Buty Quechua

Data: 2011-07-24 13:37:55
Autor: Piotr
Buty Quechua
W dniu 2011-07-20 09:04, adamer pisze:

Zdaję sobie sprawę, że jest to model raczej przeciętny, niemniej mam taką
cichutką nadzieję - a może jednak Quechua poprawiła mocno swoje wyroby.

Nie wiem czemu uważasz że Quechua i inne decathlonowe marki to jakieś badziewie. Tak jak piszesz są to wyroby przeciętnej klasy, za to całkiem przyzwoicie wykonane. Kupiłem w Decathlonie sporo ubrań sportowych i jestem z nich zadowolony, mimo intensywnego użytkowania dobrze się spisują.

pozdrawiam

Data: 2011-08-02 17:37:13
Autor: Marcin Kysiak
Buty Quechua
W dniu 2011-07-24 13:37, Piotr pisze:

[...]

Moje wrażenia z użytkowania wyrobów Quechua są mieszane.

Z namiotu (4 osobowy do turystyki samochodowej) jestem zadowolony - naprawdę fajnie pomyślany sprzęt. Wytrzymał na razie dzielnie dwa sezony, uszkodzenia spowodowały wyłącznie moje dzieci i zdesperowany owad.

Wygodnie nosi mi się spodnie Forclaz 500. Do tego cała masa dupereli takich jak krzesełka, stolik campingowy, talerzyki, sztućce, zestaw garnków czy młotek do śledzi spisuje się znakomicie.

"Polary" Quechua nosi mi się fatalnie - oddychają dużo gorzej niż prawdziwy Polartec, w efekcie używam co najwyżej jako luźną odzież miejską, powycieczkową lub do spania.

Buty i kurtki kupuję tam dla dzieci, bo zakładam że prędzej wyrosną niż coś się rozpadnie.

Materace dmuchane wytrzymują regularnie półtora sezonu - najgorsze, że awaria następuje w trakcie drugiego wyjazdu. Rozłażą się dokładnie w takim samym miejscu, nie do naprawienia.

Podsumowując - kupowałbym tam rzeczy, które nie są kluczowe dla powodzenia wyjazdu albo je umiemy samodzielnie w warunkach polowych naprawić.

Pozdrawiam,
Marcin

Buty Quechua