Buty SPD

Data: 2011-06-04 18:46:41
Autor: piotrpo
Buty SPD
Mam na tapecie m087 vs m123. W zatrzaskach jeżdżę już kilka lat, na "możliwości chodzenia" mi nie zależy. Ew. inne do ~300zł - najlepiej shimano - znam rozmiarówkę dla siebie.

Data: 2011-06-04 19:55:36
Autor: piecia aka dracorp
Buty SPD
Dnia Sat, 04 Jun 2011 18:46:41 +0000, piotrpo napisał(a):

Mam na tapecie m087 vs m123. W zatrzaskach jeżdżę już kilka lat, na
"możliwości chodzenia" mi nie zależy. Ew. inne do ~300zł - najlepiej
shimano - znam rozmiarówkę dla siebie.
Shimano do 300zł są dość miękkie. Sam mam M160 kupione w promocji i po kilku godzinach stopa potrafi piec. Fakt że w porównaniu mam tylko wcześniejsze Sidi szosowe, a tam inny blok.
Ale teraz wolałbym popatrzeć w np. Sidi.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-06-04 20:06:18
Autor: Piotr Potulski
Buty SPD
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a):
> [...]

Ale teraz wolałbym popatrzeć w np. Sidi.
SIDI generalnie maja zbyt agresywny WAF (Wife Acceptance Factor).

--

Buty SPD