Buty..

Data: 2014-01-08 08:42:38
Autor: Lupus
Buty..
Witam.

 W związku z tym ze za duże pieniądze w galeriach itmp. buty to badziewie,
właśnie oddałem buty do reklamacji za 200 zł.... Wiec szukam w miasto czasem w góry i do lasu butów, i zacząłem szukac w BHP.  To generalnie maja byc buty do miasta w góry mam.

http://www.efekt-bhp.com.pl/index.php?route=product/product&product_id=174

Czy ktoś z Kolegów takie buty zna lub maił i sprawdził ?
Prosze o opinie.
Pozdrawiam
Lupus

Data: 2014-01-09 21:07:33
Autor: j
Buty..

  To generalnie maja byc buty do miasta w góry mam.

http://www.efekt-bhp.com.pl/index.php?route=product/product&product_id=174

Znając z autopsji buty BHP (wiele, wiele lat przechodziłem służbowo w takich butach różnych marek) to podeszwa jest sztywna.
Wygladają nieźle, ale obawiał bym się chodzenia w nich na dłuższe dystanse, właśnie ze względu na ową sztywność podeszwy. To tak jakbyś chciał chodzić po mieście w butach segmentu C/D, np. Alaskach Hanwaga czy Borneo Meindla. Da się ale to nie to.
Oczywiście mogę się mylić, może te akurat buty są wyjątkiem, lecz wątpię.
Co jest warta membrana "gotex" (ciekawe dlaczego akurat taka nazwa?) to też wielka niewiadoma ale nubuk zawsze da się dobrze zaimpregnować.
Nie wierz też w antypoślizgową podeszwę. Na lodzie lub oleju KAŻDA podeszwa się ślizga.
No a w ogóle to fajnych spacerów życzę

Data: 2014-01-10 18:28:56
Autor: __Maciek
Buty..
Wed, 8 Jan 2014 08:42:38 -0800 (PST) Lupus <juszczukdaniel@wp.pl>
napisał:

[...]

Jeżeli celujesz w taki zakres cen i zastosowań to lepiej kup jakieś
tanie "trekkingowe" w Decathlonie. Ja kupuję takie ichniej marki
Quechua, do chodzenia po mieście w sezonie jesienno-zimowym i na
jakieś właśnie wypady do lasu, żeby nie niszczyć butów górskich.
Kosztują ok. 230zł i wystarczają na ok. 4 lata chodzenia. Od bidy
mogłyby się nadać i w góry, chociaż oczywiście to nie to co
"prawdziwe" buty górskie.

Możesz jeszcze obejrzeć ofertę firmy Hanzel (dawniej Podhale) - mają
niedrogie i przyzwoite buty.

Buty..