Buty Adrenaline GT - opinie...?

Data: 2010-08-09 13:31:22
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Siema,

potrzebuję nowe buty na trasę w dni ciepłe (nie upalne) i chłodne (nie zimowe), lekkie i wodoodporne czy Adrenaline GT spełnią moje wymagania...? Cenowo mieszczę się w 3 paczkach (vel starych melonach) ;)

Ktoś nosi, ma coś do powiedzenia...?
Dzięki z góry!

P.S. Używam kurtki i rękawiczek A. i jestem bardzo zadowolony, więc może pora na buty...?

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-09 15:48:57
Autor: Ivam
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3ooua$hu1$1@news.net.icm.edu.pl...
P.S. Używam kurtki i rękawiczek A. i jestem bardzo zadowolony, więc może pora na buty...?

Serio? Opisz cos wiecej - jesli na buty sie zdecydujesz to tez napisz.

Kurtki szukam czegos bardziej przewiewnego niz to co mam.

Nie masz plaskostopia? Ktos na grupie ma i moze poradzic jaka firma robi buty dla platfusow?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-08-09 15:56:02
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Buty Adrenaline GT - opinie...?

http://www.buty-zdrowotne.pl/index.php?option=75&cat_id=27

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-08-09 07:06:41
Autor: amos
Buty Adrenaline GT - opinie...?
On 9 Sie, 15:56, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

http://www.buty-zdrowotne.pl/index.php?option=75&cat_id=27

Osobiscie uzywam model Witty - sprawuje sie rewelacyjnie w cieple dni.
Choc nie ukrywam, ze w mokre dni mozesz miec problem z woda
przedostajaca sie od strony piety ;D

http://www.buty-zdrowotne.pl/index.php?option=75&action=product_show&cat_id=27&product_id=421

A tak powaznie, da sie kupic dobre buty z prawdziwej skory za 300PLN?!
--
zdrowka
amos

Data: 2010-08-09 16:35:13
Autor: ErgoSum
Buty Adrenaline GT - opinie...?

Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w wiadomosci news:42fe6a87-1483-452e-a9c9-c6439cc2c9e2j8g2000yqd.googlegroups.com...
| On 9 Sie, 15:56, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

 A tak powaznie, da sie kupic dobre buty z prawdziwej skory za 300PLN?!

Da sie: http://www.kobi-sklep.pl/index.php?products=product&prod_id=110

Erg
GS500

Data: 2010-08-09 16:17:41
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Ivam pisze:

> Serio? Opisz cos wiecej - jesli na buty sie zdecydujesz to tez napisz.

heheh..., ale to ja się pytam kto... ;)

> Kurtki szukam czegos bardziej przewiewnego niz to co mam.

Używam bardzo intensywnie (zarówno w deszcz jak i mega upały) Adrenaline Summer AIR-FLO, swego czasu sprzedałem identyczną komuś z Precla (sorki zapomniałem imienia).

Nic się nie urwało, przetarło, itp. W ogromne upały, które mieliśmy masz wrażenie, że jedziesz w podkoszulce, ale pomimo to ma sporo wzmocnień (plecy, barki, łokcie). Zapinane (szczelne) 2 kieszenie zewn. + 1 wewn. Na chłodniejsze dni dopinana (p. deszczowa) podpinka z dodatkową kieszonką na portfel i 2 na komórkę. Wloty na zamki przy rękawach, regulacja paskami na rzepy przy rękawach oraz w pasie.
Kolor czarny z przeszytymi odblaskowymi lamówkami (w szarym odcieniu, więc są ładnie wkomponowane).

Jeśli byś się decydował, mogę się zorientować z dostępnością i aktualną ceną (gdy na alledrogo były po 330-350 ja miałem chyba po 290). Oczywiście nowe!

> Nie masz plaskostopia?

eee...???
P.S. Jeśli znów mi zdublowało odpowiedź, to sorki, bo serwer robi mnie w konia... :(

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-09 16:28:43
Autor: duddits
Buty Adrenaline GT - opinie...?
W dniu 2010-08-09 16:17, falco pisze:
Używam bardzo intensywnie (zarówno w deszcz jak i mega upały) Adrenaline
Summer AIR-FLO

Ma toto suwak do spinania ze spodniami? Bo jakoś nie mogę się dopatrzeć
i doczytać w Internecie. I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

--
duddits

Data: 2010-08-09 16:33:56
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
duddits pisze:

Ma toto suwak do spinania ze spodniami? I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

Nie pamiętam, bo... nie używam... dopinanych spodni. ;) Ale niedługo jadę na moto, to sprawdzę i dam znać. Wydaje mi się jednak, że nie ma...

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-10 01:29:45
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
duddits pisze:

Ma toto suwak do spinania ze spodniami? I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

Wróciłem... zahaczając o Powstanie Krzyżackie... ;)
Myliłem się, bo jest krótki zamek do podpięcia spodni.

Temat butów, też nieaktualny, bo pojechałem, pomacałem, przymierzyłem i... kupiłem... ;)
Dam znać gdy się ochłodzi i sprawdzą się w praniu...

Pierwsze wrażenia b. przyzwoite:
- lekkie,
- dobrze zabezpieczone od wody (zamek + membrana pomiędzy rozpinaną górą),
- ładnie wykończone szwy,
- dobra cena 299 ;)

Mam nadzieję, że sprawdzą się równie dobrze jak kurtka czy rękawiczki o czym za jakiś czas na pewno napiszę.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-09 16:27:10
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Ivam pisze:

Serio? Opisz cos wiecej - jesli na buty sie zdecydujesz to tez napisz.

Aaa... zapomniałem napisać o rękawiczkach... ;)
Na chłodniejsze dni mam skórzane (BF) a na ciepłe używam ADRENALINE CITY AIR FLO.

Są bardzo, ale to bardzo przewiewne (o to mi chodziło), zrobione z materiału, mają drobne wzmocnienia na palcach, zapinane na rzep.
Bardzo łatwo się zakłada i zdejmuje, pomimo intensywnego użytkowania nie śmierdzą (a ręce mocno mi "pracują")... ;)

Miałem je chyba po 45zł pod warunkiem, że w jedynie słusznym (czerwonym) kolorze... ;););)

--
Pozdr!

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-10 03:40:04
Autor: sted
Buty Adrenaline GT - opinie...?
On Aug 9, 10:15 am, falco wrote:

Używam bardzo intensywnie (zarówno w deszcz jak i mega upały) Adrenaline
Summer AIR-FLO, swego czasu sprzedałem identyczną komuś z Precla (sorki
zapomniałem imienia).

mi sprzedałeś.
w skrócie: też jestem zadowolony. marnie jest tylko w deszcz+upał, bo
przeciwdeszczowa podpinka jest za ciepła.
wydaje mi się jednak, że jeszcze za krótko ją posiadam żeby
wiarygodnie opiniować :)

On Aug 9, 10:28 am, duddits wrote:

Ma toto suwak do spinania ze spodniami? Bo jakoś nie mogę się dopatrzeć
i doczytać w Internecie. I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

ma, krótki. spinam z:
http://www.modeka.pl/pl/produkty/55/quebec%20pro.html
i się trzyma w porządku.

--
pozdr
sted

Data: 2010-08-10 12:52:38
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
sted pisze:

w skrócie: też jestem zadowolony. marnie jest tylko w deszcz+upał, bo
przeciwdeszczowa podpinka jest za ciepła.

Tak, to prawda, ale w końcu podpinka jest także ocieplająca, więc nie da się 2 w 1 ;)
Cieszę się, że Tobie też pasuje.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-10 14:51:45
Autor: duddits
Buty Adrenaline GT - opinie...?
W dniu 2010-08-10 12:40, sted pisze:
ma, krótki. spinam z:
http://www.modeka.pl/pl/produkty/55/quebec%20pro.html
i się trzyma w porządku.

Krótki spinasz z długim? Jak ty to robisz? :)

--
duddits

Data: 2010-08-10 06:26:01
Autor: sted
Buty Adrenaline GT - opinie...?
On Aug 10, 2:51 pm, duddits wrote:
W dniu 2010-08-10 12:40, sted pisze:

> ma, krótki. spinam z:
>http://www.modeka.pl/pl/produkty/55/quebec%20pro.html
> i się trzyma w porządku.

Krótki spinasz z długim? Jak ty to robisz? :)

akurat te spodnie mają dwa - krótki i długi. krótki jest tylko ze 2cm
krótszy od tego przy kurtce, więc nawet nieźle pasuje.

--
pozdr
sted

Data: 2010-08-10 08:54:38
Autor: Grzybol
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Ktoś nosi, ma coś do powiedzenia...?

Lubisz pisac. Niczyje opinie nie są Ci potrzebne. To raczej forma lansu i informowanie wszystkich, że coś sobie kupujesz. Przeglądając Twoje posty, widzę, że nie ma znaczenia, kto Ci co odpisał - tym bardziej, że jak w tym poście nie było ani jednej opinii na temat tytułowych butów, a jednak je kupiłeś. Pytanie za 100 zł: po kiego się pytasz, skoro i tak sam bez niczyjej opinii kupujesz. Podpowiem Ci jeszcze jedno: od teraz jak będziesz szedł do kibla - pisz na grupe i proś o opinie, jak będziesz robił sobie żarcie - pisz i pytaj, jak jedziesz gdzieś moturem - pisz, pytaj - odpowiedzi i tak nie mają znaczenia przeciez...

--
Grzybol

Data: 2010-08-10 06:32:22
Autor: Kefir
Buty Adrenaline GT - opinie...?
On Aug 10, 8:54 am, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "falco" <mfa...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:i3ooua$hu1$1news.net.icm.edu.pl...

> [...]
żarcie - pisz i pytaj, jak jedziesz gdzieś moturem - pisz, pytaj -
odpowiedzi i tak nie mają znaczenia przeciez...

Nono, bez bluzgow i trudno sie nie zgodzic ;) Nie pierwszy to i nie
ostatni blogger, trzeba przywyknac, ewnetulalnie odfiltrowac gdy
zaczyna wkurzac. Polecam.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955/XT660X

Data: 2010-08-10 17:32:49
Autor: Grzybol
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Użytkownik "Kefir" <artur.gwizdowski@gmail.com> napisał w wiadomości
Nono, bez bluzgow

Starzeję się:-) Gęba już mnie boli od chujów i kurew, bo to trzeba tak nienaturalnie usta wykrzywiać:-)

ewnetulalnie odfiltrowac gdy zaczyna wkurzac.

To mija się z sensem czytania grup dyskusyjnych. Lubię czytać.

--
Grzybol

Data: 2010-08-10 22:40:08
Autor: Tytus
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Siemka

*** "Kefir"  Nono, bez bluzgow
 "Grzybol"
 Starzeję się:-) Gęba już mnie boli od chujów i kurew, bo to trzeba tak
nienaturalnie usta wykrzywiać:-)

No i z Grzybola dalo sie precla zrobic - ale widze ze troszke Was koledzy irytuje ze koles umi zakupic se butki nie posilkujac sie scigaczem, SM, Motocyklem i nie poczebuje do tego rowniez monstrualnego wontka na preclu.

Do Falco -  to czy ciuch jest dobry okaze sie po pierwszym deszczu lub po kilku praniach....
Ja n.p. kiedys popelnilem butki K2 - wytrzymaly miesiac a takie ladne byly Italianskie, butki Vanucci sezon, a kurtka V ma juz z 10 lat :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-08-10 22:48:31
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Tytus pisze:

ale widze ze troszke Was koledzy irytuje ze koles umi zakupic se butki nie posilkujac sie scigaczem, SM, Motocyklem i nie poczebuje do tego rowniez monstrualnego wontka na preclu.

;) ;) ;) Nic dodać, nic ująć... ;) ;) ;)

Do Falco -  to czy ciuch jest dobry okaze sie po pierwszym deszczu lub po kilku praniach....

Ano taka prawda, dlatego... kupuję różne takie, jeżdżę (dużo) piszę, jeśli... nie jeżdżę ;) i samemu testuję mając banana, że... inni w tym czasie kiszą klawiaturę... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-10 23:07:51
Autor: Tytus
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Siemka
*** "falco"
Ano taka prawda, dlatego... kupuję różne takie, jeżdżę (dużo) piszę,
jeśli... nie jeżdżę ;) i samemu testuję mając banana, że... inni w tym czasie kiszą klawiaturę... ;)

To takie ludzkie, ze nic bardziej nas nie cieszy jak cudze .....jezdzenie/kiszenie* :)
BTW czasem warto poczytac przed zakupem - zanim wyda sie na butki 1kpln.
Ale 299 to tyle co za adidasy ...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-08-11 09:22:14
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Tytus pisze:

To takie ludzkie, ze nic bardziej nas nie cieszy jak cudze ....jezdzenie/kiszenie* :)

;) ;) ;)

BTW czasem warto poczytac przed zakupem - zanim wyda sie na butki 1kpln.

Pewnie, że tak, na szczęście można pytać nie tylko na preclu gdzie (niestety) zanim się człowiek dokopie do treściwych informacji, trzeba... filtrować. Najlepszym przykładem... mój wątek... ;)

> Ale 299 to tyle co za adidasy ...

Ano tak właśnie, wydałem tyle co na (bardzo) dobre trampki a ilu ludziom wokół to przysporzyło radochy, warto było! ;)
Dobra, nie ma co strzępić, trzeba latać a gdy przyjdą chłodniejsze dni i trochę pokiszę... nogi w bucikach, to zdam relację... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-13 02:34:45
Autor: Kefir
Buty Adrenaline GT - opinie...?
On Aug 10, 10:40 pm, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Siemka

*** "Kefir"  Nono, bez bluzgow
 "Grzybol"
 Starzeję się:-) Gęba już mnie boli od chujów i kurew, bo to trzeba tak

> nienaturalnie usta wykrzywiać:-)

No i z Grzybola dalo sie precla zrobic - ale widze ze troszke Was koledzy
irytuje ze koles umi [...]

Perfekcyjna analiza. No, prawie - by bylo idealnie powinienem jeszcze
czegos "kolesiowi" zazdroscic.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Data: 2010-08-13 15:45:21
Autor: Tytus z fabryki
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Siemka

*** "Kefir"
Perfekcyjna analiza. No, prawie - by bylo idealnie powinienem jeszcze czegos "kolesiowi" zazdroscic.

zazdraszczac siem mowi
....,ze nie kwalifikuje sie do EKG???
keep smile,
jutro od rana do wyzygania :)
latanko oczywiscie :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-08-13 08:58:12
Autor: Kefir
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Elou!
On Aug 13, 3:45 pm, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Siemka

*** "Kefir"
[...]

Brak emota nie oznacza ze mnie nie ubawiles. Dobra , proszsz: ;^)

jutro od rana do wyzygania :)
latanko oczywiscie :)

Jakie temperatury zaplanowano?

--
Pozdrawiam, Art & padaki

Data: 2010-08-13 18:34:21
Autor: Tytus z fabryki
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Siemka

***"Kefir"
Jakie temperatury zaplanowano?

No napisalem ze do wyzygania :)
Ma byc milusio cieplutko ok. 35-38C z przerwami na traby powietrzne i gradobicie :)
Zajrzyj - bo to ogolnie fajna okolica na wycieczki

Tytus z fabryki
ale oftop siem zrobil na forum juz by nas zbanowali

Data: 2010-08-13 01:29:37
Autor: amos
Buty Adrenaline GT - opinie...?
On 10 Sie, 17:32, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
To mija się z sensem czytania grup dyskusyjnych. Lubię czytać.

No i grzybolic tez troche lubisz. Przyznaj to szczerze....
Ja tam lubie skrajnosci, dzieki temu jest bardziej kolorowo.

--
zdrowka
amos

Data: 2010-08-10 10:36:20
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Grzybol pisze:

[...]

;)
Kolego Grzybol odpowiem Ci tak...
Dołączasz do "psychologów", którzy także na Preclu uważali, gdy szukałem motocykla, że "tylko piszę", tymczasem od połowy maja przebujałem sobie już 8 tysiaczków na 2 kółeczkach zwiedzając nasz piękny kraj i... będę to czynił dalej, póki śnieg nie spadnie... ;)

Mam nadzieję, że czas poświęcony na odpisywanie w niemal każdym wątku (lansujesz się? Ot taki żarcik) ;) choć w kilku % spędzasz również na motocyklu... ;)

P.S. Opinie o "produktach" do moto, które kupuję ja czy inni staram się sam potem opisywać i zasięgać nie tylko na Preclu, bo... zawsze mogą sie komuś przydać, ot jakoś Ci to umknęło, ale co tam... ;)

Tyle ode mnie w temacie.
dozo! na szlaku!

--
Pozdr! falco fKG

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-10 11:25:17
Autor: Grzybol
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Grzybol pisze:
[...]

W temacie czego niby? W swojej odpowiedzi na mojego posta nie napisałeś nawet zdania na temat o któym pisałem. Napisałeś za to kilka zdań o zupełnie czymś innym. Czyżbyś był politykiem?

--
Grzybol

Buty Adrenaline GT - opinie...?