Buty Adrenaline GT - opinie...?

Data: 2010-08-09 15:48:57
Autor: Ivam
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3ooua$hu1$1@news.net.icm.edu.pl...
P.S. Używam kurtki i rękawiczek A. i jestem bardzo zadowolony, więc może pora na buty...?

Serio? Opisz cos wiecej - jesli na buty sie zdecydujesz to tez napisz.

Kurtki szukam czegos bardziej przewiewnego niz to co mam.

Nie masz plaskostopia? Ktos na grupie ma i moze poradzic jaka firma robi buty dla platfusow?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-08-09 15:56:02
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Buty Adrenaline GT - opinie...?

http://www.buty-zdrowotne.pl/index.php?option=75&cat_id=27

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-08-09 07:06:41
Autor: amos
Buty Adrenaline GT - opinie...?
On 9 Sie, 15:56, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

http://www.buty-zdrowotne.pl/index.php?option=75&cat_id=27

Osobiscie uzywam model Witty - sprawuje sie rewelacyjnie w cieple dni.
Choc nie ukrywam, ze w mokre dni mozesz miec problem z woda
przedostajaca sie od strony piety ;D

http://www.buty-zdrowotne.pl/index.php?option=75&action=product_show&cat_id=27&product_id=421

A tak powaznie, da sie kupic dobre buty z prawdziwej skory za 300PLN?!
--
zdrowka
amos

Data: 2010-08-09 16:35:13
Autor: ErgoSum
Buty Adrenaline GT - opinie...?

Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w wiadomosci news:42fe6a87-1483-452e-a9c9-c6439cc2c9e2j8g2000yqd.googlegroups.com...
| On 9 Sie, 15:56, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

 A tak powaznie, da sie kupic dobre buty z prawdziwej skory za 300PLN?!

Da sie: http://www.kobi-sklep.pl/index.php?products=product&prod_id=110

Erg
GS500

Data: 2010-08-09 16:17:41
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Ivam pisze:

> Serio? Opisz cos wiecej - jesli na buty sie zdecydujesz to tez napisz.

heheh..., ale to ja się pytam kto... ;)

> Kurtki szukam czegos bardziej przewiewnego niz to co mam.

Używam bardzo intensywnie (zarówno w deszcz jak i mega upały) Adrenaline Summer AIR-FLO, swego czasu sprzedałem identyczną komuś z Precla (sorki zapomniałem imienia).

Nic się nie urwało, przetarło, itp. W ogromne upały, które mieliśmy masz wrażenie, że jedziesz w podkoszulce, ale pomimo to ma sporo wzmocnień (plecy, barki, łokcie). Zapinane (szczelne) 2 kieszenie zewn. + 1 wewn. Na chłodniejsze dni dopinana (p. deszczowa) podpinka z dodatkową kieszonką na portfel i 2 na komórkę. Wloty na zamki przy rękawach, regulacja paskami na rzepy przy rękawach oraz w pasie.
Kolor czarny z przeszytymi odblaskowymi lamówkami (w szarym odcieniu, więc są ładnie wkomponowane).

Jeśli byś się decydował, mogę się zorientować z dostępnością i aktualną ceną (gdy na alledrogo były po 330-350 ja miałem chyba po 290). Oczywiście nowe!

> Nie masz plaskostopia?

eee...???
P.S. Jeśli znów mi zdublowało odpowiedź, to sorki, bo serwer robi mnie w konia... :(

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-09 16:28:43
Autor: duddits
Buty Adrenaline GT - opinie...?
W dniu 2010-08-09 16:17, falco pisze:
Używam bardzo intensywnie (zarówno w deszcz jak i mega upały) Adrenaline
Summer AIR-FLO

Ma toto suwak do spinania ze spodniami? Bo jakoś nie mogę się dopatrzeć
i doczytać w Internecie. I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

--
duddits

Data: 2010-08-09 16:33:56
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
duddits pisze:

Ma toto suwak do spinania ze spodniami? I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

Nie pamiętam, bo... nie używam... dopinanych spodni. ;) Ale niedługo jadę na moto, to sprawdzę i dam znać. Wydaje mi się jednak, że nie ma...

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-10 01:29:45
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
duddits pisze:

Ma toto suwak do spinania ze spodniami? I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

Wróciłem... zahaczając o Powstanie Krzyżackie... ;)
Myliłem się, bo jest krótki zamek do podpięcia spodni.

Temat butów, też nieaktualny, bo pojechałem, pomacałem, przymierzyłem i... kupiłem... ;)
Dam znać gdy się ochłodzi i sprawdzą się w praniu...

Pierwsze wrażenia b. przyzwoite:
- lekkie,
- dobrze zabezpieczone od wody (zamek + membrana pomiędzy rozpinaną górą),
- ładnie wykończone szwy,
- dobra cena 299 ;)

Mam nadzieję, że sprawdzą się równie dobrze jak kurtka czy rękawiczki o czym za jakiś czas na pewno napiszę.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-09 16:27:10
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
Ivam pisze:

Serio? Opisz cos wiecej - jesli na buty sie zdecydujesz to tez napisz.

Aaa... zapomniałem napisać o rękawiczkach... ;)
Na chłodniejsze dni mam skórzane (BF) a na ciepłe używam ADRENALINE CITY AIR FLO.

Są bardzo, ale to bardzo przewiewne (o to mi chodziło), zrobione z materiału, mają drobne wzmocnienia na palcach, zapinane na rzep.
Bardzo łatwo się zakłada i zdejmuje, pomimo intensywnego użytkowania nie śmierdzą (a ręce mocno mi "pracują")... ;)

Miałem je chyba po 45zł pod warunkiem, że w jedynie słusznym (czerwonym) kolorze... ;););)

--
Pozdr!

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-10 03:40:04
Autor: sted
Buty Adrenaline GT - opinie...?
On Aug 9, 10:15 am, falco wrote:

Używam bardzo intensywnie (zarówno w deszcz jak i mega upały) Adrenaline
Summer AIR-FLO, swego czasu sprzedałem identyczną komuś z Precla (sorki
zapomniałem imienia).

mi sprzedałeś.
w skrócie: też jestem zadowolony. marnie jest tylko w deszcz+upał, bo
przeciwdeszczowa podpinka jest za ciepła.
wydaje mi się jednak, że jeszcze za krótko ją posiadam żeby
wiarygodnie opiniować :)

On Aug 9, 10:28 am, duddits wrote:

Ma toto suwak do spinania ze spodniami? Bo jakoś nie mogę się dopatrzeć
i doczytać w Internecie. I jeśli ma, to czy to jest zamek na całej
szerokości pasa czy tylko taki krótki z tyłu?

ma, krótki. spinam z:
http://www.modeka.pl/pl/produkty/55/quebec%20pro.html
i się trzyma w porządku.

--
pozdr
sted

Data: 2010-08-10 12:52:38
Autor: falco
Buty Adrenaline GT - opinie...?
sted pisze:

w skrócie: też jestem zadowolony. marnie jest tylko w deszcz+upał, bo
przeciwdeszczowa podpinka jest za ciepła.

Tak, to prawda, ale w końcu podpinka jest także ocieplająca, więc nie da się 2 w 1 ;)
Cieszę się, że Tobie też pasuje.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-10 14:51:45
Autor: duddits
Buty Adrenaline GT - opinie...?
W dniu 2010-08-10 12:40, sted pisze:
ma, krótki. spinam z:
http://www.modeka.pl/pl/produkty/55/quebec%20pro.html
i się trzyma w porządku.

Krótki spinasz z długim? Jak ty to robisz? :)

--
duddits

Data: 2010-08-10 06:26:01
Autor: sted
Buty Adrenaline GT - opinie...?
On Aug 10, 2:51 pm, duddits wrote:
W dniu 2010-08-10 12:40, sted pisze:

> ma, krótki. spinam z:
>http://www.modeka.pl/pl/produkty/55/quebec%20pro.html
> i się trzyma w porządku.

Krótki spinasz z długim? Jak ty to robisz? :)

akurat te spodnie mają dwa - krótki i długi. krótki jest tylko ze 2cm
krótszy od tego przy kurtce, więc nawet nieźle pasuje.

--
pozdr
sted

Buty Adrenaline GT - opinie...?