Buty Asolo Highland, jak ustalić rozmiar?

Data: 2009-06-07 19:54:59
Autor: Kaiko
Buty Asolo Highland, jak ustalić rozmiar?
Cześć,
4 lata temu kupiłem naprawdę fajne buty -  Asolo Highland. Niestety już się kończy bieżnik na podeszwie i najchętniej bym kupił jeszcze raz konkretnie ten model. Nigdy mnie nie zawiodły. Niestety nigdzie ich już nie ma, i nie mam jak przymierzyć (weszły już jakieś nowe serie i te konkretne ASOLO wycofało), a mam je już sprawdzone - tak że zamówiłbym sobie przez internet. Są jeszcze magazynowe w jakichś sklepach online. Taki but:

http://znam.to/recenzje/4131/Buty-trekkingowe-Asolo-TPS-Highland-GTX

Nie pamiętam tylko jaki to był konkretnie rozmiar (a oznaczenia się już niestety zdarły), i tu moje pytanie czy da się jakoś ustalić rozmiar po długości oryginalnej wkładki z tego buta? Mogę też go zmierzyć w dowolny inny sposób. Długość wkładki wynosi 28 cm mierzona po długości tak jak na zdjęciu. Link do zdjęcia tutaj:

http://kajetan.mastela.co...p/asolo_highland_wkladka/

Pomożecie? Dzięki.

Kaiko
http://kajetan.mastela.com

Data: 2009-06-07 19:58:07
Autor: Kaiko
Buty Asolo Highland, jak ustalić rozmiar?
Data: 2009-06-07 21:34:27
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
Buty Asolo Highland, jak ustalić rozmiar?
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał Kaiko na pl.rec.gory do nas:

Taki but:
http://znam.to/recenzje/4131/Buty-trekkingowe-Asolo-TPS-Highland-GTX

[SUPERSEDE update]
Recenzja dotyczy wersji damskiej, uważaj przy zakupach,
bo modele damskie różnią się od męskich wysokością podbicia.

Co do przymierzania nowych modeli to Asolo 'w naszej okolicy' mają offline w bielskim Klimczoku, oraz w katowickim Summicie
(http://www.summit-asolo.pl/).
[/]

Nie pamiętam tylko jaki to był konkretnie rozmiar (a oznaczenia się już niestety zdarły), i tu moje pytanie czy da się jakoś ustalić rozmiar po długości oryginalnej wkładki z tego buta?

5 sekund z www (nawet bez googla) i... oto zestawienie numeracji Asolo: http://www.asolo.com/eng/size-chart.php

A i tak najprościej będzie napisać do sklepu, podać zmierzoną długość i niech sami określą numer buta 'z natury'.

Pomożecie? Dzięki.

pozdrawiam
Wiki

--
wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___  And when I vest my flashing sword
                          8o ^ /   And my hand takes hold in judgement

Data: 2009-06-08 00:33:00
Autor: Kaiko
wiktor [wiki] matlakiewicz wrote:

[SUPERSEDE update]
Recenzja dotyczy wersji damskiej, uważaj przy zakupach,
bo modele damskie różnią się od męskich wysokością podbicia.

Wiesz, ja nie kieruję się recenzją - ja mam ten but ;) moge tylko potwierdzić recenzję, to o tym bucie, tylko że mój już się kończy.

Co do przymierzania nowych modeli to Asolo 'w naszej okolicy' mają offline w bielskim Klimczoku, oraz w katowickim Summicie
(http://www.summit-asolo.pl/).

oficjalnie Asolo mają i w Malachowskim w bielsku na rynku (ale na stanie tego buta nie maja, dużo wiekszy wybor niz w klimczoku, w ktorym zreszta juz od dwoch lat tez nie ma, w katowicach w summicie tez nie maja, i nie maja tez w polarsporcie w krakowie). Tak jak już pisałem wcześniej to jest stary but, dlatego pytam o numer, nie dlatego ze mi sie chodzic nie chce. Ostatni raz w kolekcji 2005 - już go nie ma na sklepach. Tak samo nie da się go sprowadzić bo już jest nieprodukowany - dlatego szukam tego rozmiaru bo na necie są niedobitki w magazynach do znalezienia. Biorę i zamawiam. But wiem, że mi świetnie leży - zero ryzyka. Tylko nie chce się pomylić - zrozumiałe. Potrzebuje ustalić rozmiarówke.

[...]

to tyle też w te 5 sekund googlowania znalazłem - ale fakt taki, że mondo point to wymiar stopy, a nie wkładki. Ja nie szukam teoretycznego rozmiaru buta ktory pasowalby na moją stope, i ktory być może jest rozmiarem tego buta, tylko rozmiaru TEGO konkretnego buta, ponieważ wiem, że ten konkretny rozmiar tego modelu buta na mojej nodze leży świetnie. Gdyby wystarczyło zmierzyć stopę to by się butów nie przymierzało, czy pasują. Zresztą sam dobrze o tym wiesz. Dlatego pytałem o rozmiar bo prawda jest taka ze sam chodze w 42,43 - i roznie to jest - zależnie co lepiej leży, a stopa jest jedna. Dlatego pytam po wkładce.

Co do sklepów: napisałem do kilku, które mają w ofercie online pojedyncze egzemplarze ale póki co cisza.

Dzięki

Kaiko
http://kajetan.mastela.com

Data: 2009-06-08 05:33:57
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
> [...]

> bo modele damskie różnią się od męskich wysokością podbicia.
Wiesz, ja nie kieruję się recenzją - ja mam ten but ;)

A pamiętasz, czy masz go w wersji damskiej czy męskiej ? Większość modeli miała/ma wersje damskie i męskie, stąd moje - w dobrej wierze napisane - ostrzeżenie.

> [...]
> (http://www.summit-asolo.pl/).
oficjalnie Asolo mają i w Malachowskim w bielsku na rynku

Racja, zapomniałem o nich.

Biorę i zamawiam. But wiem, że mi świetnie leży - zero ryzyka. Tylko nie chce się pomylić - zrozumiałe. Potrzebuje ustalić rozmiarówke.

Domyślam się i właśnie dlatego napisałem, że są i wersje damskie - ten sam model, różna tęgość.

> 5 sekund z www (nawet bez googla) i... oto zestawienie numeracji Asolo: > http://www.asolo.com/eng/size-chart.php
to tyle też w te 5 sekund googlowania znalazłem

Było napisać co już sam ustaliłeś, byłoby szybciej.
Z Twojego pytania nie wynikało.

- ale fakt taki, że mondo point to wymiar stopy, a nie wkładki.

A to już zależy co tak naprawdę w tabelce podali.
Napisz do któregoś z przedstawicieli żeby sprawdził w dowolnym
jakimś zblizonym modelu, albo sam sprawdź w sklepie z miarką w ręce - numer buta tyle, długość wkładki tyle.

Co do sklepów: napisałem do kilku, które mają w ofercie online pojedyncze egzemplarze ale póki co cisza.

Pozostaje telefon... W ostateczności przy zakupach przez sieć i tak masz 10 dni na zwrot bez podania przyczyn.
Dzięki

pozdrawiam
Wiki