Buty SPD

Data: 2011-03-27 19:36:27
Autor: blesq
Buty SPD
W dniu 2011-03-27 16:27, rudysq napisał(-a):
Z jakich butów korzystacie? Planuje zakup swoich pierwszych butów, ale
wybór jest tak ogromny, że się pogubiłem. Pedały to Shimano m540, na
buty chciałbym wydać max 300zł. Czytałem już mnóstwo for, ale co post to
inna opinia. Najważniejsze pytanie - opłaca się brać buty z klamrą i
rzepami, czy same rzepy dadzą radę bez problemu? Dzięki ;)

Aha - zapomniałem dodać, że buty do jeżdżenia w większości po mieście, czasami jakiś wypad w teren, więc fajne by były takie, które nie będą musiały schnąć tydzień po zamoczeniu;)

--
mr

Data: 2011-03-27 19:59:43
Autor: solar
Buty SPD
W dniu 2011-03-27 19:36, blesq pisze:

Aha - zapomniałem dodać, że buty do jeżdżenia w większości po mieście,
czasami jakiś wypad w teren, więc fajne by były takie, które nie będą
musiały schnąć tydzień po zamoczeniu;)

Jeśli chodzi o moczenie - w moich Specach Comp, na mokro, rzepy trzymają o wiele gorzej, jeszcze jak dojdzie trochę błota, to potrafią w ogóle puścić. Dlatego klamra mi bardzo się przydaje.

"Niezdolność klęczenia uznać trzeba za istotę elementu diabolicznego."
                                      kardynaÅ‚ Ratzinger

Data: 2011-03-27 20:47:16
Autor: krzysiek
Buty SPD
On Sun, 27 Mar 2011 19:36:27 +0200, blesq wrote:

Aha - zapomniałem dodać, że buty do jeżdżenia w większości po mieście,
czasami jakiś wypad w teren, więc fajne by były takie, które nie będą
musiały schnąć tydzień po zamoczeniu;)

Może Shimano MT-42?
Wygląd w miarę cywilny na miasto i za bardzo nie ma co w nich nasiąkać :)

--
krzysiek

Data: 2011-03-27 22:56:26
Autor: blesq
Buty SPD
W dniu 2011-03-27 22:47, krzysiek napisał(-a):
> Może Shimano MT-42?
> Wygląd w miarę cywilny na miasto i za bardzo nie ma co w nich nasiąkać :)

A masz może jakieś doświadczenia/info jak z wentylacją w takich butach? Wyglądają raczej na jakieś chłodniejsze dni :> a co się dzieje przy np 25-30st? ;)

--
mr

Data: 2011-03-27 23:49:39
Autor: M@tej
Buty SPD
Dnia Sun, 27 Mar 2011 22:56:26 +0200, blesq
<marcin.rudnicki@-NOSPAM-gmail.com> napisal(a):

A masz mo¿e jakie¶ do¶wiadczenia/info jak z wentylacj± w takich butach? Wygl±daj± raczej na jakie¶ ch³odniejsze dni :> a co siê dzieje przy np 25-30st? ;)

Ja mam MT32, wcale nie sa takie cieple. Blisko zera (ale na +) po 10-15
minutach nawet w cieplych skarpetach juz czuje chlod. Ale to indywidualne
moze byc odczucie, bo mi szybko nogi marzna. Wentylacja nie jest jakas
rewelacyjna, ale jak sie jedzie to jest ok, gorzej jak sie stanie (moje sa
cale czarne i moment sie na sloncu nagrzewaja). --
Maciej

Buty SPD