Buty Keczuła 900 Trek

Data: 2009-08-28 14:06:47
Autor: Adampio
Buty Keczuła 900 Trek
Takie oto:
http://www.decathlon.com.pl/PL/forclaz-900-trek-32610092/

Ma moze ktos i troche w nich pochodzil z ciezkim plecakiem? Poza ta membrana zamiast wysciolki skorzanej na pozor maja wszystko czego trzeba...

Rozpadlem wlasnie definitywnie swoje chyba 6 letnie Asolo i mam problem :-(

Data: 2009-08-28 14:19:02
Autor: bans
Buty Keczuła 900 Trek
Adampio pisze:
[...]

Te, wiesz co? Jeszcze zrozumiałbym, że chcesz je kupić, gdybyś miał ograniczony budżet, do powiedzmy 300zł. Ale one kosztują 500zł, a za tyle to już można kupić _prawdziwe_ buty ;)

A bardziej serio - jestem bardzo nieufny, jeśli chodzi o zakupy takich "supermarketowych" marek. OK, jakaś koszulka, polarek, ujdzie, ale buty to za poważna sprawa, żeby ryzykować.

--
bans

Data: 2009-08-28 14:27:07
Autor: Szymon R.
Buty Keczuła 900 Trek
Adampio pisze:
[...]

Za te pieniążki można kupić lepsze, zdecydowanie bardziej renomowanej firmy, buty. Pochodź po sklepach lub necie się rozejrzyj - na pewno coś wyhaczysz.

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi                  http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2009-08-28 15:08:31
Autor: Adampio
Buty Keczuła 900 Trek
Szymon R. pisze:
Za te pieniążki można kupić lepsze, zdecydowanie bardziej renomowanej firmy, buty. Pochodź po sklepach lub necie się rozejrzyj - na pewno coś wyhaczysz.

Po necie i sklepach to chodze juz ladnych pare  tygodni. Zaczaleme jak tylko wrocilem w koncu lipca (juz bez butow) ale jakos  slabo mi idzie:-(
But ma byc caloroczny, caloskórzany (czytaj bezgoreteksowy), z dobrymi hakami (najlepiej rolkowymi jak nowe Asolo i te Keczuły wlasnie), z otokiem gumowym co najmniej na czubie, na faceta 105 kg na golasa + plecak z namiotem. I takie buty maja cene zaczynajaca sie od 650-700 PLN-óm najmarniej (Hanwagi i inne podobne sa droższe ofkors ;-).

Jakby Lomery Borneo
http://sherpa.pl/product_info.php/cPath/36_46/products_id/1539
ale z otokiem, i za te cene byly gdzies do przymierzenia w DC to bym juz dawno kupil ale nie trafilem.

Koszt dojazdu do Ludzimierza i nazad żeby pomacac Brenty Hanzel-a http://www.hanzel.pl/?p=productsMore&iProduct=132&sName=002-SK-Brenta
+ doplata za otok czynia zabawe nieoplacalna. W DC sa tylko butki dla harcerzy...

Dlatego zacząłem kombinowac z tą Keczułą ;-))

P.A. Moje Asolo kupilem okolo 2002-2003 na Krupowkach za 560 zl. i wtedy to bylo mocno drogo ale bylem pod przymusem bo prawie opaladla mi podeszwa po trzecim dniu w Tatrach i moglem albo kupic albo wracac do domu

Data: 2009-08-28 15:19:13
Autor: Marcin Kamiński
Buty Keczuła 900 Trek
Adampio pisze:

Jakby Lomery Borneo
http://sherpa.pl/product_info.php/cPath/36_46/products_id/1539
ale z otokiem, i za te cene byly gdzies do przymierzenia w DC to bym juz dawno kupil ale nie trafilem.

ja kupilem tutaj:
http://www.expedition.com.pl/
polecam

Data: 2009-08-28 19:03:54
Autor: bodie kotas
Buty Keczuła 900 Trek
On 2009-08-28 15:19:13 +0200, Marcin Kamiński <cml@nospam.org> said:

Adampio pisze:

[...]

ale co konkretnie ... to co w tytule wątku czy coś innego
--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

Data: 2009-08-28 15:50:36
Autor: bans
Buty Keczuła 900 Trek
Adampio pisze:

[...]

Tak to tylko w erze, rezygnując z rolek (nie mam w 75% butów i nie robi mi różnicy) i otoka możesz kupić

http://www.summit-asolo.pl/?p=productsMore&iProduct=73&sName=TPS-535-V - sprawdź tylko, ile jest vibramu w tej podeszwie, bo coś kręcą ;)

Do tego Scarpy Lite Trek też wyrwiesz za około 500zł, naprawdę czasem przeglądam buty w sklepach i da się fajne za 500 złapać, ale jak już pisałem - z popierdółek typu rolki czy otok trzeba będzie czasem zrezygnować - one też zwiększają cenę.

  Ale te keczuły też nie spełniają wszystkich twoich wymagań, a jakościowo sa baaardzo podejrzane.

na faceta 105 kg na golasa + plecak z namiotem.

Ekstrawaganckie, trzeba przyznać...

--
bans

Data: 2009-08-31 01:46:30
Autor: Andrzej Rusin
Buty Keczuła 900 Trek

http://www.summit-asolo.pl/?p=productsMore&iProduct=73&sName=TPS-535-V-
sprawdź tylko, ile jest vibramu w tej podeszwie, bo coś kręcą ;)

Mam podobne buty (starszy model) i mogę powiedzieć jedno: największą
ich wadą jest brak otoka. Po paru godzinach marszu po przymarzniętej
skorupie śnieżnej skóra została nieodwracalnie widocznie uszkodzona..
Po jednym wyjeździe w Dolomity skóra została zniszczona w stopniu
uniemożliwiającym skuteczną impregnację. Dodatkowo, zaczyna się
odklejać przedni nosek - po 2 latach użytkowania.
Tak więc w tych butach zapomnij o zimie i Dolomitach.

Widzę że w tym modelu usunięto jedną z większych wad poprzedniego
modelu - okrągłe marketingowe niby "sprężynki/amortyzatory" w
podeszwie. W moich butach one już dawno nie istnieją - rozpadły się -
i w środku nie było nic co by mogło faktycznie pełnić jakąś funkcję
amortyzacyjną.

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-08-31 12:17:21
Autor: Adampio
Buty Keczuła 900 Trek
Andrzej Rusin pisze:
[...]

Dlatego otok musi byc! Przynajmniej na czubie, bo kilka par butów juz skasowalem na przemarznietym sniegu.

Wyglada wiec ze na placu boju pozostaly Lomery Borneo New:
http://grappa.pl/popup_image.php/pID/1306/image/0?osCsid=ac1e080e002

Ma ktos cos przeciwko nim?

Data: 2009-08-31 19:15:24
Autor: Marcin Kamiński
Buty Keczuła 900 Trek
Adampio pisze:

Wyglada wiec ze na placu boju pozostaly Lomery Borneo New:
http://grappa.pl/popup_image.php/pID/1306/image/0?osCsid=ac1e080e002

Ma ktos cos przeciwko nim?

otok sie odkleja po 1 wyjezdzie (tatry wysokie lato) - ale potem naprawia i bedzie ok ;)

pozdrawiam serdecznie.
--
(_a/\/\e|_        |  .-.  | Nawet świnka
cml....dokuro.org | (o o) | potrafi wejść na drzewo

Data: 2009-08-31 18:42:48
Autor: Doczu
Buty Keczuła 900 Trek
Andrzej Rusin pisze:

Mam podobne buty (starszy model) i mogę powiedzieć jedno: największą
ich wadą jest brak otoka.

Potwierdzam co pisze przedpiśca.
Mam model ze skory nubukowej ( http://img356.imageshack.us/img356/6698/dscf7069vr7.jpg )(na zdjęciu ze strony Summita jest licówka) i czubki mam mocno porysowane. Nawet zapastowane na lico szybko się czubki rysują.
Poza tym na wygodę nie narzekam, choć po 2,5 roku już zaczyna się wycierać skórzana wyściółka na pięcie.
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-08-29 08:20:35
Autor: Tomasz Sójka
Buty Keczuła 900 Trek
Dnia Fri, 28 Aug 2009 15:08:31 +0200, Adampio napisał(a):

Szymon R. pisze:
[...]

Poszperaj na ebay.de - da się spokojnie poniżej pięciu stówek takie jak
chcesz znaleźć. Wliczając w to Hanwagi i Meindle też. Problem może być
jeśli musisz je mieć na teraz, jak to na aukcjach bywa prawdziwe okazje nie
trafiają się codziennie...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-08-28 15:33:59
Autor: Titus Atomicus
Buty Keczuła 900 Trek
In article <h78j1s$6l9$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 "Szymon R." <bacowkaSP@Mgory.com.pl> wrote:

Adampio pisze:
> [...]

Za te pieniążki można kupić lepsze, zdecydowanie bardziej renomowanej firmy, buty. Pochodź po sklepach lub necie się rozejrzyj - na pewno coś wyhaczysz.

Tylko nie w Decatlonie. Odnosze wrazenie ze markowy sprzet maja tam w asortymencie specjalnie w zawyzonych cenach.

TA

Data: 2009-08-28 19:45:37
Autor: Waldek Brygier
Buty Keczuła 900 Trek
Adampio wrote:
http://www.decathlon.com.pl/PL/forclaz-900-trek-32610092/

Tytułowa keczuła zdecydowanie nie (na podstawie doświadczeń z butami córki)

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Buty Keczuła 900 Trek