Buty Bundeswehry w gory ?

Data: 2010-10-20 09:48:12
Autor: Daniel
Buty Bundeswehry w gory ?
Witam.

 Czy ktoś z Kolegów używał takich butów ? Proszę o opinie. Chodzi o
model za ok 250 zł.
Czy sa warte zakupu?     http://armyworld.pl/product-pol-711-Buty-gorskie-Bundeswehr-Oryginal-Demobil-.html

 Dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.
Daniel

Data: 2010-10-20 17:42:11
Autor: Artur Stachura
Buty Bundeswehry w gory ?
On Wed, 20 Oct 2010 09:48:12 -0700 (PDT), Daniel <iberystykawssm@gmail.com>
wrote:

 Czy ktoś z Kolegów używał takich butów ? Proszę o opinie. Chodzi o
model za ok 250 zł.
Czy sa warte zakupu?

http://ngt.pl/forum/[obuwie]-buty-bundeswehry,318.html

Miłej lektury...

--
Artur Stachura

Data: 2010-11-02 10:02:58
Autor: stepow
Buty Bundeswehry w gory ?

wrote:

>  Czy ktoś z Kolegów używał takich butów ? Proszę o opinie. Chodzi o
> model za ok 250 zł.
> Czy sa warte zakupu?

Kupilem kiedys takie gdy tzw. "buty gorskie" byly bardzo drogie i nie
bardzo mialem do nich przekonanie. Troche w nich chodzilem, mozna
powiedziec ze sa wygodne, nigdy mi nie oprzemokly, nie obtarly i nie
odmorzilem sobie palcow. Nie ma tam wibramu ale podeszwa jakos daje rade
(stosowalem do nich takie male raki wlasnej konstrukcji, wtedy bylo
calkiem w porzadku ;-) ).
Czy warto kupic - nie wiem, gdy kupilem sobie wreszcie jakies
wspolczesne "buty gorskie" to bardzo zadko chodze w tych wojskowych
buciorach. Pamietaj nie ma zadnego porownania z opinaczami i butami desantowymi
ktore byly/sa stosowane w polskim wojsku.

Pozdrawiam,
Marek, Wroclaw

Buty Bundeswehry w gory ?