17:39,  Obserwator pisze:
Mało im jeszcze pisowskiej krwi? Stasiński: "Płk Przybył strzelał do PiS-u. On
strzelał do PiS-u" (z żalem, że niecelnie)

Ogladam sobie teraz kpt Roberta Zawade we WSI24. Ten to ma tupecik. Po
obaleniu tezy, ze to pijany gen.Blasik sterowal tupym lewem, teraz
oskarza pilotow.

Co za buta, pozostaje niesmak, ze tak oskarza bez zadnych dowodow.

Data: 2012-01-16 18:26:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f1458e1$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

Dowody s±, niestety. Niepodważalne!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-17 01:00:57
Autor: Canucki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> oskarza pilotow.
>

> Co za buta, pozostaje niesmak, ze tak oskarza bez zadnych dowodow.

Dowody s±, niestety. Nieosi±galne! Dla polskich i miedzynarodowych ekspertow i sledczych. Wrak, czarne skrzynki. I prawie wszystkie ciala ofiar

Krzysztof Canucki

Data: 2012-01-17 05:23:41
Autor: stevep
Dnia 17-01-2012 o 02:00:57  Canucki <canucki@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Dowody s±, niestety. Nieosi±galne!
Dla polskich i miedzynarodowych ekspertow i sledczych.
Wrak, czarne skrzynki. I prawie wszystkie ciala ofiar

Przecież profesorom Biniedzie i Nowaczykowi nie potrzeba żadnych dowodów  do kreowania bardzo zasadniczych "eksperyz".
--
stevep

Data: 2012-01-17 13:14:46
Autor: Canucki
Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
Przecie=BF profesorom Biniedzie i Nowaczykowi nie potrzeba =BFadnych dow=
od=F3w  =

do kreowania bardzo zasadniczych "eksperyz".

Z pewnoscia nie opierali sie tylko na swojej wiedzy i doswiadczeniu ale mieli
jakies dane. Byc moze te, o ktore tak uparcie rzad Tuska NIE CHCE sie starac aby uzyskac je od Amerykanow.

Krzysztof Canucki

Data: 2012-01-17 15:10:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jf3s86$pgt$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jakie dane rz±d Tuska miałby uzyskać od Amerykanów?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-17 12:07:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jf2h89$d1e$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dowody s±, niestety. Nieosi±galne!
Dla polskich i miedzynarodowych ekspertow i sledczych.
Wrak, czarne skrzynki. I prawie wszystkie ciala ofiar

Już powtarzałem wiele razy. Nie pracuje się na oryginałach ta¶m, a na kopiach. Na całym ¶wiecie. Także w Polsce i Rosji. Polscy eksperci stwierdzili, że nie było żadnej ingerencji w oryginały, a informacje na kopiach s± tożsame z oryginałami. Miejsce przechowywania oryginałów jest nieistotne. Mog± znajdować się na Alasce lub w Afryce. Według odczytanych ta¶m, samolot był do końca sprawny. Tre¶ć odczytanych ta¶m wskazuje na bezsprzeczn± winę pilotów, którzy wykonali kontrolowany lot ku ziemi z efektownym przygrzaniem w ziemię grzbietem samolotu.
Ciała ofiar s± w Polsce. Których nie ma? Sprawdzono jedno ciało. Ruscy podali że był to Wasserman i okazało się, że rzeczywi¶cie był to Wasserman. Ruscy podali, że umarł w wyniku katastrofy. Sprawdzono - tak było. Co¶ ci nie pasi? Co? Podaj. Wrak - zbadany również przez naszych ekspertów.
Ruscy prowadz± ¶ledztwo i do czasu ukończenia nie oddadz± dowodów. Mog± oddać ale nie musz±. Takie jest prawo. Co im zrobisz?
Prezydent Kaczyński nie żyje, a tylko on mógł tupn±ć nog±, a Putin ze strachu wykonywał wszystkie polecenia. Mamy tego przykłady. Swojego czasu, gdy tupn±ł nog± i zakrzykn±ł po swojemu to Putin ze strachu wycofał się z Gruzji.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-17 12:45:24
Autor: jadrys
Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .

Dowody sÄ…, niestety. NieosiÄ…galne!
Dla polskich i miedzynarodowych ekspertow i sledczych.
Wrak, czarne skrzynki. I prawie wszystkie ciala ofiar

Już powtarzałem wiele razy. Nie pracuje się na oryginałach taśm, a na kopiach. Na całym świecie. Także w Polsce i Rosji. Polscy eksperci stwierdzili, że nie było żadnej ingerencji w oryginały,

Ciekawe z czego tak wnioskują skoro oryginałów nawet im nie pokazano?

Data: 2012-01-17 13:40:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jf3ne0$4f1$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie rżnij głupa. Bądź na bieżąco.

Jak ustaliło Polskie Radio - w Moskwie zakończył się jeden z etapów badania oryginałów zapisów z czarnych skrzynek Tu-154M.
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/387458,Moskwa-analiza-czarnych-skrzynek-zakonczona

Jest tego w sieci na ten temat od h. i cut ciut. To jest pierwszy lepszy link. Było też wczoraj na konferencji prok.

Data: 2012-01-17 20:03:22
Autor: jadrys
[...]

A ja właśnie słyszałem o żalach z powodu niedopuszczenia polskich ekspertów do oryginalnych zapisów. Moja wiedza bazuje na tym co się działo w śledztwie zaraz po tym zamachu. Teraz to pewnie jest kilka, o ile nie kilkanaście "oryginalnych" czarnych skrzynek..

Data: 2012-02-07 00:00:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jgpaa8$e30$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie bez kozery 300?... A moĹĽe 500?..

Data: 2012-01-18 05:35:13
Autor: stevep
Dnia 17-01-2012 o 20:03:22 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jf3ne0$4f1$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ciekawe z czego tak wnioskuj± skoro oryginałów nawet im nie pokazano?

Nie rżnij głupa. B±dĽ na bież±co.

[...]

A ja wła¶nie słyszałem o żalach z powodu niedopuszczenia polskich  ekspertów do oryginalnych zapisów. Moja wiedza bazuje na tym co się  działo w ¶ledztwie zaraz po tym zamachu. Teraz to pewnie jest kilka, o  ile nie kilkana¶cie "oryginalnych" czarnych skrzynek..

Mógłby¶ podać Ľródło tych rewelacji, o ile to nie magiel?

--
stevep

Data: 2012-01-17 15:26:55
Autor: stevep
Dnia 17-01-2012 o 12:45:24 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

a to mieli kretynie zawi±zane oczy jak byli obecni przy kopiowaniu?

--
stevep

Data: 2012-01-17 13:11:07
Autor: Canucki
> [...]

Już powtarzałem wiele razy. Nie pracuje się na oryginałach ta¶m, a na kopiach. Na całym ¶wiecie. Także w Polsce i Rosji. Polscy eksperci stwierdzili, że nie było żadnej ingerencji w oryginały, a informacje na kopiach s± tożsame z oryginałami. Miejsce przechowywania oryginałów jest nieistotne. Mog± znajdować się na Alasce lub w Afryce.

Z ta Alaska to dobry pomysl ale watpliwe jest aby Rosjanie przekazali oryginalne czarne skrzynki do USA  ;)

[...]

A kontrolerzy lotu (oraz ich "kontakty") udzialu w ladawaniu nie mieli?

Ciała ofiar s± w Polsce.

Sa ale wciaz nieosiagalne dla polskich i miedzynarodowych ekspertow.
Na mocy rosyjskiego "prawa" rozciagnietego na terytorium Polski oraz na skutek postawy polskich wladz. "Co¶ nie pasi?" Których nie ma? Sprawdzono jedno ciało. Ruscy
podali że był to Wasserman i okazało się, że rzeczywi¶cie był to
Wasserman. I rzeczywiscie rosyjska obdukcja byla nierzetelna.
[...]

LoB

Krzysztof Canucki --

Data: 2012-01-17 15:09:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jf3s1a$omk$1inews.gazeta.pl...

> [...]

nieistotne. Mog± znajdować się na Alasce lub w Afryce.
Z ta Alaska to dobry pomysl ale watpliwe jest aby Rosjanie przekazali

To był w±tpliwy dowcip.

[...]

Kontrolerzy lotu nie mieli udziału w l±dowaniu. Nie pozwolili na l±dowanie. Nawet w tej ostatniej ekspertyzie jest:
8:24:53,8 Temperatura plus dwa, ci¶nienie siedem-czterdzie¶ci pięć, siedem-cztery-pięć. Nie ma warunków do przyjęcia. (kontroler)
W tym momencie powinni odej¶ć na zapasowe lotnisko, ale nie nasi gieroje:
8:22:02,6 Y, dziękuję. Ale je¶li można, to spróbujemy podej¶ć, y, ale je¶li nie będzie pogody, to wtedy odejdziemy na drugi kr±g. (dowódca)

Kontrolerzy jeszcze się upewniaj±:
8:25:14.5 Jeden-zero-jeden, y, po próbnym podej¶ciu wystarczy wam paliwa na zapasowe? (kontroler)
Dowódca odpowiada - Wystarczy.
8:35:24,2 A, polski sto jeden, i od stu metrów b±dĽ gotowy do odej¶cia na drugi kr±g. (kontroler)

Mógłbym jeszcze przytaczać różne rozmowy, ale mi się nie chce. Podej¶cie do l±dowania jest procedur± powtarzlan±. Je¶li zejdzie się na wysoko¶ć decyzji (w Smoleńsku 100 m) i nie widzi się lotniska należy odej¶ć na drugi kr±g i zdecydować czy powtarzać podej¶cie lub odej¶ć na zapasowe.

[...]

To jakim cudem dokonano tego ze szcz±tkami Wassermana? Z Watykanu dostali dyspensę (dowcip)?

Których nie ma? Sprawdzono jedno ciało. Ruscy
podali że był to Wasserman i okazało się, że rzeczywi¶cie był to
Wasserman.

I rzeczywiscie rosyjska obdukcja byla nierzetelna.

Zgoda. W pewnych szczegółach nierzetelna. Ale stwierdzono, że Wasserman umarł na ¶mierteln± chorobę zwan± katastrof± lotnicz±, a nie na grypę czy na inn± swinkę (dowcip). I do trumny wsadzili Wassermana.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-17 00:51:13
Autor: Canucki
 Obserwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Piotr Stasinski to wyrozniajacy sie opozycjonista.

http://www.encyklopedia-solidarnosci.pl/wiki/index.php?title=Piotr_Stasi%C5%
84ski

Poniewierany, przesladowany i... zwalniany, uniewinniany...

Krzysztof Canucki

Data: 2012-01-17 01:38:41
Autor: Obserwato
[...]

....i przygarniety nastepnie przez Michnika? Ciekawe wiec dlaczego ten *opozycjonista* byl i pozostal zawzietym przeciwnikiem lustracji??

W kolejnych panstwach bylego obozu sowieckiego przedluzono okres lustracji
o nastepne lata, tylko w Polsce m.innymi dzieki Adamowi M. (ktory spenetrowal jako pierwszy archiwa SB)lustracji nie przeprowadzono, bo moglaby skrzywdzic
...ubekow i esbekow:)

Dano rowniez mu gazete i ten pan jest nadal nie do ruszenia, mimo ze rozrabia jak pijany zajac. Ciekawe dlaczego?

Data: 2012-02-06 12:07:24
Autor: Antenka
Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .
On 16 Sty, 17:39, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Mało im jeszcze pisowskiej krwi? Stasiński: "Płk Przybył strzelał do PiS-u. On
strzelał do PiS-u" (z żalem, że niecelnie)

http://wpolityce.pl/wydarzenia/21523-malo-im-jeszcze-pisowskiej-krwi-...

Ten "rzyd" z GóWna już na pierwszy rzut oka wygl±da na kanalię. :- /

Antenka

Data: 2012-02-07 18:00:15
Autor: Leprechaun
Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:13facc0c-0b60-4f68-ba48-fd5e86e1b1f3y10g2000vbn.googlegroups.com...
wrote:
[...]

Ktos tu pisał, że obserwator jest rosyjskim Żydem. Też tak wygl±da.

BomBel

Butna, chamska morda totalitarysty, zatrudnionego w GW .